וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טל ברקוביץ' בתמונות לוהטות

וואלה! סלבס

25.1.2012 / 13:18

אחרי שכבשה בסערה את שלטי החוצות של לונדון, טל ברקוביץ' דוהרת על קמפיינים בהודו ומתגוררת בביתה של עורכת ווג במדינה. וואלה! סלבס השטן לובשת סארי

טל ברקוביץ' אמנם זכורה בארץ בתור "זו מרוקדים עם כוכבים", אבל בעולם נחשבת לאחת הדוגמניות הישראליות הכי מצליחות שיש. לאחר שכבשה בסערה את שלטי החוצות של לונדון עם קמפיינים נחשבים (ביניהם גם אחד ל"טיפאניס" ), בימים אלה היא עובדת על הפרויקט הבא שלה: לכבוש את הודו.
ברקוביץ, שרק לאחרונה זכתה בקמפיין דאב במדינה, קודקודי האופנה בהודו, החליטו שברקוביץ' חייבת לככב גם בקמפיין החדש של שמפו "דאב". את הבשורה על הג'וב החדש היא קיבלה במהלך צילומים להלבשה תחתונה של חברת אקספוז.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תלבשי סארי שלא יהיה לך קר./מערכת וואלה!, צילום מסך

כאמור: במהלך הצילומים שנערכו במושב בני ציון, שנערכו בתחילת השבוע, קיבלה ברקוביץ' שיחת טלפון שבישרה לה על הג'וב החדש, מה שחייב אותה לזנק על מטוס ולהגיע להודו, על מנת להשתתף בצילומים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לילה טוב./מערכת וואלה!, צילום מסך

בפרקים הקודמים, טל השתתפה בעונה האחרונה של "רוקדים עם כוכבים", ונקלעה לסיכסוך עם לא אחרת מאשר השופטת חנה לסלאו, אשר הזכירה לדוגמנית הבינלאומית את הצילומים שערכה למגזין פלייבוי, מה שלטענתה הכשיר את ברקוביץ לריקודים שכוללים רגליים פתוחות. טל נעלה, חנה התנצלה והשתיים נשארו צ'ילבות, כמו שצריך.

וואלה! סלבס היא הפרזנטורית של הגנגס בהודו. מטונפת אך קדושה.

קרב הסופרמודלס: טל ברקוביץ' נגד בר רפאלי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully