וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ניפר אניסטון לבראד פיט: "אני רוצה אותך בחזרה"

שירות וואלה! סלבס | צילום: אימג’בנק – GettyImages

23.1.2012 / 0:02

ג'ניפר אניסטון, כך מדווח צהובון ה"סטאר", התקשרה לבעל לשעבר, בראד פיט, רגע אחרי הפרידה מג'סטין ת'רו והודיעה שהיא מתגעגעת ורוצה לחזור. וואלה! סלבס לבד על הגג

ג'ניפר אניסטון הפכה כבר מזמן לבדיחה הכי עצובה של הוליווד. אז נכון, היא אולי אחת הנשים הכי סקסיות בארה"ב, עם משכורת של מיליונים וקהל מעריצים מתרחב, אך אניסטון היא גם אחת הנשים הכי בודדות בהוליווד.

לאחר שנבעטה על ידי בעלה לשעבר, בראד פיט, לטובת חיים משותפים עם אנג'לינה ג'ולי הגבולית, אניסטון ניהלה מערכות יחסים עם שחקנים אחרים, אך ללא הצלחה. מדי כמה חודשים מערכת היחסים הסתיימה בכותרות ענק בעיתון, ששוב הכתירו את אניסטון כרווקה הנצחית של הוליווד.

אנג'לינה ג'ולי, ג'ניפר אניסטון. רויטרס, GettyImages
מי תזכה בליבו של בהראד?/GettyImages, רויטרס

הפרק החדש בסאגה הטראגית של ג'ן התחיל לפני מספר ימים, כאשר סיימה את מערכת היחסים שלה עם השחקן ג'סטין ת'רו. אתרי רכילות בארה"ב הבחינו כי לאירוע שנערך לאחרונה הגיעה ג'ן כשהיא לבושה במעיל גדול שלא נעלם כל הערב וככל הנראה הסתיר כרס הריונית במיוחד.

לפי הסטאר, כאילו לא די בכך שהכוכבת היא גם רווקה וגם בהריון, ג'ן הנואשת התקשרה לפיט והודיעה לו שהיא מתגעגעת אליו. לטענת המגזין אניסטון לא האמינה שהוא יענה לטלפון, וכשענה לא הצליחה לשלוט בעצמה וסיפרה לו שהיא שוב רווקה והריונית. עוד מדווח הצהובון, שג'ן יבבה כי היא לא רוצה ששוב יכתבו עליה שהיא לא מצליחה לשמור על זוגיות והתחננה שפיט יחזור לזרועותיה.

הסטאר מדווח שבראד ההמום לא התבלבל וסיפר לגרושתו הבוכייה כי גם אצלו המצב לא תותים ויתכן מאד שגם הנישואים שלו יגיעו לקיצם בקרוב. לקינוח, הוסיף המגזין דאחקה על חשבונה של אניסטון, כאשר הודיעו שהם מקווים שהיא לא יושבת ומחכה שפיט על כל ששת ילדיו ואשתו ה-ככל-הנראה-הריונית, יקום ויעזוב הכל לטובת חיים איתה.

וואלה! סלבס מוכנה למלא את הבור השחור בנשמתה של ג'ניפר, לפני שזו תמלא אותו בגלידה ופחמימות.

מה אתם הייתם עושים במקום ג'ניפר? בואו לדבר על זה בפייסבוק

תכינו את המצלמות: מדונה בדרך לארץ

גם אנג'לינה ובראד בהריון?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully