וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני קושמרו מדבר על יונית לוי

יוני פרוים

22.1.2012 / 0:00

השאלה הכי קשה שכדאי לשאול את דני קושמרו, אם רוצים לראות אותו מתבלבל, נהיא: האם יונית לוי בהריון? וגם, מה השאלה שהכי מעצבנת את אילנית לוי. כנסו. וואלה! סלבס צולבת

מערכת וואלה!

צילום: אבי כהן
עריכה: רן צימט

"יונית לוי בהריון?", מסתבר שמכל השאלות שאפשר לשאול את מגיש החדשות המסוקס, דני קושמרו, זו השאלה שהכי מלחיצה אותו וגורמת לו לבלבלות. קושמרו, שהגיע ביום רביעי האחרון לאירוע ההשקה של "סמול טוק", תכנית הראיונות בהנחיית יונתן ריגר בערוץ הבידור הישראלי, סיפר לכתבנו שזו השאלה שהכי מלחיצה אותו. ולא, אתם יכולים להירגע, הוא לא אישר שמגישת החדשות הלאומית אכן התעברה לאחרונה. חבל, דווקא חשבנו לפתוח סוף סוף את בקבוק השמפנייה ולתת בצהלולים.

עוד אורחים שבאו להתחכך: אילנית לוי, שסיפרה שהשאלה הכי מעצבנת ששואלים אותה היא "מה עם הזוגיות? עוברים לגור ביחד?" והוסיפה שהיא תעבור לגור עם אלירז שדה ואייל גולן בצוותא ברגע שיחתמו על הסכם שלום עולמי. שמעת ביבי?, שדה עצמו, לא היה מרוצה מהשאלות, חטף את הג'ננה על וואלה! סלבס וחתך את הראיון באמצע. שיואו, מז'תנוח.

מי שכן הסכימה לענות על השאלות, ואף עשתה זו בכיף גדול, היא ליהיא גרינר שאמרה שהשאלה הכי מעצבנת מבחינתה היא: "זה לא מוזר שאת מתחתנת באותו הזמן של עתי ואיגי?". התשובה שלה, אם אתם ממש מוכרחים לדעת היא: "לא. זה לא מוזר, כי הם בהריון והם מזדרזים, אנחנו לא בהריון ואנחנו מזדרזים להתחתן בשביל להיכנס להריון". אה, חשבון פשוט.

השאלה הכי קשה ששאלו את וואלה! סלבס הייתה כמה בני זוג היו לה?

ועוד מאותו אירוע: מה קרה כשאביב גפן פגש את ליהיא גרינר?

פאה נוכרית: ליהיא גרינר ביום שאחרי הקרחת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully