וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

7 בום: מצעד ההכנסות של הסלבס לשנת 2011

וואלה! סלבס | צילום: אימג’בנק – GettyImages

7.1.2012 / 12:00

אז נכון, כולם מדברים על מיתון ומתמרמרים על מחירי הקוטג', אבל היי, יש מי שהרוויח מספיק בשנה שעברה כדי שיוכל לרכוש לעצמו כמה קוטג' שרק ירצה. וואלה! סלבס דוחפת ידיים לכיסים

ג'יי זי וביונסה

לידיעת מס הכנסה: בשנה האחרונה, הרוויחו השניים סכום זעום של כ-70 מיליון דולרים. אם אתם חייבים לדעת איך זה מתחלק, אז הפעם האשה היא לא המפרנסת העיקרית. 34 מיליון זרמו לכיס בזכות ביונסה ו-36 מיליון מצאו את דרכם לזוג בזכותו של ג'יי זי.

ומה בעו"ש: הונה של ביונסה מוערך בכ-300 מיליון דולרים. בעלה, לעומת זאת, מוערך בטיפה יותר מאשתו, 450 מיליון. צ'יינג'. מה שאומר שבסופו של דבר, כשהשניים סופרים ירוקים בשביל הכיף, הם מגיעים בסוף ל - 750 מיליון דולר.

על מה שורפים: לאחרונה הגיע הזוג למיאמי על מנת לחפש דירת נופש והביעו עניין רב בדירתו הצנועה של ריקי מרטין. שווי הקירות: 12 מיליון דולר, שירכשו לשניים שבעה חדרי שינה, לא פחות מ-עשרה חדרי אמבטיה (כי אין דבר כזה יותר מדי נקי) וכמובן בריכה.

ג'יי זי וביונסה בגמר אליפות ארה"ב 2011. Al Bello, GettyImages
חיים טוב. ביונסה וג'ייזי/GettyImages, Al Bello

ג'יזל בנודשן וטום בריידי

לידיעת מס הכנסה: בשנת 2011 שלשלו לכיסם הזוג סכום של 75 מיליון דולר! כאשר ג'יזל היא המפרנסת העיקרית.

ומה בעו"ש: סכום זה מצטרף לשוויה של ג'יזל, כ- 250 מיליון דולרים, קצת יותר מה- 100 מיליון שבעלה, טום בריידי שווה. שווי זוגי של 350 מיליון דולר.

על מה שורפים: עם כמות מזומנים כזו, מה הפלא שלאחרונה החליט הזוג לעבור למגה אחוזה חדשה באל איי, בשווי של 20 מיליון דולר צנועים במיוחד. במפרט: שמונה חדרי שינה, חניה ל-6 מכוניות, בריכה פלאס ספא, מרתף יין (כמו אצל אתי דודאי) וחדר משרת.

וואלה! סלבס מפשפשת: לרגע קט נראה היה שבר רפאלי חטפה מג'יזל את הכספומט המהלך שלה, אך כיום מתברר שהיא בסך הכל הסתפקה בשאריות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גם זה סוג של בית/מערכת וואלה!, צילום מסך

בראד פיט ואנג'לינה ג'ולי

לידיעת מס הכנסה: בשנת המס האחרונה הצהירו בראד פיט ואנג'לינה ג'ולי על הכנסות משותפות של כ- 49 מיליון דולרים יחדיו. כאשר אנג'לינה, ממש כמו ג'יזל, היא המפרנסת העיקרית בבית ומרוויחה יותר מבעלה.

ומה בעו"ש: למרות שהשנה אנג'י הכניסה יותר מרשרשים לקופת החזרזיר, שוויו של בראד עומד על 150 מיליון דולרים, קצת יותר מאשתו, ששווה בסך הכל 120 מיליון דולר. למי שמתקשה לסכם, מדובר בהון של 270 מיליון דולר. או במילים אחרות, אומייגאד!

על מה שורפים: אנג'י ובראד לא ממש יודעים מה לעשות עם הכסף שלהם. לאחרונה דווח על כך שהשחקנית רכשה לבעלה מתנת יום הולדת סלאש כריסמס מיוחדת במינה: מפל מים אמיתי בשווי כמה מיליוני דולרים. בנוסף, התארגנו השניים על בית שווה בקוסטה ריקה, שיהיה לאן לברוח. כל זה מתווסף לחורבה בה מתגוררים השניים בלוס אנג'לס בשווי כמה עשרות מיליוני דולרים, לחור (בשווי 3.5 מיליון דולר), שהם קוראים לו בית, בניו אורלינס וגיבוב הבלוקים הכעור (15 חדרי שינה, 7 אמבטיות, אולם קולנוע, חדר כושר וכמה ג'קוזי והאט טאב) שמחכה להם באיטליה, במחיר דירת חדר בתחנה המרכזית, "רק" 40 מיליון דולר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תאכלו את הלב. החוילה של השניים באיטליה/מערכת וואלה!, צילום מסך

דיוויד וויקטוריה בקהאם

לידיעת מס הכנסה: ויקטוריה ודיוויד בקהאם, או בשמם השני, "הזוג הכי שחצן בהוליווד", השתכרו השנה רק ב-44 מיליון דולרים. פחחח.

ומה בעו"ש: ערכו של דיוויד מוערך בכ-175 מיליון ירוקים, לעומת ויקטוריה, שהכניסה לקופה המשותפת רק 80 מיליון דולר. מה שהופך את שני הפוצים לאנשים עשירים עם 255 מיליון דולרים משותפים.

על מה שורפים: רק על דברים חשובים. למשל, לצורך החופשה השנתית שלהם, ויתרו השניים על בית מלון יוקרתי, ושכרו בית קיץ בשווי 27 מיליון דולר. זה עלה להם 158,000 דולר לחודש.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כמו שכירות בתל אביב/מערכת וואלה!, צילום מסך

אלן דג'נרס ופורשה די רוסי

לידיעת מס הכנסה: שתי הנשים ההורסות לבית דג'נרס ודה-רוסי, הפקידו השנה 36 מיליון מיליון דולר לבנק. כאשר אלן דג'נרס היא המפרנסת העיקרית.

ומה בעו"ש: למי שממש חייב לדעת, דג'נרס מוערכת, הודות לאימפריית המדיה שהיא בונה, בכ-85 מיליון דולרים. לעומתה, הצמודה שלה, השחקנית האוסטרלית מוערכת ב-20 מיליון בלבד. מה שהופך את השתיים ללסביות עם חשבון עו"ש של כ- 105 מיליון דולרים.

על מה שורפים: לאחרונה פורסם כי אלן רכשה בית בעיצובו של בראד פיט. הבית במאליבו נמכר בסכום של 12 מיליון דולר ומכיל 4 חדרי שינה, 4 חדרי אמבטיה, קירות זכוכית, בריכת שחייה ומגרש טניס. אל תדאגו, זה לא יורד מההון הקיים. דג'נרס מכרה לאחרונה את ביתה שבבוורלי הילס תמורת סכום של 49 מיליון דולרים. מי אמר מיתון?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רק 50 מיליון דולר, ממש מציאה!/מערכת וואלה!, צילום מסך

ג'ים קארי וג'ני מקארת'י

לידיעת מס הכנסה: הקומיקאי הקורע, ג'ים קארי ואשתו המחומצנת ג'ני מקארת'י, הצליחו לגייס השנה 34 מיליון דולר בזכות הכישרון שלהם. קארי כמובן היה מי שהכניס את רוב הכסף הביתה.

ומה בעו"ש: השחקן שווה כ-150 מיליון דולר, לעומת מקארת'י דוגמנית הפלייבוי לשעבר המוערכת ב-14 מיליון $ בודדים. פינטס. מה שמקנה לשניים שווי שוק של 160 מיליון דולרים בלבד.

על מה שורפים: ביתו של ג'ים קארי במאליבו מוערך בכ-9.5 מיליון דולר. חדר השינה על המים כלול במחיר, למקרה ותהיתם.

ג'ים קארי וג'ני מקארתי, 6 באפריל 2010. GettyImages
מהמרים בגדול. ג'ים וג'ני/GettyImages

טום קרוז וקייטי הולמס

לידיעת מס הכנסה: בשנת המס האחרונה הפקידו טום קרוז וקייטי הולמס סכום של כ- 33.5 מיליון דולרים.

ומה בעו"ש: קרוז מוערך בכ- 250 מיליון דולר, המצטרפים לשוויה של קייטי הולמס, 25 מיליון מפנקים. שזה משאיר את כוכב "משימה בלתי אפשרית" ואשתו פליטת "דוסון קריק" עם 275 מיליון מוערכים.

על מה שורפים: האחוזה של השניים בבוורלי הילס, שווה 35 מיליון דולר, מה שנתן לשניים רעיון: להתקין על אחד העצים שלהם בית עץ בשווי מאה אלף דולר. בנוסף, החליטו השניים לרכוש בית חמוד בשווי כמה מיליונים בודדים במלטה, לאחר שהתאהבו באי.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מקום קטן במלטה, רק כדי שיהיה איפה להניח את הראש/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully