וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ימית סול מתחתנת

וואלה! סלבס | צילום: אביב חופי

1.1.2012 / 14:16

קולולו: זה הזמן לסמס מזל טוב כפול לימית סול. בנוסף לעובדה שהיא חוגגת היום (א') יום הולדת, הפצצה גם קיבלה הצעת נישואים בפריז מבן זוגה הארכיטקט ישראל נוטס. וואלה! סלבס חוגגת

ימית סול, אולי אחת הנשים הכי שוות על המרקע, חוגגת היום (א') חגיגה כפולה ומכופלת. אם התקשרתם לאחל לה מזל טוב לרגל יום הולדתה ה-30, אולי כדאי שתדחפו לשם גם איזו ברכת מזל טוב לרגל האירוסים החדשים שלה עם בן זוגה בשנה האחרונה, הארכיטקט ישראל נוטס.

בחמישי האחרון חגגה סול יום הולדת 30 במסעדה בתל אביב עם מספר חברים ומיד לאחר הגרעפס של הקינוח, הפתיע נוטס את בת זוגו עם כרטיסי טיסה לפריס. נוטס נתן לסול שלו יומיים שלמים ליהנות מעיר האורות, ואמש (מוצ"ש), רגע לפני כניסת השנה החדשה (ויום ההולדת של הנסיכה), חטף את הכוכבת למסעדת קונג (של פיליפ סטארק), שם חיכה לזוג שולחן בקומה השנייה, ממנה אפשר להשקיף על כל העיר.

ימית סול והחבר. אביב חופי
בקיץ הבא תלבשי לבן, אה? ימית וישראל/אביב חופי

במהלך הארוחה שלף הנוטס טבעת ושאל את שאלת מיליון הדולר. כאמור סול, שכבר הספיקה להתגרש לפני כחמש שנים מאייל פלדמן, אחרי חמש שנות נישואים, צווחה בהתרגשות "איי דו" והשניים השוויצו בטבעת הלוהטת לצרפתים שבסביבה.

סול, בוגרת תואר שני לפסיכולוגיה קלינית, הכירה את בעלה לעתיד דרך חברה משותפת ומספר חודשי זוגיות בודדים, הספיקו לה כדי לפנות את הדירה שלה ולעבור לאחת משותפת.

מסוכנות ADD שמייצגת את סול נמסר בתגובה: "מזל טוב!".

וואלה! סלבס מגיעה לפריז רק בשביל לתקוע באגטים ולנשנש מקרונים. טבעת היא עדיין לא מצאה שם.

גם מארינה מקסימיליאן בלומין קיבלה הצעת נישואים

  • עוד באותו נושא:
  • ימית סול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully