וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איפה תבלה מירי בוהדנה בסילבסטר?

יוני פרוים

30.12.2011 / 9:28

מירי בוהדנה ומפורסמים רבים שפכו את הלב בפני וואלה! סלבס וסיפרו איפה הם יחגגו את ערב השנה החדשה. רמז: זה לא נוצץ כמו שאתם חושבים. וואלה! סלבס נצנצים

דייב שחר

צילום: דייב שחר
עריכה: רן צימט

ערב כניסת השנה החדשה הוא ללא ספק סיבה למסיבה. כולם מתקשטים, עוטים על עצמם את מיטב מלבושיהם ויוצאים לחגוג במסיבות עד אור הבוקר.

אבל מה שבאמת מעניין הוא איך חוגגים המפורסמים את ערב הסילבסטר. רובכם בוודאי מדמיינים שהסלבס חוגגים במסיבות פרטיות בהן האלכוהול זורם כמו מים והסושי מוגש בלי סוף. אז זהו, שלא ממש. וואלה! סלבס יצאה לבדוק עם המפורסמים שכולכם מקנאים בהם, איך הם חוגגים את ערב השנה החדשה ומסתבר שאין כל כך מה לקנא בהם.

מירי בוהדנה סיפרה כי היא בכלל לא חוגגת. "12 בלילה זה אמצע הלילה, אבל זה פחות או יותר השעה שבה התינוק מתעורר לאכול. אני הולכת לישון בתשע, למי שרוצה לדעת". גם דפנה לוסטיג ואסף הראל לא בדיוק חוגגים, "נראה לי שבבית" אמרה לוסטיג והוסיפה, "איזה עלובה. אנחנו נהיה במסיבה ערב קודם" וחשפה כי אסף בכלל שונא את הסילבסטר.

עבור אורנה דץ הסילבסטר מסמן את ההצגה האחרונה של "שכחו אותי בבית", והיא מנחשת שהיא בטח תתנשק עם יעקב כהן, למרות שהייתה מעדיפה להתנשק עם יון תומרקין. מעצבת האופנה טובה'לה, בכלל לא חוגגת את הסילבסטר, כי היא טוענת שהוא היה בן אדם רע. מיקי בוגנים, אגב, מאחל לכם לשנה החדשה שיהיה רק טוב אה כן, ושאחמדינג'אד יתפוצץ עוד היום. ונאמר אמן. שתהיה שנה טובה

וואלה! סלבס מאחלת לכם שנה טובה וצהובה, מלאה בסקופים, תמונות בלעדיות וכמובן חתונה של יהודה ונינט והריון של יונית לוי. ביוש ונתראה בשנה הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully