וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: כוכבת ריאליטי הסתבכה עם השוק האפור

וואלה! סלבס | צילום: ShutterStock

27.12.2011 / 0:00

לא רק שוקי זיקרי: כוכבת ריאליטי המתהדרת ברכוש רב, נקלעה לקשיים כלכליים ופנתה לשוק האפור. מקורבים: הבית והרכב היוקרתי עתידים לעבור לידי נושים בקרוב. וואלה! סלבס חוקרת

נראה שסלבריטאי ארצנו לא לומדים לקח. למרות הפרסומים השונים על כוכבים כאלה ואחרים שהסתבכו עם אנשי השוק האפור, לא מעט אנשים בוחרים ללוות כספים בריבית גבוהה ולהסתכן באי יכולת להחזיר. יודעי דבר סיפרו לוואלה! סלבס שכוכבת ריאליטי מפורסמת מאד, המתהדרת ברכוש רב, נקלעה לקשיים כלכליים ופנתה לאנשי השוק האפור, על מנת שילוו לה כספים. לאחר שגילתה שהיא לא עומדת בתנאי התשלום, הריבית תפחה והפכה את הסכום, אותו צריכה הכוכבת להחזיר, לבלתי אפשרי. בעקבות כך, יתכן מאד כי בקרוב תיאלץ לוותר על ביתה ועל הרכב המפואר שברשותה, על מנת לסגור את החוב הגדול שלה.

אישה עשירה. olly, ShutterStock
אישה עשירה/ShutterStock, olly

"היא במצב מאד קשה", מספרת מקורבת, "היא לא יודעת איך היא הגיעה לזה, אבל עכשיו כבר מאוחר מדי". מקור אחר סיפר לוואלה! סלבס שהכוכבת פנתה לשוק האפור כדי להשקיע במיזם בו היא האמינה ועל הדרך לשמר את התדמית היוקרתית שהיא מטפחת. "אתה יודע כמה עולה לתחזק בית כמו שלה?", סיפרה מקורבת, "זה רק נראה קל, אבל זה ממש לא!" עדיין לא ברור מה יעלה בגורל רכושה של הכוכבת, אך הסובבים אותה מקווים מאד שלא תיאלץ לברוח מהארץ כדי לחמוק מהתשלום.

כזכור, רק לפני שבוע פורסם בכלי התקשורת כי עסקיו של שוקי זיקרי קרסו בעקבות חובות רבים, והוא נאלץ להכריז על פשיטת רגל. כיום, על פי פרסומים, לא ברור אם הוא עדיין בארץ.

וואלה! סלבס משאילה פחמימות בריבית קצוצה. לא תחזיר היום סופגניה, תחזיר מחר מגש בורקסים ובאגט.

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully