וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בר רפאלי חוגגת כריסמס בניו יורק

וואלה! סלבס | צילום: אימג’בנק – GettyImages

19.12.2011 / 10:40

בר רפאלי בילתה שבוע בישראל ושוב חזרה לניו יורק, רק בכדי להיתפס על ידי צלמים נרגשים וגולשי טוויטר נרגזים, עושה שופינג לכריסמס. וואלה! סלבס פח. שמן

שבוע שלם בישראל בהחלט הספיק לבר רפאלי על מנת להבין שאת תקופת החגים מבלים בניו יורק הקפואה, משם הכריסמס נראה הרבה יותר נוצץ. רפאלי נחתה בתפוח הגדול בסוף השבוע ונצפתה כשהיא בסיבוב שופינג כבר בראשון בבוקר, יחד עם כמה חברות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ומה קנית לוואלה! סלבס?/מערכת וואלה!, צילום מסך

לפי אתר סלבריטי-גוסיפ.נט, הסופר מודל התרוצצה בין החנויות וסיימה את הקניות שלה לקראת חג המולד (או חנוכה? מה קרה, לוואלה! סלבס לא מגיע וואזה?) והתפנתה כדי להצטלם למכשיר הסלולארי של איזו מעריצה שעברה במקום.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ממנה היא לא מסתתרת. רפאלי/מערכת וואלה!, צילום מסך

אם גם אתם חשבתם לרכוש לבר מתנת חג, אז דעו לכם שבניגוד לוואלה! סלבס חובבת החינמים, רפאלי צייצה בחשבון הטוויטר שלה את ההודעה המרגיעה הבאה: "ניסיתי לחשוב מה אני רוצה לקבל בחג המולד, אבל הגעתי למסקנה שאני לא רוצה כלום. לא מצליחה לחשוב על שום דבר שחסר לי". שום בעיה, תראי את האייטם הזה כמתנה נטולת פתק החלפה.

לא עברו מספר דקות והדוגמנית הותקפה על ידי גולשים רבים שתהו מדוע הדוגמנית היהודיה מצייצת ציוצים על חגים של גויים. רחמנא ליצלן. "אממ לא נראה לי שאנחנו צריכים לבקש מתנות מסנטה, זה החג שלהם, אנחנו סתם נבזבז להם משאבים", צייצה אחת הגולשות. גולשת אחרת צייצה: "הלו, סנטה לא מתייחס לביקורים של ילדות יהודיות, אפילו אם הן יפות. זה נגד האמונה שלו". הרבה ידע יש לגולשות בארץ על סנטה.

הרפאלי כאמור, לא נשארה חייבת וצייצה בחזרה, "חברים תירגעו... זה חג יפה ומגניב בלי שום קשר למי חוגג אותו ולמה. כייף שיש תירוץ לקנות מתנות לאנשים שאוהבים. אל תהיו שונאים". מי שונא? חולים עלייך.

מה דעתכם על הקניות של בר לחג המולד? הצביעו בפייסבוק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יפה לך קפוא/מערכת וואלה!, צילום מסך

לאחר שהסערה שככה ובזמן שהמודליסטה הרהרה לעצמה לגבי המתנות לחג, היא הגיעה לשתי מסקנות, בהן שיתפה את עוקביה בחשבון הטוויטר מאוחר יותר: "הגעתי לשתי מסקנות", היא כתבה, "1. תמיד ללבוש טייץ מתחת לג'ינס כשיוצאים מהבית בקור של -5 מעלות צלזיוס, 2. לא לצאת מהבית בקור של -5 מעלות צלזיוס". גאון זאתי!

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עכשיו היא כבר לא קופאת מקור, אה? רפאלי בפרסומת של גאפ/מערכת וואלה!, צילום מסך

בזמן שאתם בוהים בתמונות של דוגמנים מחוייכים במהלך השופינג, רפאלי נהנתה לבהות בתמונות של עצמה, מחייכת מתוך הקמפיין החדש שעשתה לבגדי הספורט של חברת "גאפ". לא עושה לכם חשק לעשות ספורט?

וואלה! סלבס יצאה לרכוש מתנות לחג החנוכה, וחזרה הביתה עם פח שמן חצי ריק ומיחושים בבטן.

כשהיא לא בניו ניורק, בר רפאלי מבלה עם עומר אדם באילת.

צפו: בר רפאלי מככבת בתכנית ריאליטי אמריקאית.

  • עוד באותו נושא:
  • בר רפאלי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully