וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

7 בום: למה אנחנו אוהבים את בריטני ספירס

שירות וואלה! סלבס

2.12.2011 / 11:35

בריטני ספירס חוגגת 30 ו-וואלה! סלבס נזכרת בכל הסיבות שגרמו לה להיות הגרופית הכי גדולה של הפצצה הבלונדה בעלת הבריאות הנפשית הרופפת. וואלה! סלבס טוקסיק

אופס עשיתי זאת שוב:

בריטני לא יודעת להתלבש. למען האמת היא מתלבשת כמו חלום בלהות מינוס תחתונים, בושה ומודעות עצמית. את הכרס היא אורזת בחולצות קטנות, את הירכיים היא מעמיסה אל תוך מכנסוני ליהיא גרינר זעירים ואת הפריזורה היא מלחימה לכדי שובך יונים רעוע ופצוע. אבל אל תשכחו שפעם אחת בהיסטוריה היא הצליחה להשתחל אל תוך חליפת ויניל אדומה ומעוררת קנאה. ואת זה וואלה! סלבס לעולם לא תשכח לה.

גם להתמוטט צריך לדעת:

מי לא עבר סשן עצבים והתקף שגעת בחייו? ההבדל בין העצבני המקומי לבריטני ספירס הוא שהדיווה יודעת להשתגע בסטייל. היא לא מסתפקת בטחינת פחמימות ובכי אל תוך הכרית, אלא הולכת אול-דה-וואי עם קרחת מתוקשרת, הסתגרות בביתה עם הילדים ותרופות הרגעה כשניידות מקיפות אותה, תאונות דרכים כשהיא נטולת רישיון פלאס התחמקות מזירת התאונה והכאת רכב של צלם פפראצי עם מטרייה. יאללה רוקנ'רול!

היא אוהבת מין ולא מתביישת בזה:

היתה תקופה מקסימה, אי שם באזור הניינטיז, כשבריטני ספירס הבטיחה שהווגינה שלה תישאר אטומה וחסומה לכל הנאה כלשהי. עד שהיא לא תראה טבעת נישואים, היא תשמור את רגליה משולבות בעוצמה. אממה, בפועל היא דהרה על כל דבר בעל צורה פאלית ועשתה שמח בחדר המיטות גם כשכולם חשבו שהיא מריה פון טראפ.

ידעה להמר על ג'סטין טימבר לייק:

כשג'סטין טימברלייק דגם את הדובדבן של הספירס הלוהטת, כולם עוד סברו כי מדובר בעוד מקרה של כוכבת על שהתאהבה בצפרדע רוטטת עם שיער בעייתי, אבל המשגיינע ראתה כבר אז את הפוטנציאל. בריטני היתה בשיא פריחתה והוא היה גייז בפוטנציה שרקד עם להקת הבנים נ'סינק. ספירס הבטיחה שהוא עוד יהיה גדול, אך וואלה! סלבס העדיפה לרייר על כוכבים אחרים. עשר שנים אחרי, נחשו מי אוכל את הכובע.

היא פשוט טובה:

טוב, היא לא באמת כותבת את השירים שהיא שרה, לא את הטובים בכל אופן והיא בטח שלא מלחינה אותם. היא גם לא מבצעת אותם באופן מעורר רטט והתרגשות ויש לציין שגם הכוריאוגרפיות שלה לא יזכו להיזכר בתור המבריקות בגלקסיה, בטח לא אלו מהתקופה האחרונה. אז מה הופך את בריטני לטובה? הכל ביחד. הכישרון הכי גדול של הכוכבת הוא בבחירת האנשים שסביבה, אלה שכותבים את השירים המהממים שלה, ממציאים תנועות שאפילו היא תוכל לבצע מבלי להראות כמו מוגבלת תנועה, ופסיכיאטר אחד גאון שמצליח להחזיק את כל המצב הנפשי הנוזלי שלה בחתיכה אחת.
השיר הטוב ביותר של בריטני: טוקסיק. נראה מי יכול להתווכח על זה.

היא וואיט טראש:

בריטני ספירס היא פרחה אמריקאית בכל מובן המילה, מה שנקרא בעגה המקצועית "זבל לבן". היא תוקעת עוף מטוגן בזמן שחבריה לתעשייה מנשנשים עלי מנגולד מאודים, היא זוללת פאנקייקים, בזמן שכוכבות הוליווד שואבות שומן וגומעת גאלונים של פראפצ'ינו-מוקה של סטארבקס בזמן כולם ניזונים ממיץ עשב חיטה והכי חשוב - היא לא מתנצלת על זה. יש לכם בעיה עם זה? חבל. וואלה! סלבס הכי מזדהה.

היא מגשימה את החלומות של כולנו:

בריטני מגשימה חלומות: היא דגמה את ג'סטין טימברלייק, פיתחה קריירה עולמית, הרוויחה מיליונים, יצאה למסעי קניות מעוררי קנאה ואפילו החליפה רוק עם מי שאמורה להיות האויבת הכי גדולה שלה, מדונה (וליידי גאגא וריהאנה). אבל עם כל הכבוד לרזומה הגשמת החלומות העשיר של הספירס, מה שהכי מעורר קנאה הוא החתונה תחת שיכרות בלאס ווגאס. חלומו של כל זבל לבן באשר הוא. וגם של וואלה! סלבס.

כנסו וצפו ברגעי השיא והשפל של נסיכת הפופ

כנסו לראות מה החברים בוואלה! אופנה חושבים על המלבושים של בריטני

בואו לדבר על בריטני ספירס בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully