וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישי לוי נעלב ועזב חתונה

דודי טל

24.11.2011 / 15:35

ישי לוי הוזמן להופיע בחתונה, שכח את השמות של החתן והכלה, רב עם האח של בעלת השמחה, נעלב שזרקו עליו כסף ועזב את המקום בזעם. וואלה! סלבס יאללה בלאגן

ישי לוי, כמו כל זמר מזרחי שמכבד את עצמו, רגיל ואוהב להופיע באירועים. הכסף הגדול קל יחסית, הקהל שבוי, שמח במיוחד ומוחא כפיים וההופעה קצרה. אך אפילו לוי לא תיאר לעצמו שהחתונה אליה הוזמן לפני יומיים, תסתיים כל כך רע.
כבר בתחילת הערב היו סימנים לכך שההופעה הזו לא תהיה כל כך חגיגית, כאשר הזמר לא זוהה על ידי השומר בכניסה ואז גילה שהכלה ננעלה בחדר, כשהיא ממררת בבכי ודחתה את ההופעה החגיגית בשעה שלמה.

לפי דברי החתן, כאשר הגיע תורו של לוי לעלות לבמה, שכח הזמר את שמות החתן והכלה והצליח לעורר חמתם של בני המשפחה. למרות זאת, החוגגים בקהל התלהבו מההופעה והשליכו על הזמר שטרות כסף רבים, כפי שמקובל בהופעות רבות, אך לוי בחר להיעלב ונבח לתוך המיקרופון: "אני מבקש שלא תזרקו לנו כסף". "הוא נעלב שנתנו לו טיפים", סיפר החתן והוסיף, "בשלב מסוים הגיע אחי וניסה למשוך את הכבל של המיקרופון על מנת שישי ירד לשיר עם הקהל, אבל הוא התעצבן ועזב את הבמה". כאן לא נגמר הערב המטורלל.

יום הזיכרון שירים בכיכר 2011. נמרוד סונדרס
אל תזרקו עליו כסף, תזרקו על וואלה! סלבס/נמרוד סונדרס

עדי ראייה סיפרו שהקהל ההמום התחנן שלוי יחזור לבמה ובעלי האירוע הודיעו לו שאם לא יעלה לסיים את ההופעה לא יקבל את הכסף שהובטח לו. "הוא חזר לבמה וניסה שוב להתחיל ולשיר", סיפר עד ראייה והוסיף, "אחיו של החתן ניסה למשוך ללוי את המיקרופון על מנת לשיר איתו, אך לוי איבד את סבלנותו", עדי ראייה סיפרו לוואלה! סלבס שהשניים נגררו לויכוח סוער לתדהמת הקהל. בסופו של דבר לוי עזב את המקום בזעם ויצא לרכבו.

שירי רווה בשם ישי לוי: "לא היה ולא נברא. זה סתם ניסיון להכפיש את שמו של ישי, אנחנו מאחלים לזוג המון מזל טוב".

מאולם האירועים "טרויה" אישרו את הדברים.

וואלה! סלבס נקלעה פעם למריבה בחתונה כשניסתה לגנוב לכלה את הזר.

ההסתבכות של ישי לוי עם מס הכנסה

ישי לוי לא לבד: גם קובי פרץ הסתכסך עם בעלי אירוע

מה אתם הייתם עושים אם ישי היה עוזב את החתונה שלכם? בואו לדבר על זה בפייסבוק


מחפשים אולם באשדוד לחתונה שלכם? לחצו כאן

  • עוד באותו נושא:
  • ישי לוי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully