וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביונסה רותחת על מדונה

שירות וואלה! סלבס | צילום: אימג’בנק – GettyImages

23.11.2011 / 15:44

מדונה התחילה עם הבעל של גווינת פאלטרו באיזו ארוחת ערב, והשחקנית לא נשארה חייבת. התוצאה: מדונה הוחרמה על ידי כל החברים שלה ונמצאת בבידוד. וואלה! סלבס ברוגז לעולם

"למדונה לא נשארו חברים", סיפר מקורב לזמרת, לצהובון ה"סטאר" האמריקאי, "אף אחד לא רוצה לבלות איתה, ואף אחד מהפמלייה המכובדת שהקיפה אותה, לא מוכן לענות לה יותר לטלפונים", הוסיף. הסיבה לסכסוך המביך: במהלך ארוחת הערב בה נכחו מדונה, חברתה הטובה גווינת' פאלטרו ובעלה סולן להקת קולדפליי, כריס מרטין, מדונה פלירטטה עם מרטין. "היא ממש התחילה איתו מול העיניים של אשתו", דיווח עד ראייה לצהובון.

מתברר שגווינת' לא ממש התלהבה ממצב הרוח הפלרטטני של המדונה והתעמתה איתה בנושא. מדונה עצמה, לא לקחה את השחקנית ברצינות והשתיים פצחו במלחמת עולם. כתוצאה מהריב בין הדיוות, החלו כל חבריה של מדונה להתרחק מהזמרת גם כן, "פעם היא היתה מסתובבת עם ביונסה וג'יי זי, קייט האדסון, פרגי, סטלה מקרטני ועוד. עכשיו היא לגמרי לבד", לרלר מקורב לקלחת.

מדונה. AP
חופשי זה לגמרי לבד. מדונה/AP

"כראיה", הוסיף המקור, "אף אחד מהחברים של מדונה לא הגיעו לפרמיירת הסרט שלה בלונדון בחודש שעבר". אבל זה לא הקש ששבר את גב הדיווה. מתברר שמה שהכי עצבן את המדונה בת ה-52, היתה העובדה שהיא לא הוזמנה למסיבת יום ההולדת של סטלה מקרטני, ואם זה לא מספיק שמה גם נעדר מרשימת המוזמנים לחתונה של אביה, סר פול מקרטני. "מדונה מאד פגועה", הוסיף המקור וסיכם, "היא ממש בודדה בימים אלה".

וואלה! סלבס פעם עשתה חרם על יובל המבולבל כי הוא לא הביא לה בלון כחול.

מה אתם הייתם עושים למדונה? בואו לדבר על זה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully