וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

7 בום: העובדים הזרים הכי שווים בארה"ב

וואלה! סלבס

16.11.2011 / 0:03

אמריקה אוהבת לחלק אזרחות לזרים מוכשרים, לכבוד חגיגות 15 שנות אזרחות לאמא תרזה, וואלה! סלבס מעניקה לכם את מצעד העובדים הזרים הכי שווים בארה"ב. וואלה! סלבס גרין קארד

ג'סטין ביבר

ארץ מוצא: קנדה
מה אתה עשית בשביל מדינה: מה זאת אומרת? הזאטוט הקטן הזה יוצא עם אמריקאית, והשקיע את זרעו באמריקאית נוספת. כבר הרוויחו האמריקאים אזרח נוסף עם הגנים המשובחים של הביבר.
משטרת ההגירה של וואלה! סלבס אומרת: הוא קטן, הוא חמוד והוא רווחי. ישנו סיכוי סביר שוואלה! סלבס תשמח לאמץ אותו לכמה שעות.

.

ג'סטין ביבר. Frederick M. Brown, GettyImages
עם פרצוף כזה אפילו אלי ישי לא היה יכול לגרש אותו/GettyImages, Frederick M. Brown

אנטוניו בנדרס

ארץ מוצא: ספרד
מה אתה עשית בשביל מדינה: את מלאני גריפית'. מישהו היה צריך לתת שם עבודה, הבחורה כל כך מנופחת מבוטוקס וסיליקון שהיו חייבים לייבא מישהו מחו"ל כדי שיעשה לה שמח.
משטרת ההגירה של וואלה! סלבס אומרת: המבטא שלו עולה בריאות. בזמן שלישראלים עושים צרות על המבטא המזרח תיכוני שלהם, בנדרס עושה מיליונים. חוצפה.

אנטוניו בנדרס. Nostalgia Factory
לא תקבל גרין קארד, אתה תמיד יכול למכור ים המלח בקניון הקרוב/Nostalgia Factory

סלין דיון

ארץ מוצא: קנדה
מה את עשית בשביל מדינה: שרה את שיר הנושא של הסרט "טיטאניק", מאז מופיעה, מוציאה תקליטים אחת לשעה והפכה את לאס ווגאס למגרש המשחקים הפרטי שלה.
משטרת ההגירה של וואלה! סלבס אומרת: את לא מפריעה. בעצם את כן. כדאי שתנמיכי את הווליום, כי הצווחות שלך יעלו לך בגרין קארד.

סלין דיון בטקס האוסקר, 2011. John Shearer, GettyImages
צורחת כל הדרך אל הבנק/GettyImages, John Shearer

ארנולד שוורצנגר

ארץ מוצא: אוסטריה
מה אתה עשית בשביל מדינה: מלבד עשרות סרטי פעולה ומשפט אחד אלמוותי ("איל בי באק"), שוורצנגר כיהן כמושל מדינת קליפורניה במשך שמונה שנים רצופות. זה הרבה יותר ממה שמישל אובמה עשתה.
משטרת ההגירה של וואלה! סלבס אומרת: ארנולד הוא נשמה אמיתית, בגלל שהוא יודע כמה קשה להיות מהגר, הוא נרתם לעזור למהגרים אחרים ונתן למשרתת שלו לעשות סיבוב על עמוד האהבה שלו. אז יצא משם ילד, אז מה? העיקר הכוונה.

ארנולד שוורצנגר. GettyImages
גוש שרירים, אבל לפניך/GettyImages

פמלה אנדרסון

ארץ מוצא: קנדה
מה אתה עשית בשביל מדינה: הגדלת חזה, סרטי סקס, שערים בפלייבוי, סדרות טראש משעשעות ואת טומי לי. כן, גם זה יותר ממה שמישל אובמה עשתה!
משטרת ההגירה של וואלה! סלבס אומרת: הגדילה, הקטינה, התנדבה למען בעלי חיים, הכל מתגמד לעומת הביקור שלה ב"רוקדים עם כוכבים" והפרצוף ההמום שלה כשקובי פרץ עשה לה עיניים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ככה תורמים למדינה. פאמלה בעמידת מוצא/מערכת וואלה!, צילום מסך

סופיה לורן

ארץ מוצא: איטליה
מה אתה עשית בשביל מדינה: יותר מ-50 פרסים נחים לסופיה לורן על המדף. כמה אוסקרים, 7 פרסי גלובוס הזהב, גראמי, אמי ועוד. חוצמזה היא לבד מימנה את שוק הניתוחים הפלסטיים בארה"ב עם שלל מתיחות, הזרקות ושיזוף מלאכותי.
משטרת ההגירה של וואלה! סלבס אומרת: הבחורה עשויה כולה מפלסטיק, אם לא יתנו לה אזרחות היא עלולה להפליץ אחת.

סופיה לורן מתוך הסרט Nine. imdb
היא לא תעלה באש, היא תימס/imdb

בר רפאלי –

ארץ מוצא: ישראל
מה אתה עשית בשביל מדינה: תלוי על איזו מדינה מדובר. אז נכון, פה היא לא עשתה צבא, אבל היי, בארה"ב היא עשתה אחלה טירונות. חוץ מזה, מי עוד יכולה להביא את ליאונרדו דיקפריו לדרינק אצל פרס, לבלות עם קמרון דיאז ונעמי קמפבל, לגרום לליידי גאגא לרדת על הברכיים ואז לחזור לנגב חומוס כמו פשוטה ועממית.
משטרת ההגירה של וואלה! סלבס אומרת: הבחורה כיכבה על יותר שערים ממה שניתן לספור, היא מלהגת באנגלית על כמה מגניב לחיות פה ונראית טוב בבגד ים, מה עוד אתם רוצים ממנה? תנו לה אזרחות ושתמשיך לשלם פה מס הכנסה.

בר רפאלי. GettyImages
חיוך של מיליון דולר. לא, באמת, מיליון דולר/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully