וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוהט: הישר מרצפת חדר העריכה

דודי טל

11.11.2011 / 5:43

במהלך השבוע היו לנו דברים יותר חשובים לספר לכם, אבל היי, אף פעם לא מאוחר מדי. רוצים לדעת מה קרה לעומר אדם, ומה ומה בלבל את שלמה ארצי ויובל המבולבל? וואלה! סלבס עונג שבת

שלמה ארצי עושה בושות

שלמה ארצי הופיע בשבוע שעבר מול אנשי התעשייה האווירית, אממה, הזמר הקפיד לקרוא לקהל שלו "התעשייה הצבאית". הקהל התרגז וצרח בקולי קולות את התיקון. שלמה לא שמע והמשיך לפרגן לאותה תעשיית צבאית. בשלב מסוים מישהו לחש באופן של שלמה את הטעות והזמר נאלם דום, חייך במבוכה והודיע: "עשיתי את הפאדיחה שלי". מה שנכון.

שלמה ארצי בהפגנת הענק במחאה על מצוקת הדיור ויוקר המחיה בתל אביב, אוגוסט 2011. נמרוד סונדרס
אופס טעיתי/נמרוד סונדרס

גורי אלפי יורד נמוך

אחרי שבר רפאלי קיבלה נזיפה מחברתה שירה מרגלית, כאשר לא קידמה את ים המלח, גורי אלפי לא היה צריך נזיפה מאף אחד, כאשר שלף את הניייד והצביע למקום הכי נמוך בעולם בתור הפלא השביעי של העולם. הכי נשמה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מצביע ומשפיע/מערכת וואלה!, צילום מסך

עומר אדם עושה ברחוב

אחרי שסלב קצת בסוף השבוע בעקבות הגשם, הנעליים הרטובות והפלאפון האבוד, עומר אדם שתה קצת יותר מדי והיה חייב להתרוקן. הקרייסס: שום אסלה לא היתה בנמצא. אז האדם הגבר-גבר ירד מהרכב בו חיכו לו חבריו, ניגש אל מאחורי בניין עם מזל והטיל את מימיו. הבעיה: הבניין היה במרכז תל אביב, צמוד לבית קפה הומה אדם. אם זה לא נוף, אז מה כן?

עומר אדם. נמרוד סונדרס
בלוקים מהבניין המבורך נמכרים באי.ביי/נמרוד סונדרס

יובל המבולבל מופתע

לא רק ריטה ומירי מסיקה מקבלות תקליטי פלטינה. השבוע גם יובל המבולבל קיבל אחד כזה על מכירות של מעל ל40 אלף עותקים, מה- DVD החדש שלו, "המסע אל הכוכב". אממה, במקום לעשות מסיבה מיוחד, מנהליו החליטו לבלבל את יובל וחילקו מקלות זוהרים לקהל שהגיע להופעה שלו. בשלב מסוים, כל האורות כבו והקהל הרים את המקלות והסוכן של המבולבל עלה לבמה והעניק לו את התקליט.
יובל, סורפרייז!
"זו הייתה הפתעה מרגשת, מקורית וקצת לא מתאימה לגיבור אור אבל היה כייף".

מיכל אמדורסקי לא עושה בית ספר

מיכל אמדורסקי הייתה אמורה להיות אחת השופטות המקדימות בתכנית החדשה של קשת, "בית ספר למוזיקה", אך לוח הזמנים שקבעה ההפקה, נפל בדיוק על ימים ושעות בהם אמדורסקי מופיעה עם הצגות הילדים שלה. מה שגרם לה לוותר על התענוג.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בית ספר זה לחלשים/מערכת וואלה!, צילום מסך

כשכסף נמשך לכסף

קנדי ספלינג, (אמא של טורי ספלינג ואלמנתו אל אהרון סלפינג) רצתה למכור את הוילה שלה ובסוף נאלצה לעשות הנחה קטנה של 65 מיליון דולר מהמחיר המבוקש. רגע לפני שאתם מתחילים לרחם עליה, כדאי שתדעו שהסוכריה לבית ספלינג הגיעה לווגאס, שיחקה במכונות בווגאס וזכתה בסכום זעיר של 90 אלף דולר. וזה אפילו לא הסכום הכי גבוה בו זכתה. הספלינג בת המזל זכתה בשנת 2007 בסכום פעוט של כ-200 אלף דולר, שנה אחרי חטפה עוד 180 אלף דולר. בשנת 2009 הבלונדה הרוויחה מכונית. ההסבר שלה: "אני פשוט מריחה את המכונות המשוחררות".

מריה קארי מתכווצת

הנה משהו שגל גדות לא צריכה לסבול: 6 חודשים אחרי שהביא לאוויר העולם את התאומים מרוקון ומונרו, מריה קארי הגיעה לתכנית של רוזי אודנל כשהיא מינוס 70 פאונד (כ-35 ק"ג). "פחדתי שלא אצליח לחזור למשקל שלי" היא יללה, "אבל אז התחלתי לעשות דיאטה וירדתי במשקל. בשבוע הראשון פלטתי 10 ק"ג של מים, ואז הקילוגרמים פשוט נפלו". מעצבנת.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ככה זה נראה אחרי הדיאטה/מערכת וואלה!, צילום מסך

ג'סיקה סימפסון הריונית מטורללת

עכשיו, אחרי שהבטן העצומה של ג'סיקה סימפסון כבר לא השאירה שום צל של ספק, סימפסון מודה שהיא בהריון, מודיעה שהיא מצפה לבת, ואפילו מספקת הצצה אל תוך החיים כהריונית. "אני שונאת פיצה כי זה חמוץ, ומטורפת על מלון כמו אישה משוגעת". חושבים שזה מוזר? קבלו את הווידוי הבא של הבלונדה: "מלון זה נחמד, אבל מלון עם מלח זה הכי נחמד!" . כן. פירות עם מלח.

ג'ורג' קלוני אוהב להפליץ

הגבר הכי סקסי בעולם ואחד הרווקים הכי נחשקים בגלקסיה, ג'ורג' קלוני, התראיין השבוע לעיתון אמריקאי והודיע בגאווה שהוא אוהב להפליץ. המראיינת ההמומה לא ידעה נפשה מרוב הלם, מה שכנראה ריגש אפילו יותר את הקלוני הריחני שהרחיב בנושא והודיע בגאווה: "אני חושב שנאד זה הדבר הכי מצחיק שיש!, אפילו לחשוב על פלוצים גורם לי לצחוק", הוא הרחיב. בעוד המראיינת ניסתה להשחיל שאלה נוספת קלוני סירב להירגע, "יש לי אפליקציה של פלוצים על האייפון ומלא כריות אויר שעושות רעש של פלוצים, בשבילי, אין דבר מצחיק יותר". השם ירחם.

ג'ורג'  קלוני. Michael Loccisano, GettyImages
פליצה עליך!/GettyImages, Michael Loccisano

קים קרדשיאן יועצת נישואים

72 יום קים קרדשיאן הצליחה להתמודד עם היותה אישה נשואה, 72 ימים במהלכם הסכימה אפילו להשתתף בסרטו החדש של במאי הקולנוע המוערך טיילר פרי, בתור יועצת לענייני נישואים. מאז הקרדשיאנית המעצבנת הספיקה להתגרש ולהתמודד עם התפקיד האירוני החדש שלה. מעריצי הבמאי ביקשו שיפטר אותה, אבל הוא יודע בדיוק מה יש לו בידיים והשבוע כבר הגיעה הקרדשיאן ליום הצילומים הראשון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully