וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוי ווי: אבריל לאבין חטפה מכות מחוץ למועדון

שירות וואלה! סלבס | צילום: אימג'בנק - GettyImages

8.11.2011 / 11:29

יאללה מכות: אבריל לאבין ובן זוגה ברודי ג'נר יצאו לבלות במוצאי שבת, כשלפתע חמישה גברים תקפו אותם. את הערב היא סיימה עם אף מדמם ופנס בעין והוא בבית החולים. וואלה! סלבס בורחת

חמישה בליינים החליטו בסוף השבוע האחרון, שלא ממש מתאים להם לראות מולם את הזמרת אבריל לאבין ובן זוגה, ברודי ג'נר (שחוץ מתפקיד אופי ב"דה הילס", גם מוכר בתור אחיה למחצה של קים קרדשיאן). אז רק כמה שעות לאחר שג'נר פרסם בחשבון הטוויטר שלו "מבלה את המוצ"ש הכי כייפי בעולם עם אהבת חיי...", נראו לאבין וג'נר כשהם מדדים אל מחוץ למועדון בלוס אנג'לס מדממים וכואבים. מתברר שחמישה גברים שהבחינו בזוג הדביק, החליטו שאושר זה הכי 2010 ופינקו את הזוג במכות נמרצות בכל איברי הגוף. איך זה נראה? הבלוגר פרז הילטון פרסם היום תמונה של הזמרת לאחר ההתקפה, אתם מוזמנים לשפוט בעצמכם.

צפו בתמונה של אבריל לאבין הפצועה

יממה אחרי, לאבין פרסמה בחשבון הטוויטר שלה הסבר למה שיקרה: "אני לא הולכת מכות, לא מאמינה בזה" היא צייצה, "רק כדי להיות ברורים, הותקפתי על ידי 5 אנשים אתמול בערב, ככה סתם!" היא המשיכה, "זה לא מגניב בכלל. הפרצוף שלי נדפק, יש לי פנס בעין, אף מדמם, שיער שנתלש, שריטות, חבורות וחתכים. כל כך לא בסדר להיות אלימים כלפי אחרים. אלימות היא לא תשובה".

אבריל לאבין. Ian Gavan, GettyImages
בימים יפים יותר. אבריל לאבין/GettyImages, Ian Gavan

בניגוד ללאבין, שנפצעה באופן קל, ברודי אושפז בבית החולים ושוחרר רק לאחר יומיים. גם הוא ניצל את הזמן הפנוי שהיה לו בבית החולים כדי לצייץ לעוקביו: "היה מעניין במוצאי שבת, בדיוק יוצא מבית החולים עם צלקת חדשה על הפנים. תביעה!!!".
נכון לזמן כתיבת שורות אלו, עדיין לא ברור מי היו חמשת האנשים שתקפו את הזוג באופן כל כך ברוטלי ואת מי ברודי מתכוון לתבוע.

וואלה! סלבס מרביצה מתחת לחגורה רק כשממש מבקשים ממנה.


מה אתם חושבים על זה? בואו לדבר על זה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully