וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרן פלס ונועם טור מבלים

דודי טל

3.11.2011 / 14:23

במהלך השבוע היו לנו דברים יותר חשובים לספר לכם, אבל היי, אף פעם לא מאוחר מדי. רוצים לדעת איך קרן פלס ונועם טור מבלים, ומה קרה הפעם לצליל סלע? וואלה! סלבס עונג שבת

זוגיים מתמיד: קרן פלס ונועם טור

אחרי שקרן פלס נטשה את תל אביב לטובת מגורים עם נועם טור שלה בבית ינאי, השניים ממשיכים לדגמן פרובנציאליות ואת הטיולים על שד' רוטשילד, המירו בטיול במושבה כנרת. בלו"ז: ביקור בחנות "תמר בכפר", שם דגמו תמרים ואפילו לקחו דוגי בג לדרך הביתה. הבראסרי בהיסטריה.

חוסר המזל של צליל סלע

אחרי שצליל סלע, נציגתנו בתחרות היופי הביזארית "מיס טוריזם קווין של השנה אינטרנשיונל", איבדה את הטלפון הנייד שלה (ומצאה אותו), מתברר שהמזל הנאחס ממשיך לרדוף אחרי הדוגמנית הצעירה. כאשר חולקו הסרטים עליהם כתוב שם המדינה המיוצגת, נדהמה סלע לגלות שהשם "ישראל" על הסרט שלה כתוב בשגיאת כתיב. היא כמובן מיד דרשה לתקן את הטעות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אופס, טעינו. צליל והסרט עם טעות הכתיב/מערכת וואלה!, צילום מסך

פה קבור הכלב: ירדנה ארזי מתחדשת

לאחר שהתגברה על מותו של הכלב האהוב שלה, ירדנה ארזי ממשיכה הלאה ובשבוע שעבר נתקלה בתמונה של גולדן רטריוור באתר יד-2, התאהבה, החליטה לאמץ אותו ואפילו העניקה לו את השם שמוליק. הבעיות החלו כאשר התעוררה ביום חמישי האחרון וגילתה ששמוליק החביב קרע לה זוג מכנסיים ולקינוח כמעט נשך את השליח של הסופר-מרקט.

ירדנה אישרה את הפרטים.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

גילת אנקורי לבד בגשם

גילת אנקורי הגשימה את חלומה של כל פולניה: היא חגגה את יום ההולדת שלה, לבד, בחושך ובגשם. תאריך יום ההולדת של אנקורי, הגיע בדיוק בסיומו של יום צילומים לסדרה החדשה של HOT, "תנוחי". הצוות עמוס הכוונות הטובות רצה לחגוג בסטייל והתארגן על עוגה ופיצות. אממה, הקולגות, ביניהן אוולין הגואל, חנה לסלאו וצופית גרנט, הרגישו קצת פחות רעננות ובשלות למסיבה ופשוט פרשו למיטות, אה כן, ממש ברגע שהתחיל לרדת גשם. כך יצא שאנקורי חגגה עם עצמה.
גילת, צריכה חברה?
"מעולם לא חשבתי שאחגוג יום הולדת בגשם וזה קרה. מזל טוב".

הילרי סוונק מפטרת

אחרי שמצאה את עצמה במרכז שערורייה, בעקבות נוכחותה במסיבת יום ההולדת של נשיא צ'צ'ניה, רמזן קאידורב, בחודש שעבר - הילרי סוונק שולחת את כל הצוות שיעץ לה הביתה. מתברר שהלחץ שהפעילו פעילי זכויות אדם לאחר שהשחקנית צולמה במסיבה לצידו של ז'אן קלוד וואן דאם, הבינה סוונק שההחלטה להגיע למסיבה היתה מהמטומטמות שעשה בחייה. אז בנוסף להתנצלות שפרסמה, פיטרה גם את כל הצוות.

טיילור סוויפט בעירום?

אחרי סקרלט ג'והנסון, מילה קוניס ובלייק לייבלי הגיע גם תורה של נסיכת הקאנטרי בארה"ב, טיילור סוויפט להילחם על העלמת תמונות העירום שלה. השבוע פורסם שהזמרת תובעת אתר אינטרנט ביזארי בשם "ג'יהאד סלבס", לאחר שמפעיליו טענו כי יש בידיהם תמונות עירום של סוויפט. נכון לעכשיו האתר לא ממש ממהר לפרסם את התמונות, למרות שעורכיו מוכנים להישבע כי יש בידיהם תמונות כאלה, אבל סוויפט מצידה נשבעת כי מעולם לא הצטלמה בעירום ומשסה את עורכי הדין שלה בטרוריסטי הרשת.

טיילור סוויפט. GettyImages
אתם יכולים רק לפנטז. סוונק/GettyImages

קים קרדשיאן: "לעולם לא אתחתן בשביל כסף"

72 ימים אחרי שאמרה "איי דו" לאקס החתיך שלה, קריס האמפריס, קים קרדשיאן פותחת את הג'ורה בראיון לתכנית רדיו אוסטרלית. "הגעתי לפה (לאוסטרליה) כדי ללקדם את קו תיקי היד של המשפחה, וגם כדי לנקות את הראש", היא הסבירה את הויקיישן המפתיע שלה, " אני עדיין לא מוכנה לדבר על מה השתבש לי בחיי הנישואים, אבל אני רק יכולה להגיד שלעולם לא אתחתן בשביל כסף, תוכנית טלוויזיה או כל דבר אחר בעתיד. זה מגוחך שאני צריכה להגיד את זה בכלל". וואלה! סלבס מוכנה להתחתן כל יום בשביל 18 מיליון דולר. רק שתדעו.

בובת שעווה של קים קרדשיאן בשמלת כלה מוצגת במוזיאון מאדאם טוסו בהוליווד, 18 אוגוסט 2011. Valerie Macon, GettyImages
רק מתוך אהבה. מה יעשו עכשיו במוזיאון מדאם טוסו עם הבובה של קרדשיאן. קים/GettyImages, Valerie Macon

לינדזי לוהן תשב רק שעתיים בכלא

למרות הכותרות הבמובסטיות על חזרתה של לינדזי לוהן לבית הסוהר, המציאות, מתברר, קצת פחות דרמטית. על הכוכבת נגזרו לא פחות מ-300 ימים בכלא, מתוכם תצטרך לרצות רק 30. אך עקב העומס הכבד על בתי הסוהר בקליפורניה, משרד השריף הודיע שהכוכבת תרצה רק 6 ימים מהמעצר שנקבע לה. בעוד הבלונדה אורזת תיק קטן, הגיעה ההודעה המוזרה: מצב בתי הסוהר המדינה כל כך קשה, עד שלוהן תצטרך לרבוץ רק שעתיים מאחורי סורג ובריח. שעתיים. כן. קראתם נכון.

אמנדה סייפריד כוכבת פורנו

אם גם אתם מפנטזים על אמנדה סייפריד ("האוס", "ורוניקה מארס"), אתם יכולים להפסיק. כוכבת הקולנוע הלוהטות לוהקה לגלם את דמותה של לינדה לובלייס, כוכבת סדרת הסרטים הסקסואלים המצליחה "גרון עמוק". מי שהיתה אמורה לגלם גם כן את דמותה של לובלייס היא לא אחרת מאשר לינדזי לוהן שהועפה מהתפקיד לאחר שנשלחה לכלא. לשעתיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully