וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי הסלב שהציל בחורה מפקח?

דודי טל

28.10.2011 / 9:49

במהלך השבוע היו לנו דברים יותר חשובים לספר לכם, אבל היי, אף פעם לא מאוחר מדי. רוצים לדעת איך עידן רייכל הציל בחורה מפקח, ומי מחליפה את שרית חדד ברוסיה? וואלה! סלבס עונג שבת

לא רק שרית חדד

לאחר תקופה ארוכה בה שלטה שרית חדד על שוק האוליגרכים ברוסיה וטסה לא מעט להופעות במוסקווה, נכנסה שחקנית חדשה למגרש ומאיימת לגנוב לחדד את העבודה. הזמרת ג'ולייטה התגברה על הקראש על אביהו שבת ועכשיו היא מרוכזת כולה בעבודה. על הפרק: הופעה בחתונה של אוליגרך שנערכה אתמול (ה') בצהריים במוסקווה. הבעיה: בזמן שזמרים אחרים מקבלים טיסות במחלקת עסקים פלאס לינה במלונות פאר, הג'ולייטה הסתפקה במושב במחלקת תיירים ומלון ממוצע בהחלט.

עידן מסאמי הפה של ג'ולייטה: "אנחנו צנועים ולכן נוסעים בטיסות רגילות. ג'וליטה הוזמנה למסיבה של אוליגרך רוסי וזה כבוד לנו. אחרי שנחזור משם יש לנו הופעה נוספת שמתוכננת בפריז". תביאו פאקט.

ג'ולייטה. אביב חופי
קאק דילה? ג'ולייטה/אביב חופי

עידן רייכל מציל בחורה מדו"ח

תודו שהדבר הכי מבאס בעולם זה לקום בבוקר ולגלות שפקח עם ים מוטיבציה החליט לפנק אותך בדו"ח. מעצבת האופנה קרן אבידר דבוטין התעוררה בבוקר וגילתה שפקח של עריית תל אביב עומל על דו"ח מפנק לרכב שלה. רגע לפני שהיא הספיקה לפצות פה, הגיח עידן רייכל הנשמה משום מקום ופנה ללבו של הפקח: "למה לתת דו"ח? רק מתחיל השבוע". הפקח השתכנע וויתר למעצבת. קרייסס נמנע. וואלה! סלבס מזמינה את רייכל לבקר איתה במס הכנסה.

רייכל, יא נשמה אחד!
"בסך הכל אמרתי לפקח שיעיר להם ולא יתן דוח מיד. ככה הוא ילמד אותם, וגם לא יהרוס להם את היום. שמח שיכולתי לעזור".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כפרה עליך. רייכל/מערכת וואלה!, צילום מסך

כמעט מלאכים-כמעט שריפה

כידוע, כוכבי הטלנובלה הארגנטינאית, "כמעט מלאכים", מטיילים בימים אלה ברחבי הארץ. לפני מספר ימים הגיעו הכוכבים למסעדת בשרים והחלו לטחון את עצמם לדעת. אממה, מספר מעריצים שעמדו מחוץ למסעדה מאסו בהמתנה ובצווחות המטופשות לחלל והחליטו להסתנן למסעדה דרך המטבח. ההסתננות היתה עוברת בשתיקה אלמלא אחד מהם החליט לבדוק מה קורה כשמשלבים מגבת ואש. התוצאה: הרבה עשן, מטף אחד פעיל מאד וחבורה של "כמעט מלאכים" שבורחים מהמסעדה. סטייל.

כמעט מלאכים. שוקה כהן, כמעט מלאכים 1
מעריצות או לא להיות/כמעט מלאכים 1, שוקה כהן

אליהב שאשון חש את עצמו

אליהב שאשון אולי לא זכה במקום הראשון ב"מאסטר שף" הנצפית, אבל זה לא מה שימנע ממנו מלחוש דיוות על חלל. השבוע הגיע המקום השני למכון הקוסמטיקה "גלאו" בעיר והודיע כי הוא חייב שמישהו יקדח לו בין אצבעות הידיים על מנת שאלו יהיו פרזנטטיביות. לאחר שמניקוריסטית חביבה התמקמה לו על הכפות הודיע לה שהוא חייב עבודה של לפחות שעה שלמה, כי יש לו תכנית טלויזיה והוא חייב שהידיים יצטלמו כמו שצריך. וואלה סלבס תמיד סברה כי פלומות השיער על אצבעות הידיים של אהרוני זה סוד הקסם של האוכל שלו.

אליהב, אתה רציני?
"ברור, הכי חשוב שהן יהיו נקיות ויצטלמו יפה, לא?".

אורלי ויינרמן מחפשת

אורלי ויינרמן לא ממש הוזמנה לאיוונט הפתיחה של שבוע האופנה בחולון, אבל זה לא מה שעצר בעדה מלהרים טלפון ליחצנית ולבקש כרטיס כניסה. מתברר שהסיבה לכך שויינרמן ביקשה להגיע לאיוונט לא היתה חיבתה של הבלונדה לאופנה, כמו הרצון לפגוש את המעצב האהוב זאק פוזן. הויינרמנית עלתה על שמלה של אותו מעצב, הגיעה לאיוונט, חברה ליח"צנית ויחדיו חיפשו השתיים את הבחור המוכשר במשך כל הערב. רגע לפני שהתייאשו, נמצאה האבידה. אממה, פוזן לא התרגש מהמחווה, הודה לה על המילים החמות, פיהק בשעמום והמשיך בדרכו. אופסי.

אורלי ויינרמן, שיואו!
"אורה ואני חברות כבר הרבה שנים והיא לקחה אותי לראות את זאק פוזן, כדי להראות לו את העיצוב שלו עלי, היו סביבו מלא אנשים, בכל זאת, הוא מעצב על".

ג'ניפר לופז מתמוטטת

השבוע דווח באתרי הרכילות מסביב לעולם שג'ניפר לופז, הגרושה הטרייה התפרצה בבכי במהלך הופעה בקונטיקט, תוך כדי שהיא שרה את השיר הרומנטי שלה, "if you had my love". לפי הדיווחים, הזמרת עלתה לבמה והתחילה לשיר את השיר בגרסה שקטה יחסית כאשר לפתע נחנקה, פרצה בדמעות וברחה מהבמה. לופז לא התכוונה לתת לאקס שלה, מארק אנטוני ליהנות מהגוסיפ, אז רגע לאחר פרסום הידיעה, דובריה של לופז גילו כי הזמרת פרצה בבכי מאחר והבחינה באמה יושבת בקהל והתרגשה עד דמעות. שנאמר: אויש, תנוחי.

ג'ניפר לופז. GettyImages
היא לא בוכה, נכנס לה משהו לעין/GettyImages

לינדזי לוהן תאונה אחרי צילומים לפלייבוי

דיי, החיים של לינדזי לוהן באמת הפכו לבדיחה. נראה כי אם לא עובר על השחקנית הכושלת לפחות קרייסס אחד פר יום, היא לא נכנסת למיטה. לאחר כל המשברים שקרו לה השנה, הלוהן האומללה סיימה יום צילום באחוזת פלייבוי המפורסמת (צילומים עבורם שלשלה לכיסה לא פחות ממיליון דולר!), וחזרה לביתה. אממה, אתר הרכילות X17 מדווח שהיקום החליט כי הבלונדה זקוקה לעוד בדיחה אחת על חשבונה ודלת הגראג' של ביתה בחוף וניס נסגרה עליה וכמעט מחצה אותה. וואלה! סלבס מפזרת מלח, אורז ושום שמיר. ליתר ביטחון.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מה יש לך את?/מערכת וואלה!, צילום מסך

תנוחו, ג'ניפר אניסטן לא בהיריון

לג'ניפר אניסטון נמאס מהשמועות שמריצים הצהובונים עליה ועל הבויפרנד ג'סטין ת'רו, אז החליטה להעמיד דברים על דיוקם. "דבר ראשון, אני לא מתחתנת", סיפרה הכוכבת לאתר המגזין "פיפל". למעשה, אני בכלל לא בטוחה שאני ארצה להתחתן פעם שנייה. אבל אני יכולה להבטיח לכם שבשלב זה אין לי שום תוכניות להתחתן". בסדר, לא צריכים להיות עצבניים. אבל הדיווה המשיכה: "ושנית, אני גם לא בהיריון. פשוט הפסקתי לעשן אז העליתי כמה קילוגרמים". קפיש?

אואן ווילסון, ג'ניפר אניסטון וכלב בבכורת הסרט 'מארלי ואני' בקליפורניה, 11 דצמבר 2008. Kevin Winter, GettyImages
אם זה שמנמנה וואלה סלבס חותמת על זה מחר/GettyImages, Kevin Winter

כוכב דוסון קריק אבא בפעם השניה

מתברר שלא רק דוסון לירי הדמות אותה גילם ג'יימס ואן דר ביק ב"דוסון קריק", היתה מתישה, גם השחקן השתעמם מחייו העבשים ורגע אחרי שאשתו ילדה, נכנסו השניים להריון שני. ואן דר ביק, חובב הקבלה פרסם בחשבון הטוויטר שלו את הציוץ הבא: "ברגע שחשבנו שלא נוכל להיות יותר מאושרים, ליקום היו תכניות אחרות בשבילנו והוא שלח לבתנו הקטנה עוד אח/אחות". סמסו מזל טוב לפני שוואלה! סלבס מסמסת מילות נאצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully