וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חג ההקפות: מצעד הסלבס שהצרו היקפים

וואלה! סלבס

18.10.2011 / 11:28

גדי רבינוביץ'

המקרה: בתחילת שנות האלפיים, גדי רבינוביץ' היה מוכר בכל בית בישראל כ"טנצר המניאק", ההוא שעושה שיגועים באימפריה של צביקה הדר אבל בעיקר - משתגע מריח של פסטרמה.

המוטו: "זה היה בשביל תפקיד".

המהפך: אחרי שנעלם מהמסך, החליט רבינוביץ' לקחת את עצמו בידיים והשיל עשרות קילוגרמים ממשקלו, בזכות אינספור דיאטות אה כן, היה שם גם איזה ניתוחון להצרת קיבה.

וואלה! סלבס קובעת: להיות שמן זה אופי.

איזו דיאטה הכי הרשימה אתכם? הצביעו בפייסבוק

מיה דגן

המקרה: מיה דגן פרצה לחיינו בסערה כשהשתתפה בשתי העונות הראשונות של "השיר שלנו" בתפקיד מיקי, החברה השמנמנה פחות של נינט השמנמנה יותר. קחו בחשבון שכל עלילת הסדרה נסובה סביב קפיטריה, כן?

המוטו: "גברים אוהבים שיש מה לתפוס".

המהפך: לאחר שתי עונות ב"שיר שלנו" ובמקביל לגירושיה ולדיאטה של הקולגה נינה, דגן החלה לחזק את הבלונד ולהצר את ההיקפים. אח, תמיד אמרנו שאין כמו גט בשביל לעשות טוב לפיגורה.

וואלה! סלבס קובעת: מה זה השטויות האלה דיאטה?

איזו דיאטה הכי הרשימה אתכם? הצביעו בפייסבוק

נינט טייב

המקרה: כמעט לכל אדם בישראל צרובה בראש התמונה של נינט טייב עומדת על במת הגמר בניצנים, כשהיא חנוטה בחליפת פלסטיק (א-לה אשת החתול, רק לא) בלתי מחמיאה בעליל, ונראית קצת, אהמ, כבדה. הקטסטרוף המשיך בסדרה "השיר שלנו", שם התרוצצה אנה ואנה בקולקציית טרנינגים רחבים.

התירוץ: "הכל בכלל האוכל של אימא".

המהפך: לאחר שספגה חיצי ביקורת על הופעתה הדודתית בטקס "מסך הזהב", החליטה הנינה לעשות שינוי של 180 מעלות: לא עוד קריית גת, לא עוד טרנינגים ולא עוד פחמימות. טייב החליטה לעבור לתל אביב, לשכור את שירותיו של סטייליסט וגם לפצוח בדיאטה. השאר - היסטוריה.

וואלה! סלבס קובעת: גם שיער שחור זה מרזה.

איזו דיאטה הכי הרשימה אתכם? הצביעו בפייסבוק

קרן פלס

המקרה: קרן פלס השתלטה על פלייליסט בתור כותבת שירים מרגשת וזמרת שעושה עניין מרגשות. עם כזה כישרון, לא כולם עשו ביג דיל מהקילוגרמים העודפים שנשאה זו על גופה.

התירוץ: "אני לא שמנמנה, אני עמוסה באמוציות".

המהפך: האמת היא שפלס מעולם לא התביישה בגופה, וגם בתקופות מלאות יותר, היה אפשר לתפוס אותה על החוף בביקיני. אבל איפשהו בשנים האחרונות, בין חתונה - גירושים - רומנים לוהטים ונועם טור אחד, הפכה פלס לפצצה שאי אפשר להתעלם ממנה.

וואלה! סלבס קובעת: גם היא אוהבת אקשן. ותמונות שלך בביקיני.

איזו דיאטה הכי הרשימה אתכם? הצביעו בפייסבוק

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

מיקי בוגנים

המקרה: אי אפשר להזכיר את שמו של מעצב השיער מיקי בוגנים בלי לחשוב מיד על שיער בלונדיני ופיגורה מבלבלת. במהלך השנים הופיע בוגנים במספר תוכניות טלויזיה שונות והוכיח שאין לו רק גזרה גדולה, אלא גם אישיות גדולה מהחיים.

המוטו: "זה לא שומן, אלה ידיות אהבה".

המהפך: במהלך כל חייו ניסה בוגנים דיאטות שונות ומשונות ובאחד הראיונות העיד כי כבר ירד מאות קילוגרמים במהלך השנים. היום הוא שומר על גזרה רזה יותר ויציבה. הסוד שלו: ספורט ותזונה נכונה. איף, כמה מאכזב.

וואלה! סלבס קובעת: באתי, נדלקתי!

איזו דיאטה הכי הרשימה אתכם? הצביעו בפייסבוק

מרינה מקסימיליאן בלומין

המקרה: עוד ב"כוכב נולד 5" מרינה מקסימיליאן בלומין הייתה עוף מוזר: היא כבר באה מעולם המוזיקה, היא לא התנצלה על הבחירות המוזיקליות התיאטרליות שלה, וגם לא על התספורת הקצוצה והגזרה השופעת.

המוטו: "יש לי עצמות רחבות. הרבה עצמות רחבות".

המהפך: שנתיים אחרי השתתפותה בכוכב נולד, הציגה בלומין פיגורה חדשה ולוהטת כשלוהקה לסדרת הדרמה היומית "חשופים" ואף ניהלה רומן קצרצר ורותחת עם הקולגה אנחל בונני. באותה שנה היא כיכבה בראש רשימת "היפים והנכונים" של מגזין "פנאי פלוס". שנה אחר כך, היא הציגה גם בלונד, תוכנית בישול עם חיים כהן וקמפיין זוהר לעונות. המהפך הושלם.

וואלה! סלבס קובעת: פשוט מאוד, תעשי לנו ילד.

איזו דיאטה הכי הרשימה אתכם? הצביעו בפייסבוק

אסתי גינזבורג

המקרה: אין לנו מושג איך אסתי גינזבורג השתחלה למצעד הזה, כי הדוגמנית הבינלאומית מייצגת מקרה הפוך - מקיסם אוזניים מהלך, הפכה הדוגמנית לאישה מרופדת.

המוטו: "כל החיילות משמינות בצבא. זה הטורטית".

המהפך: עם הגיוס לצה"ל, הבורקס מהשק"ם, והאירוסים לעדי קייזמן. החלה הסופרמודל להשמין מנחת. בינינו? דווקא מתאים לה, והיא מקבלת גם נקודות בונוס על הפגנת הומור עצמי בפרסומת הבליסה של "אפריל".

וואלה! סלבס קובעת: שניפגש רק בשמחות. ליד הבופה.

איזו דיאטה הכי הרשימה אתכם? הצביעו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully