וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה קרה בין אלירז שדה לאייל גולן?

דודי טל

14.10.2011 / 9:01

במהלך השבוע היו לנו דברים יותר חשובים לספר לכם, אבל היי, אף פעם לא מאוחר מדי. רוצים לדעת למה אלירז התרחק מאייל גולן? ומה הקשר בין בר רפאלי למוסקווה? וואלה! סלבס עונג שבת

אלירז שדה מתרחק מאייל גולן

רגע אחרי שהסתיים הצום המתיש של יום כיפור ועם ישראל זינק על המקררים במאנץ' אין קץ, זינק לו אלירז שדה על רכבו ודהר אל עבר ביתה של זוגתו שתחיה, אילנית לוי. כאשר עצר בתחנת דלק על מנת להצטייד במספר קופסאות סיגריות, נשמע המורה המחליף של ערוץ 24 כשהוא מסנן אל תוך הסלולארי שלו את ההסבר לכך שלא בילה עם צמודה הלוהטת שלו את החג: "אייל (גולן) היה עם הילדים, אז נשארתי בבית". וואלה! סלבס מצותתת.

ממשרדו של מאיר קוטלר, הסוכן של אלירז: "אין תגובה".

אילנית לוי, אלירז שדה. אביב חופי
לא חוגגים יחד כשאייל עם הילדים. אלירז ואילנית/אביב חופי

איציק זוהר הקיץ של אביה

איציק זוהר חגג יום הולדת 41 במועדון "הגג" בתל אביב, והזמין כמה חברים לעשות לו שמח ולצפות בהופעה של סטנדאפיסט שהזמין. אממה, הגרוש הטרי נירו לוי שהוזמן לאיוונט לא ממש התרשם מההופעה, עשה פרצוף משועמם בפינת המקום ואז חמק הביתה מבלי שאף אחד יבחין. הבעיה: וואלה! סלבס הבחינה.

מאיה בוסקילה מרירה

על המרקע מאיה בוסקילה אולי חמודה וחייכנית, אך מתברר שמאחורי הקלעים הסיפור שונה לחלוטין. הזמרת המהוללת הגיעה להופעה בראשון לציון, אך כאשר השואו הסתיים, החליטה זאתי שלא מתאים לה יותר להישאר במקום ולחלק כמה חתימות למעריצים, אז היא עשתה אחורה פנה וברחה מהמקום משל היתה בר רפאלי. שנאמר: אויש תנוחי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
מאיה בוסקילה בבית קפה עם בן זוגה. שוקה כהן
שומרד דיסטאנס. בוסקילה/שוקה כהן

מירי אלוני נותנת טיפים באופנה

מירי אלוני חזרה בשישי האחרון לנקודה האהובה עליה ברחוב נחלת בנימין והחלה לזמר להנאת העוברים ושבים. אממה, מאזינה מרוגשת אחת פנתה אל אלוני והודיעה לה שהחולצה שעליה שייכת לה. אלוני לא נשארה חייבת וצווחה: " איך את בכלל מאשימה אותי בגניבה?". המאזינה ההמומה החווירה והודיעה לזמרת העבר שהיא בסך הכל עיצבה את החולצה שזמרת העבר לובשת. אלוני הנבוכה חזרה למקורפון שלה וצווחה לתוכו: "זו עדנה פז והיא עיצבה את החולצה שלי - רוצו לקנות". הקהל לא רץ לשום מקום.

מירי בוהדנה מגה כוכבת

מירי בוהדנה הגיעה לביקור פרטי בבית חולים "ברזילי" באשקלון, אך בזמן שכל האורחים חיכו בחדר ההמתנה בסבלנות, אחת האחיות זיהתה את הכוכבת והכניסה אותה אל מחלקה אליה לאף אחד אין אישור כניסה. האורחים האחרים התמרמרו, אבל הכוכבת חייכה במבוכה ונכנסה לה בדממה. הסיבה הרשמית: לא רצו שיציקו לה, כי כבר התחילו לזהות אותה. וואלה! סלבס לא מזהה אפילו את עצמה.

מירי בוהדנה. אביב חופי
רק שלא יזהו. בוהדנה/אביב חופי

סנדרה בולוק שודדת ים

סנדרה בולוק ממש התלהבה מליל כל הקדושים השנה, עד שהחליטה לפנק את הבן המהמם והמאומץ שלה בתחפושת מתוקה של פיראט. בעוד שהיא בעצמה הסתפקה רק בכובע משולש, לואיס המתוק זכה לטיפול המ לא שכלל חליפה, מטפחת ואטיטיוד תואם.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כמה חמודים! סנדרה ולואיס/מערכת וואלה!, צילום מסך

למה באמת סיימון קאוול רווק?

19 חודשים של אירוסין לזוגתו המאפרת מזגן חוסייני, הסתיימו בפרידה ועכשיו סיימון קאוול, השופט הכי לוהט על המרקע שוב רווק. הדובר ברשמי שלו הודיע לכלי התקשורת שסיימון לא יתחתן גם בעוד 20 שנה, אך השופט המרושע הרגיש שהוא צריך להרגיע את הרוחות וסיפר שזו היתה השנה העסוקה בחייו ועם כל הכבוד לזוגיות, יש דברים יותר חשובים בחיים. אה כן, עבודה.

סיימון קאוול. Dimitrios Kambouris, GettyImages
עזוק מדי בשביל זוגיות. סיימון/GettyImages, Dimitrios Kambouris

החבר החדש והבעייתי של ליידי גאגא

טוב, בטח כבר קראתם על החבר החדש של ליידי גאגא, אבל עכשיו מתברר שטיילור קיני, החתיך באדם וכוכב "יומני הערפד", הוא שובב לא קטן. מגזין "סטאר" האמריקאי פרסם השבוע כי רק לפני 10 שנים הכוכב המחומצן נתפס כשהוא נוהג תחת השפעת אלכוהול במדינת ווירג'יניה שבארה"ב. קיני נאשם באותה הפעם גם בהפרעת הסדר הציבורי כאשר דווח כי קילל עוברים ושבים ברחוב. לאחר שטיילור נצפה כשהוא שותה אלכוהול בשיגעון יחד עם הגאגא החדשה שלו בכל מיני מקומות טרנדים בארה"ב החאקסית הממורמרת של הכוכב פנתה למגזין וביקשה לספר כי בנוסף לכל הצרות, הוא גם לא ממש נאמן. וואלה! סלבס מוכנה להסתפק בשאריות של גאגא.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
זה אולי המאג שוט הכי לוהט בעולם! קיני/מערכת וואלה!, צילום מסך

בר רפאלי רוסיה

לאחר שעשתה את ניו יורק בשבוע האחרון, בר רפאלי חזרה לארץ ומיד הודיעה לכל העוקבים שלה בטוויטר כי היא מאד נרגשת להיות שוב בבית, המקום האהוב עליה בעולם. ושהיא אפילו יותר נרגשת שבעתיד היא תוכל לבלות פה "יותר משבועיים". ייהי. כמה שעות אחרי הרפאלי כבר צייצה שהיא בדרך למוסקווה ותהתה אם מישהו יודע מה יש לעשות שם כי למזלה יש לה שעתיים חופשיות. וואלה! סלבס רוצה להכיר לבר חבר רוסי ושמו וודקה. תבלו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שם כבר לא תוכלי לבוש בגד ים/מערכת וואלה!, צילום מסך

עוד רפאלי אחד ודיי

בזמן שאתם מתלהבים מאיזה פרס נובל זניח שמצא אתדרכו למדינה, יש דברים יותר חשובים בחיים, למשל: מגזין ELLE הספרדי הכתיר את אותה בר רפאלי מהאייטם הקודם בתור המתאפרת הטובה ביותר השבוע. אה כן, אחריה ברשימה: קירסטין דנסט שזכתה במקום השלישי, אומה תורמן שקטפה את המקום הרביעי, גוון סטפאני במקום השמיני, ליידי גאגא במקום התשיעי ואיוונקה טראמפ עם האיפור הכי מכוער של השבוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully