וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארבעת המינים: קלטות הסקס הכי לוהטות

וואלה! סלבס | צילום: אימאג'בנק - gettyimages

18.10.2011 / 23:57

לכולם יש טעם, ריח, וגם פיגורות לוהטות שהם ישמחו להראות לכם, אם רק תלחצו פליי. לכבוד חג הראשון של סוכות, קבלו את ארבעת הקלטות המין הכי לוהטות. וואלה! סלבס רותחת

הנועזת: קים קרדשיאן

העולם זכה להכיר את קים קרדשיאן ואת הישבן ההיסטרי שלה כשקלטת סקס בכיכובה צצה בשנת 2007.

הגיבורים: קרדשיאן, והאקס שלה, הראפר ריי.ג'יי, איתו יצאה שלוש שנים קודם לכן.

העלילה: בסרטון ניתן לראות את קים על חוף הים, קים מורחת ליפגלוס, קים מדברת בקול תינוקי, ואם תישארו עד הסוף -תזכו לראות גם את הישבן המפורסם של הכוכבת, משלל זויות.

דבר המבקר: למרות שהקלטת הביאה לה תהילה, תוכנית ריאליטי וכמות בלתי נתפסת של מיליונים בעו"ש, קים סיפרה לאחר השערורייה שהיא מודה רק על דבר אחד: שאביה לא היה בחיים כשהפרשה התפוצצה. לאחרונה אגב, קונה מסתורי הציע לשלם 30 מיליון דולר תמורת הקלטת והוצאתה מהמדפים, ויש הגורסים כי הקונה המסתורי הוא לא אחר מאשר קרדשיאן עצמה.

הקלאסית: פריס הילטון

אין ספק שהכוכבת שרשמה פטנט על אינסטנט-פרסום בזכות קלטת סקס, היא לא אחרת מיורשת המיליונים פריס הילטון, שקלטת המין שלה היכתה גלים בשנת 2006.

הגיבורים: הילטון ובחור מטונף בשם ריק סלומון, הידוע גם כבעלה לשעבר של ברנדה וולש. אה, סליחה, שאנון דוהרטי.

העלילה: לילה, פנים, בית מלון. פריס לובשת לנז'רי שחור ומאובזרת בשתי קוקיות חמודות ובקבוק שמפיין. בהמשך מתחלפת התאורה למשהו אולטרה-ירוק ולא ברור. ופריס? נגיד רק זאת: שתשאיר את מלאכת הפורנו לשחקניות מקצועיות.

דבר המבקר: "חשתי נבוכה ומושפלת", יללה ההילטונית אחרי שהסערה פרצה, "זה היה משהו אינטימי ואף פעם, לעולם, לא חשבתי שזה יצא לאור". אז חשבת.

הגנובה: קולין פארל

בשנת 2006 תבע קולין פארל את חברתו לשעבר על כך שגנבה ממנו קלטת סקס שלהם והדליפה אותה לחברת הפצה תמורת סכום נאה.

הגיבורים: פארל, וחברתו באותו זמן, דוגמנית בשם ניקול נרין. אולי העובדה שהבחורה היא נערת "פלייבוי" הייתה צריכה להדליק לו נורה אדומה?

העלילה: לא פחות מ-14 דקות מפורטות מאוד של פארל ונרין במגוון תנוחות. בין היתר, אומר לה שם פארל: 'את הנסיכה שלי ותקבלי מה שאת רוצה'. אז זהו, שלא.

דבר המבקר: פארל משוכנע עד היום כי נרין הדליפה את הקלטת (לטענתה אין לה מושג איך זה הגיע לאינטרנט) כדי לסחוט אותו ולפגוע בקריירת המשחק שלו. כמה שנים אחר כך, התראיין וסיפר שלעשות סרט וידאו "פשוט נראה כמו רעיון טוב בזמנו", אבל אין מצב שהוא יעשה את זה שוב.

הסודית: ג'יימס פרנקו

השחקן הרותח ג'יימס פרנקו סיפר השנה בתוכניתו של קונאן אובראיין שגם לו, כמו לכל סלב שמכבד את עצמו, יש קלטת סקס. עכשיו רק נשאר להוציא אותה החוצה.

המשתתפים: ג'יימס פרנקו, וככל הנראה חברה אלמונית.

העלילה: מי יודע? אנחנו יכולים רק לפנטז.

דבר המבקר: "זה לא שניסיתי לפרוץ לתעשיית הפרונו", סיפר פרנקו אצל קונאן. "הייתי צעיר, והייתה לי מצלמה, וחברתי ואני החלטנו להקליט את עצמנו. אחרי שצפינו את זה החלטנו, 'בואו לא נעשה את זה שוב'". וחבל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully