וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלירז שדה למען מעמד הביניים

וואלה! סלבס | צילום: אביב חופי

6.10.2011 / 11:42

שלי יחימוביץ', מאחורייך: אלירז שדה התעצבן אחרי שביקר במסעדה ושם לב שמנהל המשמרת רודה בעובדים. הוא צייץ על זה בטוויטר וזה נגמר בהתנצלות של הרשת. וואלה! סלבס אדומה

אלירז שדה הוכיח שהוא הכי ראוי לתואר ה"מאמי" של השנה. אתמול נכנס הטאלנט לאחד הסניפים של רשת "אוליב" בתל אביב, ואחרי שהבחין שמנהל המשמרת מתייחס בצורה לא ראויה לעובדים, החליט לפרסם סטטוס זועם בטוויטר.

"הייתי ב'אוליב' ואחראי משמרת בשם אנדרי, התנהג באופן מזעזע ללקוחות ולעובדים. שמישהו יטפל בו כבר", כתב שדה בכעס. והנה החלק היפה: מספר שעות לאחר מכן, אלירז הוסיף ציוץ: "סמנכ"ל השיווק דיבר איתי והבטיח לדאוג לטפל בבחור גם לטובת העובדים וגם לטובת הלקוחות". אכן, מודעות חברתית זה כאן.

אלירז שדה. שוקה כהן
המיץ נסחט באהבה ובשכר הוגן. אלירז שדה/שוקה כהן

- היי אלירז, מה היה שם?
"באנו לאכול, השעה היתה מאוחרת, כנראה כמה דקות לפני הסגירה, אני לא יודע מה גרם לו להיות לא סובלני כלפינו. ישבנו במקום שמפריע לשכנים, אז הוא בא אלינו, אבל הוא לא דיבר יפה, הוא פנה אלינו בצורה גסה. אמרתי לו 'אחי, הכל בסדר, אתה יכול לדבר יפה', והוא המשיך לענות ולענות. שתקנו, אבל בראש שלי חשבתי - אם אליי הוא מתנהג ככה, אז איך הוא מתנהג לעובדים?".

- איך באמת?
"דיברתי עם העובד שהיה במקום, ובאמת זה מקום עם אוכל טעים ועובדים מדהימים, אבל הבנתי שהאיש הזה מדבר ככה גם אל העובדים. אולי יש לי צלקת מהחיים, אני הייתי מלצר הרבה שנים וזה לא עושה לי הרגשה טובה. אז אמרתי שזה המינימום שאני יכול לעשות".

- מאוד יפה מצדך.
"חשוב לי שיתנהגו כמו בני אדם. מילא ללקוחות, אבל זה אחר כשאתה סטודנט וקורע את התחת. אתה בא לעבוד, ולא מתנהגים אליך כאחד האדם וזה מבאס וזה מוציא את החשק. העובד אמר לי שהם מכירים את העניין".

אמיר, מנהל סניף 'אוליב' בדיזנגוף, מסר בתגובה: ""לא דיברתי עדיין עם העובד ולכן אני לא יודע מה קרה פה".

שוואלה! סלבס רוצה לפעול למען העובדים, היא פשוט שורפת חזיות.

  • עוד באותו נושא:
  • אלירז שדה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully