וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

7 בום: מצעד הצ'ילבות של השנה

וואלה! סלבס

7.10.2011 / 9:20

יום כיפור הוא הזדמנות מצויינת להיזכר בכל הסיכסוכים שעשו לנו את השנה, ובאנשים שהכי צריכים לבקש סליחה. וואלה! סלבס כפרה עליכם

אלירז vs אסף אמדורסקי

התקרית: אלירז שדה, שנדמה לעיתים שהוא ממלא המקום הרשמי של ערוץ 24, הוזעק להחליף את מרגול העצורה בתוכנית שלה לצד גל אוחובסקי. באחת התכניות התארח באולפן אסף אמדורסקי, ואחרי שגילה כי המנחה לא ממש מכיר את 'הדודאים', ההרכב בו היה חבר אביו, נרשם בין השנים קרב התנצחויות בו אלירז דורש מאמדורסקי לפזם שיר של איציק קלה, וזה מסביר לשדה מדוע לעולם לא יזמין אותו למסיבות שלו. כל זה, למקרה שעדיין לא הזכרנו - קורה בשידור חי (רוצים להיזכר? לחצו כאן).

מלחמה קרה: לא נרשמה. באותו יום בערב, אלירז העלה קליפ של הדודאים לחשבון הטוויטר שלו וכתב: "דווקא שיר יפה". מאוחר יותר סיפר כי הוא ואסף השלימו, והכל עכשיו סבבי-בבי.

וואלה! סלבס קובעת: דואט משותף וארוחת ערב משולשת עם אילנית.

צפו: אלירז וסלבס נוספים מבקשים סליחה

רוצים לבקש סליחה מסלב? בואו לפייסבוק שלנו

אלירז שדה, אסף אמדורסקי. ערוץ 24,
דודאים זה שיר של איציק קלה? אלירז, גל אוחובסקי ואסף אמדורסקי מתנצחים באולפן/ערוץ 24

ליהיא גרינר vs כל העולם

התקרית: ליהיא גרינר היא אדם אותנטי, כזה שאומר את מה שהוא חושב, גם בלי לחשוב לפני שהיא אומרת. זה אולי מה שהביא לה את המקום השני ב"אח הגדול", אבל זה גם מה שממשיך לסבך אותה פעם אחר פעם. הנה כמה היי-לייטס: בהתחלה, האשימה גרינר את סיון קליין על שיצאה לדייט עם עתי בזמן שהיא הייתה כלואה עדיין בבית האח הגדול. אחר כך היא הקלידה מניפסט נגד מדורי הרכילות, ולסיום, קבעה נחרצות ש"עתי לא גבר ואיגי כל כך מבוגרת". אח, תענוג.

מלחמה קרה: ליהיא מנסה לרסן את עצמה לפעמים ולשמור את מחשבותיה לעצמה, אבל כשמקרבים לה מיקרופון ומצלמה לפנים - לפעמים היא פשוט לא מתאפקת.

וואלה! סלבס קובעת: יו גו גירל! עכשיו עלייך לטוס לצינון באל.איי ולחזור היישר לעונת הסלבס של "האח הגדול".

ג'קי מנחם, ליהיא גרינר. אביב חופי
אני לא חמוצה, זה הלימון. ליהיא גרינר עם ג'קי מנחם/אביב חופי

אסי עזר vs עמיר גולדברג

התקרית: הימים הם ימי מחאת האוהלים. בזמן שדפני ליף וחבריה מתמקמים בשדרות רוטשילד, עמיר גולדברג מקבל שיחת טלפון מיחצנית המזמינה אותו לבוא ולטפל ביבלות הרגליים שלו באיזה סלון יופי חדש. גולדברג מסכים בשמחה, מגיע לאותו סלון, ומצטלם כשפדיקוריסטית עומלת על שיוף כפות רגליו. יום לאחר שהתמונות מתפרסמות, אסי עזר מקליד סטטוס זועם בחשבון הטוויטר שלו, בו הוא תוהה כיצד יכול גולדברג לחשוב על תענוגות הגוף בזמן שהמדינה בוערת בלהבות?

מלחמה קרה: עמיר גולדברג התעקש כי הוא אינו זועף על עזר והסביר: "הוא בסך הכל ילד חמוד". חמוד.

וואלה! סלבס קובעת: שהשניים ייצאו לדייט סולחה עם דרינק וגביע קוטג'. של תנובה.

אסי עזר, עמיר גולדברג. אביב חופי
מה דפני ליף תגיד? אסי עזר ועמיר גולדברג מתכסחים/אביב חופי

נינט טייב vs שיר נוסצקי

התקרית: באותו קיץ סוער שעבר עלינו, שיר נוסצקי, פליטת "מחוברות 2", שירבטה טור בעיתון "ידיעות אחרונות" בו היא מאשימה את האמנים שלא הסכימו להופיע באחת ההפגנות, ונקבה גם בשנה של נינט כאחת הסרבניות. טייב, שסירבה להופיע בגלל שטסה להקלטות בליברפול, כתבה בתגובה מכתב נאצה בעמוד הפייסבוק שלה תחת הכותרת "תזוזי", בו היא תוהה מתי הייתה הפעם האחרונה שנוסצקי, שהספידה את הרוק'נרול, שילמה על דיסק או הלכה להופעה. אאוץ'.

מלחמה קרה: לא נרשמה סולחה בין שתי החתלתולות, אבל אחרי שהסערה פורסמה, נוסצקי הצליחה לסגור לא מעט אמנים לעצרות המחאה, כולל את שלמה ארצי ואייל גולן. שאפו.

וואלה! סלבס קובעת: אולי דואט משותף? במחשבה שנייה, אולי לא.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תזוזו. נינט טייב ושיר נוסצקי/מערכת וואלה!, צילום מסך

הישרדות וי.איי.פי vs ערוץ 10

התקרית: מצוחצחים, יפים ועולצים, עלו משתתפי "הישרדות VIP" על מטוס שייקח אותם ליעד טרופי, שם ינסו להוכיח לעצמם ולעולם כולו ששום מקק לא ישבור אותם, ואחרי שיאכלו בחודש שלם רק קליפות קוקוס ואגוזים, יחזרו בכיף לאור הזרקורים, התהילה וההשקות. רק שתוכניות לחוד ומציאות לחוד - הצילומים התארכו מעבר לצפוי ומעבר למה שהמשתתפים ציפו, ולאחר שחזרו לארץ - פורסם כי יש לחלקם טענות רבות כלפי ההפקה וכי הם דורשים תוספת תשלום בגין הזמן הנוסף ששהו על האי.

מלחמה קרה: אנחנו מהמרים שהרוחות ישככו אחרי שהתוכנית תעלה לאוויר. וההזמנות לאירועי יח"צ יזרמו.

וואלה! סלבס קובעת: להדליק את מדורת השבט ולשכוח מזה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הזמן שלהם שווה יותר. הישרדות VIP/מערכת וואלה!, צילום מסך

דנה אינטרנשיונל vs יובל כספין

התקרית: אחרי שדנה אינטרנשיונל חזרה בבושת פנים מהאירוויזיון בדיסלדורף (הדיווה לא צלחה את שלב חצי הגמר), שיגר מעצב האופנה יובל כספין כמה חיצים מורעלים בפייסבוק: "אין כח לשמוע בכל פעם שאנחנו מפסידים 'אנטישמיות', הפעם מדובר בשיר 'דינג דונג' שלא ניכנס לנבחרת האירויזיון. חברים, השיר גרוע!". אחרי נימוקים אודות דלות ההפקה, קבע: שמלה של גוטייה זה לא מספיק.

מלחמה קרה: השניים לא נמצאים ביחסי ידידות, בלשון המעטה, מאז התקרית. שי כרם, מנהלה של האינטרנשיונלית הגיב: "תזכיר לי מי זה יובל כספין? זה שעיצב לשרה'לה שרון את הבגדים?". איך עושה שוט?

וואלה! סלבס קובעת: להעביר אליה את השמלה של גוטייה. בשבילה זה מספיק בהחלט.

יובל כספין, דנה אינטרנשיונל. AP, אביב חופי
סולחה? אולי בשנה הבאה. יובל כספין ודנה אינטרנשיונל/אביב חופי, AP

שרון אלכסנדר vs צליל סלע

התקרית: הביזאר הופך לביזארי יותר, ושוב - קבלו תקרית דיפלומטית בחסות הפייסבוק. הפעם, פרגן שרון אלכסנדר פואמה קצרה, תחת הכותרת: "צליל 'כמעט' סלע", בו הוא שוטח את משנתו, לפיה הטאלנטית לא מספיק טובה בתור דוגמנית, לא מספיק טובה בתור שחקנית, ולא מספיק ראויה לדף מעריצים בפייסבוק. לא, אין לתאר.

מלחמה קרה: סלע טוענת שכל הליריקה הזאת נכתבה בגלל שלא החזירה לו חולצה ששאלה ממנו באיוונט יח"צני. אלכסנדר העדיף להישאר מסתורי. אנחנו מעדיפים לשכוח מהאייטם הזה.

וואלה! סלבס קובעת: להתרחק משרון אלכסנדר.

מה היה הסכסוך של השנה? בואו לדבר על זה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully