וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גורדון רמזי מציג: מכון היופי מהגיהינום

שירות וואלה! סלבס

2.10.2011 / 13:46

אחרי שהחריד טבחים צעירים שניסו את מזלם בתכנית הריאליטי שלו, "מטבחי הגיהנום", גורדון רמזי פותח מכון יופי אקסקלוסיבי. ויקטוריה בקהאם כבר אישרה הגעה, ואתם? וואלה סלבס נשרפת

גורדון רמזי עשה לעצמו שם של אחד השפים הכי טובים בעולם בזכות תכנית הריאליטי בכיכובו, "מטבחי הגיהנום", שם רדה, צווח ואיים על המתמודדים הצעירים שנשרו אחד אחרי השני בבעתה ורצון כללי להזדכות על נפשותיהם. אך מתברר שהשף העוין בכלל מתעניין בתחומים אחרים, ובשקט בשקט הוא בעצם פדיקוריסט חובב שהחליט לפתוח מכון יופי סמוך לביתו שבלונדון.

במכון היופי החדש שלו ושל אשתו ניתן יהיה לקבל שירותי מניקור - פדיקור, שיזוף, הורדת שיער בשעווה ועוד שלל טיפולי יופי מענגים. מקורבים ליזם הכעוס סיפרו לאתר ה"דיילי מייל" שזוהי הרפתקה עסקית חדשה שלו ושל אשתו בלוקיישן, בו אין לסלון החדש סיכוי להיכשל. אם הייתם צריכים עוד סיבה טובה לעצור למריטה זריזה, אז דעו לכם שישנו סיכוי סביר שויקטוריה בקהאם, אשר מסתובבת באזור באופן קבוע, תעצור לסשן גריסת העור המת ברגליים. יאמי.

מטבחי הגיהנום 8. yes
ככה נראית רגל אחרי שרמזי הוריד לה עור מת. רמזי/yes

למי שפספס: בזכות ההצלחה המסחררת של התכנית מסביב לעולם, צבר רמזי הון רב, פתח עוד ועוד מסעדות ברחבי הגלובוס והתחייב לתרום לצדקה. אממה. מס הכנסה באנגליה הזכיר לו שהוא חייב כמה מיליונים טובים למדינה. במקביל, הקהל האוסטרלי לא ממש התלהב ממנות הגורמה של רמזי, מה שאילץ את הכוכב לסגור את שתי המסעדות שלו על היבשת. כאילו כל זה לא דיי, בניו זילנד סירבו לקבל את העובדה שהטבח המיליונר חזר בו מהבטחתו לתרום מיליון פאונד לצדקה והגישו תביעת ענק. אולי בגלל זה השף הופיע השבוע בערוץ הקניות האמריקאי, במה שנחשבה לאחת ההופעות הכי מביכות בטלוויזיה. צופים המומים סיפרו שהאיש בעל הפאסון הבלתי נגמר עמד מול המצלמה וכמעט התחנן שאנשים ירכשו את מחבתות הטפלון שלו.

וואלה! סלבס פתחה פעם מכון יופי, אבל אך אחד לא התלהב מהורדת שפם-שחי-מפשעות בדבק מגע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully