וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נחשפה תמונת גופתו של מייקל ג'קסון בפתיחת משפט רופאו

27.9.2011 / 21:21

התביעה האשימה את ד"ר קונראד מוריי באחריות למותו של מלך הפופ בפתיחת המשפט בלוס אנג'לס. הסניגוריה: "ג'קסון הוא זה שגרם למותו"

נפתח משפטו של ד"ר קונראד מוריי, רופאו של מייקל ג'קסון הנאשם בגרימת מותו. בית המשפט בלוס אנג'לס וכן 12 המושבעים שמונו למשפט שמע היום (שלישי) את נאומי הפתיחה של התביעה ושל ההגנה. המשפט מועבר בשידור ישיר בערוצי חדשות בארה"ב וברשת.

עיקר טיעוני התביעה, כפי שהציג אותם התובע דיוויד וולגרין, מסתכמים בהטלת אחריות ישירה של ד"ר מוריי למותו של ג'קסון בשני מישורים: האחד הוא עצם השימוש בפרופופול בטיפול בג'קסון, שכן מדובר בסם רב עצמה שאין לעשות בו שימוש מחוץ לבית חולים; שנית, ביום מותו של ג'קסון, ד"ר מוריי הזריק לג'קסון מנה קטלנית של הסם ולאחר מכן טשטש את פעולותיו ולא ציין אותם כנדרש. התביעה אף הציגה תמונה די יוצאת דופן של ג'קסון לאחר מותו עם הכיתוב "רצח" מעליה, תוך שהיא מדגישה את האמון הרב שג'קסון נתן ברופא.

האם היה צריך לפרסם את התמונה? דברו על זה בפייסבוק

מייקל ג'קסון אחרי מותו. רויטרס
התמונה המזעזעת/רויטרס

סניגוריו של ד"ר מוריי השיבו לטענות ואמרו כי בסופו של דבר, "מייקל ג'קסון גרם למותו שלו". לדברי עורך דינו, ג'קסון הזריק לעצמו מנה קטלנית של הסם בזמן שד"ר מוריי היה מחוץ לחדר - ומת באופן מידי, כך ש"שום החייאה לא יכולה לעזור", כפי שאמר הסניגור. "הוא מת מבלי שהספיק לעצום את עיניו".

כבכל דיון בפרשה, גם לפתיחת המשפט הגיעו כמה מבני משפחתו של מלך הפופ, בהם אביו ג'ו ואמו קת'רין, האח טיטו ואחים נוספים. מעריציו של ג'קסון התייצבו מחוץ לבית המשפט וקראו קריאות גנאי לעברו של ד"ר מוריי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully