וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

7 בום: מצעד הפרידות של השנה

שירות וואלה! סלבס | צילום: AP

26.9.2011 / 13:19

הלב של וואלה! סלבס נשבר יותר מדי פעמים במהלך השנה האחרונה. זוגות מפורסמים חתכו אחד מהשניה, נפגשו ברבנות והוציאו את הכביסה המלוכלכת החוצה. קבלו את מצעד הפרידות הכי מבאסות

עמיר גולדברג וסיון אברהמי

התחלה: כמו כל סיפור אהבה טוב, עמיר גולדברג וסיוון אברהמי הכירו במהלך השתתפות בתכנית ריאליטי-"האח הגדול". היא התנשקה עם בחורה, הוא אכל את הראש ויחדיו הזוגיות הזו נראתה כמו סצנה מסרט סאדו - מזו רגשי.
אמצע: לרגע קט, נראה היה משל הזוגיות המטרידה הזו של השניים אפילו עובדת. סיוון הפסיקה לבכות 18 פעמים ביום, אמיר הפסיק להטריף את הסובבים אותו והשניים הבינו שהרומן הזה הוא הדבר היחיד שמשאיר אותם בתכנית.
סוף: רגע אחרי תכנית הגמר השניים חתכו אחד מהשנייה, אבל המשיכו לשחק ברגשות הציבור, כאשר הכריזו על רומן און אנד אוף.
וואלה! סלבס אומרת: כשעלובים בשניים, זה נחמד כפליים. במיוחד לצלמי הפפראצי!

סיון אברהמי, עמיר גולדברג. רפי דלויה
זוגיים רק כשזה משתלם. עמיר וסיוון/רפי דלויה

סהר שורש ונתן בשבקין

התחלה: זה היה רק עניין של זמן עד שסהר שורש, פליטת "היפה והחנון" בואכה "TLV-עושים את תל אביב", ונתן בשבקין, שהגיע פעמיים ל"הישרדות" ובפעם השנייה אפילו לקח את כל הקופה, יהפכו לאייטם. הם חולקים את אותם התחביבים (אירועי יח"צ), חולשים על אותם תחומי עניין (אירועי יח"צ) ומרבים לבלות את זמנם באותם מרכזי התרבות שבעיר (קניון רמת אביב, במהלך אירוע יח"צ).
אמצע: מערכת היחסים הביזארית של שורש ובשבקין היתה כל מה שציפו שתהיה: טראשית, צבעונית ובעיקר רווחית. בזמן שהוא דהר על אירועים, היא פלרטטה עם צלמי הפפראצי, כשהשניים רצו לבלות יחדיו זה קרה על השער של "רייטינג" או על סט צילום של פרסומת לחומוס. שנאמר: אהבה אמיתית.
סוף: כל כך הרבה גרסאות לסיבה האמיתית בגללה סהר ובשבקין החליטו לסגור את הבסטה על הזוגיות הכל כך איכותית שלהם. האחרונה גורסת, כי השניים אמרו שלום דווקא במהלך בילוי משותף בחו"ל, בזמן צילומים לשעשועון הקורע של ערוץ 10 - "ווייפ אאוט", ויש מי שמספר שהשניים נפרדו בשיחה כנה ואמיתית.
וואלה! סלבס אומרת: רגע, את הבדיחה על העולב הכפול כבר בזבזנו על המקום השביעי, נכון?

סהר שורש, נתן בשבקין. אביב חופי
מה? נפרדו? מה יהיה עם הפרסומת לחומוס?/אביב חופי

אירית רחמים ולירון בסיס

התחלה: אירית רחמים הכירה את שחקן הכדורגל לירון בסיס לפני תשע שנים, על ידי חברים משותפים. מחבל שהתפוצץ מחוץ למסעדה בה חגגה רחמים את מסיבת הרווקות שלה, העלה את המשפחה לכותרות ומאז השניים דוהרים על הד הפיצוץ.
אמצע: במהלך תקופת הנישואים, רחמים הביאה לעולם שני ילדים ועשתה קריירה כמפיקת אירועים מהשורה הראשונה.
סוף: תחילתו של הקץ הגיע כאשר רחמים החליטה להשתלב בהפקת "הישרדות". מקורבים לשניים סיפרו, שבסיס לא התלהב מהרעיון וביקש מאשתו לוותר על השתתפותה בתכנית. אירית בתגובה, עלתה על מטוס והביאה הביתה מיליון שקל. מה שסימל את המסמר הראשון בארון הקבורה של הזוגיות המתוקשרת הזו, היה פרס במהלכו קיבלו המשתתפים קלטות וידאו מהבית. בזמן שכל המשפחות סיפרו על געגועים, בסיס שלח את העוזרת לדבר לאשתו. כאמור, אירית חזרה לארץ עם צ'ק, ולרגע נראה היה שמשפחתי רחמים בסיס חוזרת לעצמה, אבל אז הגיע הפיצוץ שגרם ללירון לארוז את חפציו ולעזוב את הבית המשותף בצפון העיר.
וואלה! סלבס אומרת: מי אמר תסמונת מלכת היופי ולא קיבל?

אירית רחמים ובעלה לירון בסיס. יוני טובלי
לא שרדו את המיליון. אירית ולירון/יוני טובלי

נירו לוי וקארין כהן

התחלה: היא היתה פליטת ריאליטי מבולבלת ("הדוגמניות") שיצאה לעולם האמיתי כדי למצוא אהבה וקריירה. הוא היה כוכב על עם רזומה שכלל את "רמזור" ו"ימים של אהבה". השניים התאהבו זו בטראש של זה ויצאו לכבוש את העולם ואת בתי הקפה שבעיר. חצי שנה אחרי, נירו לוי הציע נישואים, קארין כהן הסכימה והשניים סגרו על חתונה באולם אותו לוי קמפיין.
אמצע: על פניו הכל היה נראה מושלם. צילומי פפראצי של הזוג סועד את נפשו במיטב המסעדות גברו על השמועות שרמזו על בלאגן בתוך הבית. קארין לא יצאה מהמיטה בלי עקבי ענק ונירו הקפיד לספר כמה שאשתו כוסית. שיגעון.
סוף: כמו שכולם ציפו, הזוגיות הזו התפוצצה אחרי קצת פחות משנה ונירו עזב את הבית המשותף שבדרום תל אביב. נירו נכנס לוילה של 24/7, ומאוחר יותר סיפר בראיון שהסכים להיכנס רק בגלל שידע שהנישואים שלו הסתיימו. עוד באותו הראיון סיפר שהסיבה לפרידה היתה החיבה של כהן לפרופיל הפייסבוק שלה. כהן, שהקפידה ללכת עם טבעת הנישואים גם אחרי הראיון, חרף פרסום הפרידה ושלל התמונות של נירו ונשים אחרות שצצו מדי סופ"ש, הודיעה שעד שלא יהיה לה גט, היא עדיין אישה נשואה.
וואלה! סלבס אומרת: האמת שוואלה! סלבס עדיין תוהה איך כהן מצליחה לרקוד על מדרגות הרבנות עם עקבים כאלו?

נירו לוי, קארין כהן. אביב חופי
אל תתלהבי בובה, עד סוף השנה את גרושה כמו חדשה. נירו וקארין/אביב חופי

אפרת גוש וירון ברובינסקי

התחלה: שנה שלמה ירון ברובינסקי ואפרת גוש הוציאו לכולם את העיניים עם הזוגיות הפוטוגנית שלהם. העיניים הכחולות שלו והביזאריות המהממת שלה, הצליחו לגרום גם למיזנטרופים ביותר לרייר בקנאה.
אמצע: אחרי חצי שנה של דייטינג אינטנסיבי, שכרו השניים דירה משותפת בנווה צדק והדפו שמועות על חתונה קרבה.
סוף: ממש כמו הדצים ורמי וריטה, כך גם הפרידה הזו הפציעה משום מקום. מקורבים דיווחו על דיכאון של אחרי פרידה בו שרוים השניים, וסיפרו כי הברובינסקי כבר ארז מטלטליו ונטש את הקן הרומנטי. אם אתם חייבים לדעת, אז הוא מסתובב בין ספות של חברים עד להודעה חדשה.
וואלה! סלבס אומרת: עזוב אותך ספות, בוא נחלוק יחד פוך ולילות שלמים של תאווה. אם לא מפריע לך שאריות של עמבה על הכרית כמובן.

אפרת גוש, ירון ברובינסקי. אביב חופי
בוא אלינו, אלינו אלינו למיטה! ברובינסקי וגוש בזמנים יפים יותר/אביב חופי

אייל גולן וטייטום מירנדה

התחלה: אייל גולן נסע לטיול בארה"ב ובמקום לחזור עם פאקט סיגריות, בושם וחולצה למזכרת, הוא נחת בארץ עם חברה חדשה ומגה סקסית. הדוגמנית הצעירה, טייטום מירנדה, לא הבינה באיזה מכרה זהב היא נוברת כאשר הסכימה לצאת לבלות עם הזמר הישראלי. הוא בתמורה הכיר לה את נורית אורגל, בת דודתו, סוכנת הדוגמניות והשאר היסטוריה.
אמצע: לא מעט גבות הורמו לאחר דבר פרסום הרומן. טייטום וגולן שינו את הסטטוס בפייסבוק ל"אין-ריליישנשיפ" ונשבעו שלא מדובר בתעלול יחסי ציבור זול.
סוף: כצפוי, לאחר ביקור של טייטום בישראל, גולן הבין שדוגמניות מלוס אנג'לס לא ממש יכולות לרקוד על שולחנות בפלאקה, וחתך את הרומן.
וואלה! סלבס אומרת: כשאמרת שבא לך פרוסה עם שוקולד, אף אחד לא ציפה שאתה מדבר על שוקולד בטעם חרובים מכפר לולו.

אייל גולן, טאטום מירנדה. קאדן נאגווין, נמרוד סונדרס
אה כן, ככה נראית פרוסה עם שוקולד/נמרוד סונדרס, קאדן נאגווין

בר רפאלי וליאונרדו דיקפריו

התחלה: בר רפאלי בסך הל רצתה להכיר סלבריטי איכותי, אז דני A, ישראלי ואחד מאנשי הלילה הבולטים של אל איי, הכיר לה את ליאונרדו דיקפריו. השניים התחברו עד מהרה והדייט הראשון שלהם היה – כמה מפתיע – בארץ הפנטזיות, בדיסני וורלד.
אמצע: העיתונות הישראלית יצאה מגדרה בכל פעם ששמו של הכוכב שורבב בסמוך לשמה של רפאלי. ביקור שלו בארץ הצליח לגרור אומה שלמה למרדף אחרי תמונה זוגית אחת ומקורבים לדוגמנית אף דיווחו כי רפאלי שוקלת לעבור להתגורר בלוס אנג'לס עם הצמוד המחומצן שלה. לרגע אחד נרשמה אפילו זיקפה לאומית, כאשר בעת ארוחת ערב באירופה, רפאלי צולמה עם טבעת על אצבעה. הצהובונים נשבעו שהיתה הצעה נישואים ועם ישראל יצא במחולות.
סוף: כמו בכל סיפור אהבה טוב, גם במקרה של רפאלי ודיקפריו ישנם לא מעט גרסאות לפרידה המתוקשרת. בעוד יודעי דבר מספרים על רצונו של השחקן בילדים ורצונה של רפאלי לדחות את הכרס ההריונית, לטובת עוד כמה שנים של קריירה פורה, בוחשים אחרים בקלחת מלרלרים כי רפאלי היא זו שרצתה לקחת את הזוגיות הזו קדימה וליאו היה מי שביקש לשים רגל על הברקסים. כך או כך, מאז הפרידה ליאו מתלטף עם בלייק לייבלי המתישה ובר חורשת שטיחים אדומים, מבלה עם גברים הורסים ואפילו חזרה לספורטס אילוסטרייטד. יו גו גירל.
וואלה! סלבס אומרת: הריון בלי הסכם ממון זה לוטו. כל סידור אחר זה קנס.

ליאונרדו דיקפריו, בר רפאלי. Andreas Rentz, GettyImages
לרגע הכל היה נראה ורוד. בר וליאו/GettyImages, Andreas Rentz

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully