וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוהט: הכוכבת שמחזיקה 15 ויברטורים

שירות וואלה! סלבס

24.9.2011 / 10:50

במהלך השבוע היו לנו דברים יותר חשובים לספר לכם, אבל היי, אף פעם לא מאוחר מדי. רוצים לדעת לאיזו כוכבת יש 15 ויברטורים? למה פנינה רוזנבלום התעצבנה? וואלה! סלבס עונג שבת

מיכל אמדורסקי אין ריליישנשיפ

אחרי חצי שנה של זוגיות צמודה, עם איש הנדל"ן אנריקו מסיאס הוונצואלי, מיכל אמדורסקי כבר מוכנה לצעד הבא ושינתה את הסטטוס הזוגי שלה בפייסבוק. הוא בתמורה, אגב, הפתיע אותה והגיע בהפתעה במיוחד ממיאמי כדי לחגוג איתה את ראש השנה.

- מיכלי, לקח לך קצת זמן
"זוגיות היא לא רק אהבה. לקח לי זמן כי צריך לבדוק התאמה, הסתגלות והתרגלות, קבלה של כל התיק שאני מביאה איתי ולהפך".

וואלה! סלבס מביאה איתה תיק של ויטון.

פנינה רוזנבלום לא מצטלמת עם העובדים

מתברר שלא קל להיות פנינה רוזנבלום. אשת העסקים הלוהטת הגיעה לאירוע השקת צבע של נירלט ופיזרה חיוכים לכל עבר. אממה, הבעיות החלו כאשר הגיעו הצלמים וביקשו להנציח אותה. אז פצחה הפנינה בסשן צווחות, כדי שחס וחלילה לא ינציחו אותה לצידו של הבחור ההמום שעמד לידה. "אנחנו לא ביחד", היא הודיעה, "אני מצטלמת לבד". הכל היה ברור, אלמלא אותו בחור לא היה הנהג שלה. אופסי.

פנינה רוזנבלום. אביב חופי
הבחור מאחורה? הוא לא איתי. פנינה מצטלמת לבד/אביב חופי

חן שילוני גזורה

חן שילוני, מי שעומדת להיות אחת המתמודדות של "המירוץ למיליון", סגרה לעצמה כבר את הקמפיין הראשון שלה – קמפיין לחברת הנעלה "בי-יוניק". יום הצילום התחיל נהדר, אך מה רבה היתה המבוכה כאשר גילו שם אנשי ההפקה שהנעלים שהובאו לצורך הצילומים קטנות על הכוכבת. מה עושים? פשוט מאד: גוזרים את החלק האחורי של הנעל. קרי בראדשו היתה מתאבדת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

עינב בובליל מעשנת

וואלה! סלבס נדהמה לשמוע שעינב בובליל ההריונית נתפסה בשעה שהיא מעשנת את עצמה לדעת. כאילו לא די רק בזאת, הבובלילית פיזרה עשן כשהיא נמצאת בתוך הקניון באשדוד, שם ממוקמת החנות שלה. לפי עדי ראייה, פקח שעבר במקום לא ממש אהב את העניין ופינק את הבובליל בקנס של 1000 שקלים לכבוד ראש השנה.

- עינב, מעשנת?? בהריון??
"לא אני עישנתי, זה היה בעלי שעישן".
- אה. אז למה בקניון?
"זה היה מחוץ לחנות שלנו".
- וקנס?
"קיבלנו". חג שמח!

איך אומרים אקסטרים בסינית?

אחרי שחרש את ברלין עם קרן פלס, נועם טור לוקח את האשה השנייה בחייו לטיול נוסף בעולם. מקורות דיווחו לוואלה! סלבס שהטור כבר רכש לעצמו כרטיסי טיסה ליעד הבא שלו, סין, ביחד עם אחותו הקטנה. הסיבה הרשמית: לחפש מסלולי אקסטרים לחברת הנסיעות שלו.

נועם טור. אביב חופי
איך אומרים חתיך בסינית? טור עושה את סין/אביב חופי

לינדזי לוהן גרמניה

מתברר שלא כולם מפחדים לעבוד עם לינדזי לוהן. רק שבוע אחרי שזרקה כוס יין על צלם שהעז להנציח אותה במסיבה מיוחצנת בניו יורק, לינדזי כבר מקבלת את הקמפיין החדש שלה. לפי מקורות זרים, השחקנית המטורללת אמורה להיות הפנים של איזה מעצב צעיר וטראשי מגרמניה, שאץ רץ לכל אמצעי התקשורת במדינה והודיע שהוא מתכוון להפוך אותה למהממת, איכותית ומלאת סטייל. אם אתם חייבים לדעת, אז בקמפיין האחרון שלו, הדוגמניות לבשו מדבקות של גולגולת על הקוצ'ינה שלהן. להזכירכם, לינדזי היתה פעם הפנים של מותג העל מיו-מיו. איך נפלו גיבורים.

תמונה של לינדזי לוהן בפעם השנייה בכלא , ספטמבר 2010. GettyImages
כולה משדרת סטייל. לינדזי כובשת את גרמניה/GettyImages

לאיזו כוכבת יש 15 ויברטורים?

מגי ג'ילינהול ("האביר האפל") הגיעה לפסטיבל הסרטים בטורונטו כדי לקדם את סרטה החדש "היסטריה", העוסק בהמצאת הויברטור כתרופה להיסטריה נשית. ג'ילינהול הגיעה למסיבת העיתונאים של הסרט ומיד פצחה בהודעה: "אני לא צריכה יותר ויברטורים, במהלך צילומי הסרט שלחו לי לפחות 15!!". כאילו לא דיי בווידוי הזה, הכוכבת הוסיפה" אני חושבת שהסרט הזה חשוב כי משום מה אנשים עדיין נבוכים לדבר על אורגזמה נשית". וואלה! סלבס נבוכה רק מלדבר על רגשות.

ג'ניפר אניסטון מגיבה

רק לפני שבוע פורסם באתרי האינטרנט מסביב לעולם כי בראיון לאיזה מגזין זניח, בראד פיט סיפר שהתקופה בה היה נשוי לג'ניפר אניסטון, היתה התקופה המשעממת בחייו. לפי מגזין אס וויקלי האמריקאי, אניסטון נעלבה עד עמקי נשמתה ואף שלחה את המנהל האישי שלה לגעור בפיט. אממה, מקורבים לאניסטון מוכנים להישבע כי השחקנית לא שמעה בכלל על הראיון האומלל של בראד ולא מתעניינת במה שיש לו להגיד כי היא מתרכזת בזוגיות שלה עם החבר המהמם שלה, השחקן ג'סטין ת'רו.

ג'ניפר אניסטון. Mike Coppola, GettyImages
בראד מי? ג'ניפר/GettyImages, Mike Coppola

אשטון קוצ'ר מרוכל

הליהוק של אשטון קוצ'ר לקומדיה המצליחה "שני גברים וחצי", ממנה נבעט לא מזמן צ'ארלי שין, הוכיחה את עצמה. הפרק הראשון בכיכובו של קוצ'ר היה הצלחה מסחררת וגרר לא פחות מ-300 מיליון צופים. השחקן צהל, האולפנים רטטו מעונג, אבל רק אנשי ההפקה לרלרו ביניהם על כמה שאשטון לא מצחיק, לא מעניין ובעיקר סתמי. אופסי!

ג' זה גאגא

התאבדות של נער צעיר בן 14 בניו יורק הצליחה להוציא את ליידי גאגא מהכלים. הזמרת ששמעה על ההתאבדות, שהתרחשה לאחר שנים של הטרדות בלתי פוסקות על ידי נערים בבית הספר שלו, החליטה שהיא חייבת לפעול למען הפסקת בעיית הבריונות בבתי הספר. לצורך העניין צייצה בטוויטר שלה כמה ציוצים (ביניהם: "בימים האחרונים חשבתי, בכיתי וצעקתי. יש בי כל כך הרבה זעם. אי אפשר להרגיש אהבה כשרוע לב לוקח למישהו את החיים"), ולאחר מכן הודיעה כי תיפגש עם הנשיא אובמה כדי לדון בבעיה. עדיין לא ברור אם הצבעת האו"ם על הקמת מדינה פלסטינית תידחה בעקבות הזעם של גאגא, אבל דוברת הבית הלבן יצאה בהודעה רשמית: "טרם נקבעה פגישה". וואלה! סלבס שמה גאגא בקלפי.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נגד אלימות. ליידי גאגא/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully