וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הללויה: בר רפאלי חוזרת לספורטס אילוסטרייטד

שירות וואלה! סלבס

19.9.2011 / 6:05

תתחילו לרייר: אחרי שנה של היעדרות, בר רפאלי שוב עולה על ביקיני לטובת סשן צילומים למגזין הספורטס אילוסטרייטד. קבלו תמונה ראשונה. וואלה! סלבס מפנה מקום על הקיר

שנתיים אחרי שתמונתה של בר רפאלי התנוססה על שער גיליון בגדי הים היוקרתי של מגזין הספורטס אילוסטרייטד, פיארה מטוס נוסעים וכיסתה רב קומות במנהטן היא חוזרת. בניגוד לציפיות: רפאלי תשוב לסיבוב נוסף על הביקיני מפורסם שלה - הפעם לטובת לוח השנה הסופר סקסי של המגזין.

עיתון "ישראל היום" מדווח הבוקר כי למרות שהרפאלי הלוהטת לא הצטלמה בשנה שעברה והודיעה כי לא תצטלם למגזין גם השנה, מישהו הצליח לשנות את דעתה והדוגמנית הסכימה להתערטל פעם אחת נוספת לטובת המגזין, הפעם כאמור, כדי לפאר את אחד מחודשי שנת 2012 בלוח השנה הנמכר של המגזין.

מתברר שבמערכת העיתון כל כך התרגשו מהצילומים (או משנת 2012) עד שהחליטו להוציא לאוויר העולם טיזר של לוח השנה, שכמובן הגיע לידי וואלה! סלבס, שכולל את תמונתה הלוהטת של רפאלי. אז למי שכבר החליף את תמונתה של הדוגמנית הישראלית בזו של מחליפתה על שער המגזין, אירינה שייק, נספר שהגיע הזמן לפנות מקום על הקיר במוסך כי המלכה חוזרת.

לצערם הרב של גברברי העולם, מי שויתרה על הצילומים למגזין היא אסתי גינזבורג. הסיבה הרשמית: אי הסכמת העיתון להתחייב על שער. הסיבה האמיתית: אתם יכולים לנחש לבד.

וואלה! סלבס הצטלמה פעם למגזין ריהוט לגן בתור פוף.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
2009 היתה שנה טובה, אה? בר על שער המגזין/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully