וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם מי חגגה בר רפאלי?

15.9.2011 / 14:59

במהלך השבוע היו לנו דברים יותר חשובים לספר לכם, אבל היי, אף פעם לא מאוחר מדי. רוצים לדעת עם מי חגגה בר רפאלי? איפה אסתי גינזבורג נופשת ועוד? וואלה! סלבס עונג שבת

בר חוגגת בניו יורק

אם עדיין לא נמאס לכם לשמוע על בר רפאלי, אז קבלו ניוז נוסף ממעלליה של הכוכבת הישראלי בשבוע האופנה בניו יורק: מיד אחרי תצוגת קולקציית הגברים לאביב קיץ 2012 של מעצב העל טומי הילפיגר במלון ה"גראמרסי" בניו יורק, הוזמנה רפאלי למסיבה פרטית של מעצב העל. וואלה! סלבס הוזמנה פעם למסיבת החלפת זוגות. בחנות נעליים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
זה אומר שיש לה הנחת סלב בחנויות? בר וטומי הילפיגר/מערכת וואלה!, צילום מסך

בר מפספסת יומולדת

בזמן שרפאלי עושה שמח בניו יורק עם מעצבי על ושות', גם בני המשפחה שנשארו בארץ, לא מוותרים על החגיגות. ביום רביעי אחר הצהריים יצאו אמא ציפי, אבא רפי ודור, אחיה הקטן של בר לארוחת יום הולדת חגיגית לפאפא רפאלי. מזל טוב!

ולנטינו התאהב ואתם?

אחרי שלא מעט כוכבות ישראליות צעדו על המסלולים הכי נחשבים בעולם, הגיע תורה של הדוגמנית הישראלית הלוהטת, מטר כהן (לסוכנות יולי), להדס על המסלול של רוברטו קוואלי בשבוע האופנה בניו יורק. כהן, אשר ברזומה שלה ניתן למצוא השתתפות כדוגמנית בגרסה האמריקאית של "פרויקט מסלול" עם היידי קלום וגם כמה רומנים קצרצרים עם ג'ים קארי ויו גרנט, נבחרה על ידי מעצב העל באופן אישי לככב על המסלול שלו. ועכשיו לספורטס אילוסטרייטד.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רק שלא תיפול, רק שלא תיפול. מטר/מערכת וואלה!, צילום מסך

ירח דבש לפני החתונה

אסתי גינזבורג ועדי קייזמן ממש לא מתכוונים לחכות לתאריך החתונה שלהם כדי לצאת לנופש רומנטי ומרגש. אז בלילה שבין שלישי לרביעי, זינקו השניים למחלקת העסקים של המטוס, והתעוררו בבוקר בברלין. וואלה! סלבס מחכה לצומי מהדיוטי.

עדי קייזמן, אסתי גינזבורג. אביב חופי
אוף וידרזן. אסתי ועדי עושים את גרמניה/אביב חופי

טל ברקוביץ' נגד טורקיה

בזמן שבארץ מתעסקים בעיקר בראש ממשלת טורקיה והגו'רה שלו, הדוגמנית הישראלית, טל ברקוביץ', זכתה לראיון בעיתון הספרדי הנחשב "אל מונדו", שם לרלרה על כמה שהיא לא מתכוונת לחזור לעבוד במדינה שראשיה מתבטאים בתקיפות נגד ישראל, למרות הכסף והעבודה שמחכה לה שם. אל תדאגו לה, ברקוביץ העסוקה, מילאה את היומן שלה בצילומים להפקת אופנה של איזה עיתון גרמני. ריספקט.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נו, אתם יודעים לקרוא ספרדית, לא? ברקוביץ' עושה כבוד/מערכת וואלה!, צילום מסך

ניקולס קייג' נפרץ

ניקולס קייג' השוהה בימים אלה בפסטיבל טורונטו שם הוא מקדם את סרטו "השגת גבול", סיפר שהיתה לו הכנה טובה לתפקיד. לפני כמה שנים שכבר במיטתו עם אשתו, כאשר לפתע פקח את עיניו וראה בחור עירום שלובש את מעיל העור של הכוכב ואוכל ארטיק. קייג' לא הגיש תלונה נגד הפורץ ההזוי כי לטענתו הספיק להחליף איתו מספר מילים והבין כי מדובר בחולה נפש.

ביונסה חושפת עור

בזמן שנשים בהריון מסתובבות עם בגדים רפויים ונעלי נוחות, (לא אם את ויקטוריה בקהאם כמובן ואת מסתובבת על סטילטו בגובה בניין קומות עד הלידה), ביונסה הוכיחה שאפשר אחרת. הזמרת הלוהטת הגיעה לתצוגת אופנה בשבוע האופנה בניו יורק כשהיא עוטה על עצמה שמלת עור צמודה שלא משאירה הרבה מקום לחמצן בתוך הגוף. וואלה! סלבס לבשה פעם עור ומאז הוא לא יורד.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ויהי עור. ביונסה/מערכת וואלה!, צילום מסך

שון פן מציל

העוזרת האישית של שון פן (למה הוא צריך אחת כזו, שוב?) הגיעה לביתו שבמאליבו וביקשה להתקלח. השחקן אישר והעוזרת קפצה מתחת לדוש. כנראה שעדיף היה לה להישאר מטונפת, כי כמה דקות אחרי שהחלה לחפוף החליקה ופרקה לעצמה את המרפק. העוזרת צווחה בקולי קולות ופן הגיע להציל אותה. הוא עטף אותה במגבת ולקח אותה לבית החולים. וואלה! סלבס מריחה תביעת ענק.

אווה לנגוריה לא מתחתנת

גברברי העולם יכולים לפצוח במחאה מאחר והשחקנית נשמעה כשהיא אומרת שהיא לא מתכוונת להתחתן. לא ברור מה זה אומר על הזוגיות שלה עם אדוארדו, אחיה הצעיר של פנלופה קרוז, אבל מה שבטוח זה שצלקת הפרידה מטוני פארקר, האקס הבוגדני שלה, ממש לא החלימה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
החיים יפים כרווקה. אווה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מה יש לך את?!

הראפרית המתאמצת ניקי מינאז' כל כך רוצה להיות ליידי גאגא, עד שהיא כבר לא יודעת מה לעשות עם עצמה. כראייה, הראפרית המטורללת הגיעה לתצוגת האופנה של מעצב העל אוסקר דה לה רנטה בשבוע האופנה בניו יורק כשהיא עוטה על עצמה פגר של בובת דוב, בגד גוף מנומר ונעליים תואמות. אם וואלה! סלבס לא היתה מפחדת לאבד גרם היא היתה מקיאה על עצמה.

ניקי מינאז'. Gary Gershoff/Stringer, GettyImages
צעד אחד רחוק מדי. ניקי בלוק שנחמס מהסיוטים/GettyImages, Gary Gershoff/Stringer
  • עוד באותו נושא:
  • בר רפאלי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully