וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: לירן דנינו משחזר

חגית ירון | צילום: אבי כהן

14.9.2011 / 15:30

סמסו מזל טוב לפבלו רוזנברג שחגג ביחד עם הנוכחית והאקסית יום הולדת משותפת לשני ילדיו. ללירן דנינו זה העלה זכרונות מהבר מצווה שלו ולוואלה! סלבס זה העלה זכרונות מהברית

אבי כהן

ככה חוגגים היום לילדים: פבלו רוזנברג חגג אמש (ג') בר מצווה לבנו מיכאל ובת מצווה מאוחרת לבתו עמליה (ככה זה שהילדים שלך תאומים) , במסיבה ענקית ב"רדינג 3", בניצוחו של המפיק אלירן ברדוגו. כצפוי, כל החברים באו לפרגן. "כולם פה", סיפר לנו השופט לשעבר ב"כוכב נולד": "יואב צפיר פה, גל אוחובסקי פה, צביקה הדר בדרך ומרגול לא יכלה לצאת" (מה אתה אומר?)

רוזנברג נשוי לדוגמנית מירי לוי, אולם אם ילדיו היא נעמי אלשייך, מי שהייתה מנהלת בכירה בחברת התקליטים "הליקון" וכיום שותפה ביחד עם אחיו של רוזנברג ועם היחצנית רונית ארבל ב"הסוכנות" לטאלנטים. בהתאם למעמדם הציבורי של השניים, היה אפשר למצוא במקום לא מעט מוזיקאים כמו שירי מימון ושלומי שבת, ואת השדרן דידי הררי.

"הילדים שלי בגיל 11 ביקשו מתנה לגיל 13, ועכשיו כבר קניתי להם מתנה לכבוד השיחרור", סיפר לנו האב הגאה, בזמן שהאם החורגות שלהם, מירי לוי, התלוננה שזה רק בגלל שאייפון ואייפד כבר יש להם. כנראה שהגיל המתוק לא ממש העלה זכרונות טובים לכל המוזמנים. אף אחד מהם לא בדיוק שש לשחזר חוויות מהעליה לתורה, חוץ מלירן דנינו, שפשוט ביקש מכתבתנו לשים לו יד על הראש, והתחיל לזמר את כל (אבל כ-ל-!) הדרשה.

וואלה! סלבס רוצה לעשות בר מצווה רק כדי שיזרקו עליה סוכריות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully