וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלירז שדה ואסף אמדורסקי סולחה

יוני פרוים | צילום: אבי כהן

11.9.2011 / 14:41

היה שמח אתמול במסיבת פתיחת השנה של ערוץ 24: אלירז שדה סיפר על הסולחה עם אסף אמדורסקי, אילנית לוי מרשה שיגעו לה בתחת וליהיא גרינר לא רוצה לשמוע על עתי. וואלה! סלבס מתמנגלת

אבי כהן

כל אנשי הברנז'ה בביצה וגם לא מעט סלבס התייצבו אמש למסיבת פתיחת השנה של ערוץ 24. הכוכבים האמיתיים של האירוע היו הזוגות שמובילים את לוח השידורים: אלירז שדה ואילנית לוי שמגישים משדרים משותפים, עתי שולברג ואיגי וקסמן שמנצחים על התוכנית, (יש שיגידו המביכה), "שישי חי עם איגי ועתי", וכמובן רן שריג ודנה ספקטור, האנשים מאחורי תוכנית המופת "ערים" (שסיפקה שלל שיאים טלוויזיונים, כמו למשל עדי נוימן נרדמת שיכורה באולפן).

באירוע, אלירז התייחס לראשונה לתקרית בינו לבין אסף אמדורסקי בשידור חי. "הסתמסנו אחרי התקרית", הוא אמר. "הכל טוב, הכל נגמר בחיוכים. זאת הייתה אי-הבנה של שנינו והכל באמת כיף, כיף, כיף". תענוג.

ועד שמיס גרינר תקבל תוכנית אישית בערוץ 24, היא מסרבת להתייחס לנושא החביב עלינו, הלוא הוא הזוגיות של עתי ווקסמן. "אני כבר שכחתי את מה שהיה בינינו, זה נעלם", חרצה הבלונדה. "די, אני סתם נותנת להם עוד זמן מסך ועוד קרדיט, וכל הזמן מראים אותם ומדברים עליהם, וזה רק בגללי. אז די!".

וואלה! סלבס ג'אסט סיי נו.


צילום: אבי כהן
עריכה: רן צימט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully