וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוהט: בר רפאלי מבלה

וואלה! סלבס

8.9.2011 / 16:27

במהלך השבוע היו לנו דברים יותר חשובים לספר לכם, אבל היי, אף פעם לא מאוחר מדי. רוצים לדעת איפה בילו קובי פרץ וענבל? איפה בר רפאלי מבלה עכשיו ועוד? ואלה! סלבס עונג שבת

שרי אריסון משתוללת

רגע אחרי החתונה המפוארת של ג'ייסון, בנה של שרי אריסון, ארגנה המאמא-מיליארדרית אפטר פארטי עממי ומגניב במועדון הגנקי, שם עלתה אירסון לבמה ושרה יחד עם עינת שרוף את "לב אל לב". שיא הסטייל.

קובי פרץ וענבל מבלים וחוסך

אחרי שקראתם על המירוץ לדירת היוקרה של קובי פרץ וענבל שלו, הגיע הזמן לשופינג זוגי מזן אחר. לא ממש ברור מה עבר לזוג הנוצץ בראש כאשר ארזו את עצמם והרחיקו עד לאזור התעשייה סגולה בפתח תקווה על מנת לעשות קניות בסופר השכונתי. מוזר וחסכוני כאחד.

בר רפאלי חתומה

התלהבתם מהפירגון של אירינה שייק? התרשמתם מהחיזורים של הנסיך הארי? אז קבלו חגיגה נוספת: בר רפאלי הוזמנה להשתתף בשבוע האופנה בניו יורק ועל הדרך לחתום על חולצות עליהן מתנוססת תמונתה, בחנות של מעצב העל מארק ג'ייקובס. קרנבל.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תחתום לו על החזה. בר כפול 2/מערכת וואלה!, צילום מסך

נדב אבוקסיס לוחמני

נדב אבוקסיס אולי מספר בדיחות וקורע מצחוק על הבמה, אבל בעמוד הפייסבוק שלו הוא לגמרי משחרר קיטור ומרשה לעצמו לדבר בלי צנזורה. בזמן שרוב דרי הפייסבוק פתחו את הסופ"ש עם ברכות בוקר טוב, אבוקסיס בחר אחרת: "בא'נה דפוקים האנרכיסטים האלה' "פתרון דיור"?? לכו תגורו אצל אמא, סעו לפריפרייה! שבוע אחרי, נחשף פרצופה האמיתי של דפני ליף וחבורת הדפוקים. בין האנרכיזם שהם מכוונים אליו לבין פתרון למצב הדיור הקשה,אין קשר. דפני, רדי לנו מהחיים ותתקלחי כבר ועיריית תל אביב, אם תוותרו עכשיו, זה יהיה בכי לדורות".

סער שיינפיין חזק יותר, מהיר יותר ורוטט הרבה יותר

אחרי שחש מלכת היופי ונפנף את האופנוע הישן שלו ,רגע אחרי היציאה מבית האח הגדול, סער שיינפיין עושה זאת שוב. השבוע הוא נטש גם את האופנוע המשודרג שלו, לטובת דו גלגלי אפילו יותר יקר ויותר מהיר. וואלה! סלבס דורשת סיבוב מעל הרמה.

סער שיינפיין וחברתו מעיין. אביב חופי
שוב מחליף. סער/אביב חופי

סנדרה בולוק וריאן ריינולדס מנסים להיכנס להריון

אחרי שהאקס המטונף שלה, ג'סי ג'יימס, בגד בה עם עלמה ביזארית במיוחד, סנדרה בולוק רוצה להיכנס להריון מהחבר החדש שלה, שחקן הקולנוע השווה ריאן ריינולדס, ולארגן אח או אחת קטנים לתינוק המאומץ שלה. אז נכון, השניים מדווחים על ידידות נטולת רומנטיקה ואנשיה של סנדרה מכחישים בכל הכוח, אבל היי, זה לא מה שיפריע למקורבים לכוכבת לספר לצהובונים סיפור אחר לחלוטין ולהודיע בביטחון: "הוא רוצה להיות אבא והיא רוצה עוד ילדים". גם וואלה! סלבס רוצה ילדים מריינולדס.

סנדרה בולוק וריאן ריינולדס. Jason Merritt, GettyImages
רק תתרבו! סנדרה וריאן/GettyImages, Jason Merritt

רוזי אודנל מציגה: מלסבית זועמת לאשה רגישה

כעבור שנים ארוכות של זעם ומרמרת קיומית, השחקנית ומנחת הטלויזיה, רוזי אודנל, החליטה שהיא נוטשת את שיק הלסבית הכעוסה ומהיום היא אשה (עדיין חובבת נשים) אבל חיובית ומאושרת. הסיבה לשינוי הדראסטי הזה טמונה בזריקות האסטרוגן שהחלה לקבל וגרמו לה להיות מחוברת יותר לצד הנשי שבה ולתקשר פחות עם האזור הגברי הלוחמני שהשתלט עליה בשנים האחרונות. הללויה.

גווינת פלטרו מכורה למין

לאחר שהתוודתה על דעותיה הליברליות לגבי בגידות בין בני זוג וסיפרה שלדעתה, לתחזק מאהבת זה הגיוני לחלוטין, שחקנית הקולנוע גווינת פאלטרו, התפנתה לקחת על עצמה תפקיד של מכורה לסקס בסרט חדש. מי אמר משבר גיל הארבעים ולא קיבל?

גווינת פאלטרו. Peter Kramer, AP
שיואו, איזו זורמת. גווינת/AP, Peter Kramer

פריס הילטון משנה קריירה

אחרי שניסתה את מזלה (ודיי כשלה) במשחק, צעדה על מסלולי תצוגות אופנה, הוציאה סינגל וכיכבה בתכנית טלויזיה משלה, פריס הילטון מסמנת את המטרה הבאה: מלכת הדי.ג'ייז של כל הזמנים. מקורבים ליורשת סיפרו לאתר הרכילות TMZ שרגע לפני שהיא מוציאה את דיסק מוסיקת ההאוס שלה, הבלונדה כבר החלה להתאמן במרץ עם מיטב התקליטנים מסביב לעולם, "מכיוון שאין אף אשה ששולטת בז'אנר, פריס מאמינה שהיא יכולה להיות התקליטנית הכי טובה בעולם". יש מי שכבר ריכל כי מדובר בעקיצה באקס חברה שלה, סמנת'ה רונסון. וואלה! סלבס אנטי ריכולים.

פאריז הילטון. Chris Pizzello, AP
בקרוב גם לוקחת קורס שיננית ומעצבת גבות. פריס מולטי טאלנט/AP, Chris Pizzello

קירה נייטלי חסודה

שחקנית הקולנוע קירה נייטלי התראיינה למגזין "מארי קלייר" האמריקאי ונאלמה דום כאשר נשאלה אם היא שולחת הודעות טקסט סקסיות. השחקנית הודיעה שהיא לא מבינה מה רוצים ממנה ולקינוח הודיעה שהיא לא מתכונת לענות על שאלות כאלה. אויש תנוחי. וואלה! סלבס ערה?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully