וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוולין הגואל שקופה

וואלה! סלבס

3.9.2011 / 11:35

במהלך השבוע היו לנו דברים יותר חשובים לספר לכם, אבל היי, אף פעם לא מאוחר מדי. רוצים לדעת על מה שרי גבעתי שרפה עשרת אלפים דולר ואיך ג'ודי תרמה למחאה? ואלה! סלבס עונג שבת

שרי גבעתי פריס הילטון

מכירים את זה שפעם בשנה נוסעים לבית מלון ומדמיינים שאתם חיים את החיים הטובים? אז מתברר ששרי גבעתי יכולה לעשות את זה כל יום. הגבעתי לא מצאה דירה בתל אביב, אז היא עשתה את הדבר ההגיוני הבא. לא, לא מדובר במעבר לפריפריה, אלא דווקא לשכירת חדר בית מלון על הטיילת. הדוגמגישחקניתזמרת המהוללת נכנסה לבית מלון יוקרתי בעיר ושכרה לעצמה חדר איכותי לשנה שלמה במחיר מציאה של עשרת אלפים דולר. אחרי הנחת סלב.

שרי גבעתי. נמרוד סונדרס
מישהו הזמין רום סרוויס? שרי גבעתי/נמרוד סונדרס

אוולין הגואל שקופה

אוולין הגואל ישבה בבית קפה בתל אביב עם כמה חברים גאים וגרמה עונג רב לעוברים ושבים בזכות החולצה השקופה שלבשה. וואלה! סלבס לא היתה מעירה, אלמלא גם החזיה של הגואל היתה שקופה כמעט לגמרי. לזה אנחנו קוראים דיזרט.

ג'ודי מחלקת

לאחר שקראתם על ביטול מסיבת יום ההולדת של ג'ודי ניר מוזס וסטיב שלה בדקה התשעים, עקב האירועים הקשים בדרום הארץ, האשה הראשונה יצאה לסיבוב במאהל המחאה בשכונת התקווה וחילקה למוחים ההמומים את כל האוכל שהוזמן לטובת האורחים המכובדים שלה. נשמה, או מה?

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

סמדי קיבלה בומבה

זוכרים את כוכבת "מאסטר שף", סמדי בומבה? ובכן, למזלה הרב גם עובדי נמל התעופה בן גוריון זוכרים אותה. פליטת הריאליטי עם הפרח בראש ביקשה לצאת לנופש בבולגריה, אך לצערה הרב, מרוב לחץ שכחה את הדרכון והארנק, שני דברים חשובים לפני טיסה, בבית. שעתיים לפני הטיסה, כשהיא בלחץ שיא, אצה רצה בחזרה לביתה כדי לאסוף את הפריטים. לשדה התעופה חזרה הבומבה רגע לפני שהמטוס יצא לדרך, אך למזלה עובדי הנמל שהתלהבו מנוכחותה ליוו אותה עד לפתח המטוס.

נטלי דדון הומלסית

עכשיו כשהיא חזרה מ"הישרדות VIP", נטלי דדון פנויה למשימה הקשה באמת: למצוא דירה בתל אביב. מתברר שהדוגמנית לא יכולה יותר להתגורר בצפון הארץ, ועכשיו היא מחפשת בית באזור חיוג 03. אם יש לכם חדר להציע, אתם יותר ממוזמנים.

נטלי דדון. שוקה כהן
מי ימצא לה דירה? נטלי דדון/שוקה כהן

ליידי גאגא מגזימה!

גם אתם נחרדתם מהלוק הגברי והביזארי של ליידי גאגא בטקס פרסי הקליפים של ערוץ MTV, שנערך בתחילת השבוע, אתם לא לבד. עובדי הבמה של הטקס הופתעו לגלות שהזמרת המטורללת מגרבצת א-לה הומר סימפסון. כאילו כל זה לא מספיק, היא גם הראתה לאחד מהם את הפרוטזה שלבשה מתחת למכנסיים. כשאיש ההפקה יצא מההלם, הוא סיפר שזה הסטראפ און הכי אמיתי שראה מימיו.

ריקי לייק שמנמנה

ריקי לייק אולי עשתה קריירה ממשמניה החביבים ב"היירספריי", אך אחרי שנשרף לה הבית בשנה שעברה, היא הכירה את אהבת חייה וארגנה חתונה, וכל שנותר לה עכשיו זה רק להשיל את השומנים העודפים. "מאז השריפה ומאז שהכרתי את בעלי לעתיד, עליתי קצת במשקל ואני נורא רוצה להוריד אותו". במקום לסתום את הפה או לבקר בחדר הכושר, לייק הצטרפה לרוקדים עם כוכבים. "שמעתי שזה עושה פלאים לגוף ואני רוצה גם!". מעניין מה יש לאיציק כהן להגיד על זה.

מלאני בראון מתפוצצת

האקס ספייס גירל, מלאני בראון בהריון. בגדול זו היא הודעה משמחת, אך הבעיה היא שהבראון כל כך בהריון שכבר נמאס לה. "אני מרגישה שאני בחודש עשירי", אמרה ל"דיילי מיי"ל והוסיפה, "אני עושה הכל כדי שזה כבר יצא ממני, אוכלת חריף, יוצאת לריצות, אה כן, אני גם עושה מלא סקס!". מי אמר קצת יותר מדי אינפורמציה ולא קיבל?

קלטת סקס ב-30 מיליון דולר

אם גם אתם רוצים לראות את קלטת הסקס של קים קרדשיאן כדאי מאד שתזדרזו, כי מתברר שיש מי שכל כך מעוניין בה עד שהוא מוכן לשלם עבורה לא פחות מ-30 מיליון דולר. סטיב הירש, מבעלי הזכויות על קלטת הסקס הודיע שלקים יש את הטלפון שלו ולמרות שהוא לא בטוח שהיא עומדת מאחורי ההצעה הנדיבה, היא מוזמנת להתקשר אליו ולהתמקח.

קים קרדשיאן בטקס פרסי MTV לשנת 2011. DANNY MOLOSHOK, רויטרס
שווה 30 מיליון? קים קרדשיאן./רויטרס, DANNY MOLOSHOK

בייביסיטר הוליוודי

אחרי שנים ארוכות של ברוזג תקשורתי, שחקן הקולנוע ההוליוודי וחובב ישאל, ג'ון ווייט סופסוף עשה סולחה עם ביתו המתישה, אנג'לינה ג'ולי. אממה, השחקנית החליטה לקחת את השולם הזה צעד אחד קדימה, ומיד כשחזר ביקור ההזדהות שלו בארץ אחרי האירועים בדרום, התפנה השחקן המתבגר לעשות את מה שהוא עושה הכי טוב: בייביסיטר לנכדים החדשים שלו. אחרי שהצליח להרדים את כולם, סיפר למקורביו שהוא נורא עסוק כי הוא עושה בייביסיטר. ואיפה אנג'י ובראד, אתם שואלים? ובכן הם עסוקים מאד. לא ברור במה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully