וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרויקט: איפה הילד?

וואלה! סלבס

26.8.2011 / 10:30

כל ילד רוצה להיות ילד פלא, אבל הצלחה בגיל צעיר לא מבטיחה שתישאר סלב לנצח. וואלה! סלבס יוצאת בקריאת אזהרה נרגשת לכל ההורים עם מצעד ילדי הפלא שנעלמו מהנוף. ראו הוזהרתם

לרגל יום הולדתו ה-31 של ילד הפלא הבלתי מעורער של תעשיית הבידור ההוליוודית, הלוא הוא מקולי קאלקין, קבלו תזכורת לעוד כמה שהיו ילדי פלא - אותם ילדים שכל כך אהבנו לאהוב כשהיו צעירים, יפים ומתוקים, אבל כמו כל דבר בחיים, גם להם היה תאריך תפוגה. ברגע שהגיל הראה בהם את אותותיו, איכשהו הם נעלמו מחיינו כלא היו. רק חבל ששכחנו שהם לא גבינה שהחמיצה או לחם שהעלה עובש, אלא בני אדם בשר ודם. וואלה! סלבס זוכרת ולא שוכחת.

מקולי קאלקין

הילד הבלונדי עם הבלורית היפה והעיניים התמימות. אותו אחד - שבואו נודה באמת - כולנו פינטזנו שמישהו ישכח אותו אצלנו בבית. אחרי הפריצה הגדולה בסרט "שכחו אותי בבית" וסרט ההמשך השני, נראה כי באמת שכחנו מקאלקין. הוא אמנם המשיך להופיע על המסך בסרטים כאלו או אחרים, אבל לא באמת הצליח לשחזר את ההצלחה שלו. החלק העצוב בסיפור שלו היא ההתמכרות לסמים: ב 2004 פורסם כי ילד הפלא נעצר כשברשותו כמות סמים גדולה והוא אף נשלח למעצר ושוחרר לאחר תקופה קצרה ונכנס מיד למכון גמילה. שמו של קאלקין נקשר גם בשמו של ילד פלא אחר, מייקל ג'קסון, שאירח אותו מספר פעמים בבתים המפוארים שלו ונתן לו לישון במיטתו. נבואה שמגשימה את עצמה, מישהו?

מקולי קאלקין. GettyImages
עדיין חמוד. מקולי קאלקין היום/GettyImages

דוד ששון (מיקו)

ועכשיו לקצת ארומה ישראלית: אין מי שלא זוכר את סרטי הבורקס שפקדו את מסכינו בשנות ה 70, וממש כמו ילדי הפלא כבר הספיקו להיעלם. ויותר מכל, אין בית ישראלי שלא מכיר את מיקו, החבר הכי טוב של צ'רלי, שנסע לנסות את מזלו באמריקה ונראה שדי הלך לו שם, אחרת איך תסבירו את זה שלא שמענו ממנו עד היום? אז זהו, שסרטים לחוד ומציאות לחוד, ושלא כמו בסרטים, כאן הסוף הוא לא משהו. מסתבר כי עד לאחרונה, מיקו, או בשמו האמיתי – דוד שושן – גידל את משפחתו בירוחם ועבד כנהג משאית זבל של העירייה. עצוב, אבל אולי זה עדיף מלרוץ מהשקה להשקה כמו ליהיא גרינר.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
היו זמנים. דוד ששון/מערכת וואלה!, צילום מסך

אליעד נחום

כולם זוכרים את בר המתוק שהיה מגיע למסעדה של שמש, שותה פטל בלי סוף ומציק לעוגן. אז השנים חלפו ובר הפך לחייל שבמקום לפנטז על אורלי ויינרמן, מפנטז על החברה לא פחות מפורסמת שלו – חגית יאסו – זוכת העונה התשיעית של כוכב נולד. נחום החליף את המצלמה במיקרופון וכך ביום יום הוא מתפקד כחייל בלהקה צבאית ובזמנו הפנוי מנסה לפרוץ כזמר בלהקות רוק שונות. וואלה! סלבס ממליצה בחום על דואט עם החברה, זה אף פעם לא מזיק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
היום במדים, פחות זוהר. אליעד נחום/מערכת וואלה!, צילום מסך

אורן הקטן

אורן מיילי או אם תרצו - אורן הקטן, הידוע כילד הטלפתיה, נחשב בשנות ה-80 לילד הפלא הכי מפורסם של מדינת ישראל ולו רק בשל כישרונו הבלתי מובן לגלות דברים בטלפתיה. אחרי שהסתובב בכל העולם וגילה לקהל את צבע התחתונים שלהם (ואף סיפר לגבר שאישתו בוגדת בו), החליט אורן הקטן שעם כל הכבוד לאור הזרקורים, הוא לא ממש בנוי לזה והחליט לפרוש. מדי פעם אפשר לראות אותו מפציע על המסך בתכניות אירוח שמתגעגעות אליו. וואלה! סלבס הולכת בלי תחתונים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עדיין יכול לראות צבע של תחתונים. אורן מיילי/מערכת וואלה!, צילום מסך

גילי נתנאל

מי לא זוכר את הילד החמוד שעלה לבמה לצידה של גלית, ודווקא ברגע האמת, אל מול מיליוני צופים, הקול שלו החליט לפתח אישיות משל עצמו והשתנה? מה לעשות, ככה זה אצל ילדים בגיל ההתבגרות. רבות וארוכות דובר על אותו ילדון שברגע אחד כל חייו השתנו, ומילד הפלא של המדינה הוא הפך לפדיחה הכי גדולה של האירוויזיון (טוב נו, אחרי שרהל'ה שרון, פינג פונג וטיפקס). וואלה! סלבס ממליצה על קאמבק, כי אם צביקה פיק הצליח, גם אתה יכול.

גילי נתנאל הילד ששר את דרך המלך. תאגיד כאן
רגע לפני שהשתנה הקול. גילי נתנאל/תאגיד כאן

מוג'דה

ילדת הפלא הגיעה אלינו היישר מטורקיה וכבשה את הבמות בקול מסלסל, שגרם לכל השרית חדדיות והזהבות בן להיכנס לחרדת נטישת קהל. מוג'דה נחשבה לדבר הכי לוהט בז'אנר הים תיכוני בשנות ה-90, עם סיפור קורע לב על הורים שהתגרשו ואמא שנשארה בטורקיה. מוג'דה הפכה לכוכבת ועד מהרה גם הצליחה בניכר, אך רצה הגורל והיא נעלמה. לאחרונה דווח כי היא התחתנה עם בחור שקינא לה ונאלצה לרדת למחתרת, לאחר שברחה ממנו. כיום היא מתגוררת בגרמניה ומנסה את מזלה כזמרת. וואלה! סלבס מעדיפה כוכבים מקומיים

למי מהילדים האלה אתם הכי מתגעגעים? בואו לספר לנו בפייסבוק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מחפשים אותך בטיילת. מוג'דה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully