וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: אסף אמדורסקי VS אלירז שדה

וואלה! סלבס

24.8.2011 / 18:36

אייטם תמים בתכנית של גל אוחובסקי ואלירז שדה בערוץ 24, בו אירחו השניים את אסף אמדורסקי, הפך עד מהרה לשדה קרב שכלל עקיצות בלי סוף. וואלה! סלבס מתחממת מהר

יח"צ - חד פעמי

עריכה: אמיר קוטיגרו

אסף אמדורסקי הוזמן היום (ד') להתארח בתכנית של גל אוחובסקי ואלירז שדה בערוץ 24 כדי לקדם מופע מחווה לציון 12 שנה למותו של מאיר אריאל שיתקיים בשני הקרוב בחוות רונית. באמצע השיחה החלה החבורה לדבר על המופע המשותף של אמדורסקי וישראל גוריון, שותפו של בני אמדורסקי ז"ל לצמד "הדודאים".

אסף שאל את אלירז אם הוא מכיר את הדודאים, וזה השיב בשלילה, אך ככל הנראה חש מותקף ומיד ברר עם אמדורסקי אם הוא מכיר את איציק קלה. אמדורסקי השיב בחיוב ואלירז ביקש שינקוב בשיר אחד של קלה. אסף הודיע שהוא לא שר בלי ליווי ושאל את אלירז אם הוא רוצה ללוות אותו.

כדי להרגיע את הרוחות אמדורסקי הזמין את אלירז לאחת מההופעות שלו, ותגובתו של שדה לא אחרה להגיע: "לא נראה לי שבא לי להכיר את המוזיקה שלך, אז אם אתה רוצה שאני אבוא תצטרך להזמין אותי אישית, וכמו שזה נראה עכשיו, תצטרך להגיע אל דלת ביתי כדי להזמין אותי". אמדורסקי, בתגובה, חייך ורגע אחרי שהודיעו על היציאה לפרסומות, התרומם הזמר ממקום מושבו, הודיע שהוא לא מתכוון להישאר וחתך מהאולפן.

מאחורי הקלעים מקורביו של אלירז סיפרו לוואלה! סלבס כי המנחה, (שממלא זמנית את מקומה של מרגול העצורה), חש מותקף והרגיש שאמדורסקי מתנשא עליו. אחרי השידור, אולי כמחוות פשרה, העלה שדה לחשבון הטוויטר שלו ביצוע של בני אמדורסקי, חנן יובל וישראל גוריון לשיר "הכל בגלל האהבה" וכתב: "שיר ממש יפה...". יחסי הציבור של ערוץ 24 סירבו להגיב.

מיחסי הציבור של אסף אמדורסקי נמסר: "אסף אמדורסקי התארח בתכניתם של גל ואלירז בערוץ המזיקה על מנת לקדם את הערב 'שרים מאיר אריאל', לזכרו של היוצר הנפלא והבלתי נשכח שיתקיים ביום שני הקרוב בחוות רונית. נשמח לראות את כולם שם".

וואלה! סלבס לא מבינה למה צריך להתווכח אם אפשר לשלוח אנשים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully