וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוהט: הישר מרצפת חדר העריכה

וואלה! סלבס

20.8.2011 / 1:10

במהלך השבוע היו לנו דברים יותר חשובים לספר לכם, אבל היי, אף פעם לא מאוחר מדי. מה מיכל אמדורסקי עושה עם הגניקולוג שלה באמצע הלילה? איזה סלב כמעט דרס הולכת רגל ונעלם? ועוד כמה

מה מיכל אמדורסקי עושה עם הגניקולוג שלה באמצע הלילה?

כנראה שמשהו ממש איום עבר על מיכל אמדורסקי בסוף השבוע שעבר, כי הזמרת בעלת הפה הגדול החליטה לפנק את חבריה בפייסבוק בקצת יותר מדי אינפורמיישן וכתבה: "רק אני יכולה להוציא את הגניקולוג שלי מהבית שלו ב-22:30 בלילה ולהביא אותו ברגל עם מירשם אנטיביוטיקה עד הבית!!! חחח לפעמים אני אפילו מפתיעה את עצמי". אנחנו לא יודעים מה יש לה שם שהצריך ביקור רופא באמצע הלילה, אבל אנחנו מאחלים לה החלמה מהירה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מפתיעה את עצמה. מיכל אמדורסקי/מערכת וואלה!, צילום מסך

מה מפחיד את מייקל הרפז?

הזמר המתקמבק רק יצא מבית "היכל התהילה", וכבר הבין שעם כל הכבוד לגנים המשובחים שלו, בשביל שתמונות הפפראצי ייצאו משובחות אף יותר, הוא צריך לשפר את מצב האפידרמיס. לצורך העניין הוא זינק למרכז הטיפוח לגברים GALEO ופרגן לעצמו ניקוי, פילינג, הוצאת שחורים, החדרת לחות, מסיכה ועיסוי פנים. בקרוב אצל אבי ביטר.

שלומי שבן (כמעט) דורס ובורח

השבוע שלומי שבן עלה על האופניים ויצא לדווש ברחבי העיר. הכל היה בסדר עד ששבן איבד סבלנות וחצה כביש באופן שסיכן הולכי רגל. למרבה הצער עוברת אורח חצתה את הכביש באותו הזמן בדיוק, וכמעט מצאה את עצמה מתחת לגלגליו של הזמר המוכשר. לשלומי שלום, לצועדת-למי אכפת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

ג'ולייטה עושה גייז

מי אמר שפליטי ריאליטי לא מוצאים עבודה? עובדה. סדרת הקאלט "חי בלה לה לנד" עדיין לא הסתיימה והנה הזמרת ג'ולייטה כבר סגרה לעצמה חלטורה. אם הכל ילך כמו שצריך, בעזרת השם, תופיע הערב (מוצ"ש) הזמרת המהוללת במסיבת גייז ברחוב קרליבך. או כמו שהחברים בקהילה היו אומרים: "אוחץ' תרימי!".

יורים ומתחתנים

דודי מליץ התחתן עם לנה שלו ביום חמישי, אבל במקום לעשות מסיבת רווקים שטופת זימה, המליץ החביב החליט לפרוק מתחים דווקא במטווח. קראתם נכון. מליץ לא מעוניין ללטוש עיניו בבת מיעוטים מעורטלת, אלא דווקא לשפר את כישוריו בירי. ביזאר זה אנחנו.

הארי פוטר מתקמצן

אשלי פפוורת' צהלה ושמחה כאשר הודיעו לה שהתינוק שלה, טובי, נבחר לשחק את בייבי הארי פוטר בסרט האחרון בסדרה, "הארי פוטר ואוצרות המוות חלק 2". השמחה של האם הגאה התחלפה בהלם טוטאל-לוס כאשר קיבלה את הצ'ק אחרי הצילומים. מתברר שקברניטי הסרט - שהרוויח יותר ממיליארד דולר מסביב לעולם – החליטו לפנק את הכוכב בתשלום על סך 65 דולרים בלבד. וואלה! סלבס היתה מפנקת במאה דולר עגול פלאס כרטיס ברכה.

קים קרדשיאן מבטלת!

בעוד כמה שעות (12:00 שעון לוס אנג'לס) כוכבת הטלוויזיה הטראשית, קים קרדשיאן, תלבש שמלת כלה (של ורה וונג, תודה ששאלתם) ותתחתן עם בן הזוג השווה שלה, קריס האמפריס. הקרייסס: קרדשיאן המהבולה הזמינה קצת יותר מדי אורחים לחתונה של עצמה. וב"קצת" אנחנו מתכוונים למשהו באזור ה-200. למרות שוואלה! סלבס עדיין לא קיבלה הודעת ביטול הזמנה, מאתיים מוזמנים אחרים דווקא כן. אופסי!

מתיו מקונוהי מתפשט

אם גם אתם רוצים לראות את מתיו מקונוהי ("רעם טרופי", "אקסיות לכל הרוחות") בעירום חלקי (ויש כבר מי שהבטיח גם עירום פרונטלי), אתם מוזמנים להצטרף אלינו בציפייה לסרט החדש של סטיבן סודרברג. אם אתם לא יכולים לחכות נספר לכם שהסרט יעסוק בחייהם של חשפנים צעירים ובוגרים יותר. נכון לעכשיו, מקונוהי אמור לגלם את דמותו של חשפן לשעבר ובעליו של מועדון חשפנות. אנחנו כבר מריירים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מי הזמין 18 ריבועים?/מערכת וואלה!, צילום מסך

ג'סיקה סימפסון מסטולה?

סימפסון המחומצנת החליטה השבוע ללכת להופעה של זמרת העל הבריטית אדל. אממה, הצופים בהופעה לא ידעו לאן להסתכל - על הבמה או על סימפסון הביזארית שהתנועעה משל שתתה כמה כוסיות וודקה אלסקה. השמועות החלו לרוץ ברשת ואתרי הרכילות בניכר דיווחו על ג'סיקה המבוסמת. אך הזמרת לא התכוונה לשתוק וצייצה בחשבון הטוויטר שלה: "יש שמועות על כך שרקדתי כמו שיכורה בהופעה של אדל. זה לא נכון! זה היה ריקוד מקצועי לחלוטין!". שנאמר: אוי וגם אבוי.

ג'ניפר לאב יואיט נעלבת

בניגוד לבר רפאלי שסוחטת מחמאות ואייטמים מפרגנים בזכות עמוד הטוויטר שלה, כוכבת "הצעקה", ג'ניפר לאב יואיט, נעלבה עד עמקי נשמה מתגובות שקיבלה לאחר שפרסמה את תמונת התספורת החדשה שלה בטוויטר. המעריצים הודיעו לה שהיא נראית כמו הגיהנום והשחקנית צייצה: "אתם פוגעים ברגשותיי" פלאס סמיילי ממורמר. כמה שעות אחר כך עשתה יואיט את מנובר יהודה לוי הנודע והודיעה שהדיזאסטר על הראש נוצר לטובת תפקיד בסרט חדש, איזה סרט? היא לא יכולה לגלות. וואלה! סלבס חמצנה שיערות בידיים ועכשיו היא נראית כמו מחזיר אור.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בשביל תפקיד. עלק!/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully