וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סערה בעונה השנייה של TLV

יוני פרוים | צילום: אביב חופי

7.8.2011 / 15:00

מיני צונאמי התרחש השבוע סביב העונה השנייה של TLV. הסיבה: המשתתפת הילה קרוגמן זועמת על כך שהיא לא מקבלת מספיק חשיפה, והדברים שהיא אומרת מוצאים מהקשרם. וואלה! סלבס בוחשת

קבלו שערורייה בשפופרת גלוס, מבית היוצר של TLV, העונה השנייה: המשתתפת הילה קרוגמן פצחה בשבוע שעבר בסדרת טענות ומענות כלפי הפקת התוכנית. ביום חמישי האחרון הביעה זאת, גם בדף הפייסבוק הרשמי של התוכנית וגם בדף הפייסבוק האישי שלה, את הסתייגותה מהדרך בה היא מצטיירת בריאליטי. בנוסף, מקורבים להפקת התוכנית סיפרו לנו כי קרוגמן התקשרה נסערת ובוכה אל אנשי ההפקה, וטענה שהיא לא מקבלת מספיק זמן מסך וראיונות, כפי שמקבלים שאר חבריה לתוכנית – בעיקר עומר בר (שהופיע השבוע בעירום על שער "פנאי פלוס") ומור סילבר (שקיבלה ראיון ב"ידיעות אחרונות" ותמונתה מקדמת את הסדרה בערוץ ה-VOD של HOT).

עומר בר, מריל בוזגלו, מור סילבר, הילה קרוגמן. אביב חופי
למה אני בצד? משתתפי העונה השנייה של TLV: עומר בר, מריל בוזגלו, מור סילבר והילה קרוגמן/אביב חופי

למי שפספס את מאורעות הפרק האחרון (שמשודר גם בערוץ 10), נספר שקרוגמן נקלעת בו לקאטפייט עם שותפתה לתוכנית ולדירה מריל בוזגלו. הסיבה: אי תרבות הדיון בבית. אחרי שידור הפרק העלתה קרוגמן סטטוס לדף הפייסבוק של התוכנית, וגם לפרופיל האישי שלה, בו היא טוענת שהדברים הוצאו מהקשרם. הסטטוס הורד במהרה מדף הפייסבוק של התוכנית וגם כרטיס הפייסבוק האישי של קרוגמן נחסם לשימוש, וזאת לאחר שלוואלה! סלבס נודע שמשתתפי התוכנית אינם יכולים להחזיק באחד כזה. בהמשך להורדת הסטטוס, הגיעה גם שיחה דולפת דמעות אל אנשי ההפקה, בה דרשה קרוגמן יותר זמן מסך ויותר קידום אישי בתקשורת.

קרוגמן, אין סטטוס ואין זמן מסך?
"אני הורדתי את התגובה על דעת עצמי. אין לי שום דבר נגד ההפקה, אני הכי מרוצה מהתוכנית, וחוץ מזה אני לא יכולה לדבר איתך". מחברת אבוט רייף המאירי, המפיקה את התוכנית, נמסר בתגובה:: "אנו שמחים שגם וואלה! סלבס נמנים עם חצי מיליון הצופים של TLV".

וואלה! סלבס לא רק צופה, היא בעיקר בוהה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully