וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנג'לינה שוב מנסה לגנוב לג'ניפר את הגבר?

שירות וואלה! סלבס

10.7.2011 / 13:04

המגזין 'In touch' מדווח שאנג'לינה ג'ולי רוצה לעשות לג'ניפר אניסטון שחור. לדברי המגזין, ג'ולי רוצה להרים פרוייקט עם הבויפרנד של ג'ן, רק כדי להפריד ביניהם. וואלה! סלבס אאוץ'

על פי המגזין האמריקאי ''In touch'', ג'ניפר אניסטון צריכה להכנס ללחץ בעקבות כך שמיז אנג'לינה ג'ולי עושה לה עין עקומה ומתכננת לגנוב לה את הגבר, שוב. רגע, מה? על פי המגזין, עכשיו "כשג'ניפר אניסטון מאושרת שוב, אנג'לינה מנסה באופן נואש לתקוע לה שוב סכין בלב". פלאשבק: אניסטון מטפחת לאחרונה מערכת יחסים עם ג'סטין ת'רו (ששיחק ב"מולהולנד דרייב" והשתתף בכתיבת "מחלקת גנים ונוף" ו'רעם טרופי').

מקורבים של ג'ולי מספרים למגזין: "אנג'לינה מנסה להרים פרוייקט שבו היא ות'רו יעבדו ביחד. אנג'לינה מעריצה את העבודה שלו כבר כמה שנים, אבל היא לא מיהרה לעבוד איתו לפני שג'ן התחילה לצאת איתו". המגזין ראיין גם מקורב לאניסטון שאמר: "רק המחשבה על כך שג'סטין יעבוד עם אנג'לינה מכניסה אותה ללחץ. אם זה באמת יקרה, זה עלול להרוס אותה".

אנג'לינה ג'ולי, ג'ניפר אניסטון. רויטרס, GettyImages
יאללה קאטפייט. אנג'לינה ג'ולי וג'ניפר אניסטון/GettyImages, רויטרס

"זאת בדיוק הסיבה שאנג'לינה לא יכולה לעמוד בפני הרעיון. אנג'י אוהבת לשחק משחקים, וזה יכול להיות המשחק האולטימטיבי עבורה. לגנוב גבר אחד לג'ין היה מספיק גרוע, אבל לגנוב שני גברים יהיו ניצחון". סיכם המקורב לג'ולי. בנוסף, המגזין מסביר שזה לגמרי הגיוני שאנג'י וג'סטין יהיו ביחד מאחר ששניהם אוהבים "קעקועים, אופנוענים, ואוספים של דברים מוזרים". שכנעתם אותנו. הדובר של אניסטון, למען הסדר הטוב, כינה את הסיפור "מגוחך".

וואלה! סלבס גם אוהבת לאסוף דברים מוזרים, אפשר לסדר לה דייט עם בראד פיט?

אנג'לינה ג'ולי, בראד פיט, טקס פרסי גלובוס הזהב , ינואר 2011. GettyImages
גבר אחד כבר נגנב, השני בדרך? אנג'לינה ג'ולי ובראד פיט/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully