וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שייה לבוף: "היה לי סטוץ עם מייגן פוקס"

29.6.2011 / 10:27

שייה לבוף כנראה לא שמע על המושג 'דיסקרטיות' ובראיון למגזין 'דיטייל'ס' הוא סיפר שהיה לו סטוץ עם מייגן פוקס על הסט של 'רובטריקים' . וואלה! סלבס רצה לספר לחבר'ה

השחקן שייה לבוף כנראה לא שמע על המושג "דיסקרטיות" ובראיון למגזין "דיטיילס" הוא מספר שהיה לו סטוץ עם השחקנית הלוהטת מייגן פוקס על סט הסרט "רובוטריקים". להזכירכם, פוקס מנהלת חיי נישואים כשנה עם אחד, בריאן אוסטין גרין. לבוף מאשים את העובדה שהוא לא יודע לעשות הפרדה בין החיים המקצועיים לפרטיים, ומכיוון שעל פי התסריט הם אמורים להיות זוג לוהט, מן הסתם הם היו צריכים להגיע למיטה גם במציאות. ברור.

"תראה, אתה נמצא על הסט במשך שישה חודשים עם מישהי שמשחקת שהיא נמשכת אלייך, ואתה משחק שאתה נמשך אליה. בחיים לא הבנתי את ההפרדה בין עבודה למציאות בסיטואציות האלה, ואני חושב שאפשר היה לראות את הכימיה בינינו גם על המסך", התרברב השחקן. כשנשאל לבוף על איך צריך להתייחס למקרה בעלה של פוקס, אוסטין גרין, ענה השחקן: "זה היה מה שזה היה".

מייגן פוקס, שיאה לבוף. GettyImages
"היה אפשר לראות את הכימיה על המסך". שיאה לבוף ומייגן פוקס/GettyImages

באותו ראיון שאיה טינף גם על השחקנית הילארי דאף ואמר שארוחת הערב שהייתה לו איתה הייתה בטח "הדייט הכי נורא בחיים שהיה לכל אחד מאיתנו".

וואלה! סלבס מתה על רכלנים, אולי נסדר לך את ליהיא גרינר?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully