וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מארינה מקסימיליאן בלומין VS חנה וינטור

חנה וינטור | צילום: אביב חופי, שוקה כהן, עומר מירון

24.6.2011 / 0:48

עוד שבוע מעורר קבס עלה בגזרת הפאשן של חנה וינטור. נגד מי סטייל הוציא צו הרחקה, מי חולק את בגדיו עם כדורגלן מהניינטיז, למי 'איקאה' עיצבה שמלה, ומי עושה שורשים בפרדיס?

מרינה מקסימיליאן בלומין במדור של חנה וינטור. אביב חופי
מרינה מקסימיליאן בלומין במדור של חנה וינטור/אביב חופי

יש אנשים שסטייל רחוק מהם ויש כאלו שסטייל הוציא נגדם צו הרחקה. מארינה מקסימיליאן בלומין היא אקזמפלר פנטסטיק לפשפש שעלה לגדולה: הפריזורע שמנונית, תוספות השיער של חופית טייב שימשו כסרט מטופש על המצח, ושאר סמרטטת שהעכברושים כרסמו, ונפחו מיד אחר כך את נשמתם, שיבשו את הנוף של חנה וינטור. תגידי, לא אמרתי לך שעם הקול הנהדר וחוש הסטיילינג שלך את צריכה לעבוד רק, אבל רק בטלמרקטינג?

מה אתם חושבים על הלוק של מארינה? ספרו לנו בפייסבוק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

לא, רועי לולו עדיין לא חולק את מיטתו ואת ארון בגדיו עם כדורגלן פריפריאלי מהניינטיז. ניחוש מעלה חשד שסיבת ההמואז' לסער פדידה היא בעיקר בגלל בלוטות טעם שזהות בגודלן לגודל החזה של אירית רחמים. לפני ההגדלה. חנה וינטור ממליצה לאסוף את הסמרטוטישרט, מכנסי הג'ינס הלא רלוונטיות ולהשאיר אותם יחד עם מגפי הבוקרים הלא קשורים (איכס) במסלול איסוף האשפה של יניב רוחן.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

איזה הזוי? בדיוק השבוע עשתה חנה וינטור שיפוץ בפנטהאוס שלה והשליכה מחדר הרחצה וילון אמבט סינתטי. אבל ראו איזה פלא, השורדת אתי חליווה צללה לפחי האשפה של צוררת האופנה ויצאה משם עם שמלה חדשה בטוטאלוס של טוטאלי מודחת. האני, האם את כזאת קלולסית? כשראית את אטיקט הטקסטיל הנ"ל והלוגו של איקאה, לא נדלקה אצלך נורה אדומה בראש? אבל רגע, מה אני רואה שם? יכול להיות שגם את תיק כלי הרחצה שהשלכתי אספת על הדרך? לא, אני מתה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מכל הרשימה הקוקטית שיש לחנה וינטור בפנקס המתלבשות הראויות, יצאה השבוע מהבית יובל שרף כשהיא מדיפה גלאם ואדג'יות חלקית שמתקבלת בברכה. הפריזורה הסתורה, השפכטל הזוהר והשמלה המקסימה, בשילוב שוז נפלאות, פינשו טוטאלוק קל לתפעול. רק אם את יובל שרף, כן?

די, תרפי

שאקירה בביקור בבית הספר הדו לשוני "מקס ריין" בירושלים. עומר מירון
שאקירה בביקור בבית הספר הדו לשוני "מקס ריין" בירושלים/עומר מירון

שמישהו יקרא למיקי בוגנים, צעקה חנה וינטור כשנתקלה בבלונד כורכום חרוך שעומד על ראשה של שאקירה, שהגיעה ללבנט וככל הנראה שכחה את הסטייליסטית יחד עם מעצב השיער שלה במכס. חמודה, זה לא שאני מבקשת ממך לחזור לשורשי האחמדניג'אד שלך, אבל ראבאק, למה לך לצבוע את הפריזורה בפרדיס?

צאו מזה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מי ידע שאיש פחי האשפה, יניב רוחן, ובן מלכא חולקים את אותן בלוטות טעם? מלכא, שבאופן מקרי לא גמר את גורלו באי המתים, גמר את עתידו בפאשן כשנעל את אותו זוג סניקרס ששייכות לרוחן. לחנה וינטור נהיו סחרחורות מניחוחות הסטייל של אלו, והיא משאירה לכם להחליט: גולשים יקרים, מי נועל את אלו בפאסון, ועל מי זוג אלו הכי אסון?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully