וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נעים להכיר: החברה החדשה של יו הפנר

שירות וואלה! סלבס | צילום: אימאג'בנק - gettyimages

21.6.2011 / 14:56

תסמכו על יו הפנר שלא יישאר לבד יותר מדי זמן. הף החליף את הכלה הנוטשת קריסטל האריס לקופי-פייסט חדשה שלה, תכירו את אנה סופיה ברגלנד. וואלה! סלבס שולפת שפנפנה מהכובע

אם הכל היה עובר חלק, יו הפנר היה אמור להיות היום גבר נשוי. אבל פחות משבוע אחרי שביטלה קריסטל האריס את החתונה, הוא כבר ממשיך לבלונדינית הבאה. הכי ליאונרדו דיקפריו בר רפאלי ובלייק לייבלי. החברה החדשה של הפנר, שהיא סוג של קופי-פייסט לקודמתה עונה לשם אנה סופיה ברגלנד, נערת ינואר 2011 של פלייבוי וגם חברה טובה של האריס.

קריסטל האריס, יו הפנר, אנה סופיה ברגלנד. GettyImages
היו חברות טובות. הכלה הנוטשת קריסטל האריס, יו הפנר והחדשה אנה סופיה ברגלנד/GettyImages

ביום שבת, היום שבו הייתה אמורה להתקיים החתונה - נסעה האריס למסיבת בריכה בווגאס עם כוהנת הטראש היידי מונטג. "זה ממש שפל חדש", צייצה האקסית של הף, הולי מדיסון. אבל אל תדאגו לו, על פי הדיווחים מאחוזת פלייבוי, מיס ינואר כבר עברה לישון עם הף בלילות והם קוראים אחד לשנייה "בייב". מקסים. "זה ברור שהף עבר לאנה", מרכלים עובדים האחוזה. דרך אגב, אנה מבוגרת מקריסטל (25) כמעט בחודש שלם. תודו שזאת התקדמות.

אנה סופיה ברגלנד. GettyImages
תכירו, מיס ינואר. אנה סופיה ברגלנד/GettyImages

בינתיים, הכלה הנמלטת העניקה ראיון לתוכנית "אינטרטיימנט טונייט", שהסבירה שהסיבה העיקרית לביטול החתונה הייתה המשמעת הנוקשה באחוזה. "בשנה הראשונה שלי באחוזת פלייבוי יצאתי לחופשת סקי עם חברים ואז נסעתי לפגוש את אחותי", היא מספרת. "בשנה השנייה שאלתי אם אני יכולה ללכת שוב עם החברים ולראות את המשפחה, ונאמר לי שלא. הרגשתי שהעולם הזה סוגר עליי". בנוסף, היא סיפרה שעל פי כללי האחוזה יש עוצר משעה 9 בלילה. "היום כשאני נוהגת בלילה, זה מפחיד אותי, אני לא רגילה לזה", היא מייללת.

יו הפנר עם ארוסתו, קריסטל האריס, 28 באפריל 2011. רויטרס
לא רגילה להסתובב אחרי 9 בלילה. האריס ויו בימים יפים יותר/רויטרס

קריסטל פגשה את הף (85) במסיבת ליל הקדושים בשנת 2008, ועברה לאחוזת פלייבוי שבועיים אחר כך. היא גם אמרה שהיא אף פעם לא הייתה האישה היחידה בחייו של הף. "נישואים אמורים להיות משהו בין שני אנשים, וזאת לא סוג מערכת היחסים שלנו הייתה", היא סיפרה בבכי, ורמזה גם שהופעל עליה לחץ משפטי: " נאלצתי להתמודד עם עורכי דין. לי אף פעם לא היה עורך דין לכלום ופתאום אני נמצאת בפגישות של שעות ומתמודדת עם המון חוזרים מסוגים שונים. זה מטורף".

קריסטל האריס, יו הפנר. David Livingston, GettyImages
"נישואים אמורים להיות משהו בין שני אנשים". זה לא מה שהיה ביניהם/GettyImages, David Livingston

על פי הדיווחים, ביטול החתונה עלתה להף כרבע מיליון דולר. בינתיים, השפנפנות באחוזה והאקס-חברות של האריס מטנפות עליה וטוענות שביטול החתונה היה מהלך מתוכנן היטב. "זה לא מקרי שהיא ביטלה את החתונה ביום שבו שוחרר הסינגל שלה לאיי-טונס", מלכלכת אחת השפנפנות לתוכנית "אינטרטיימנט טונייט". על פי דיווחים אחרים, קריסטל רצתה לברוח להף מתחת לחופה עצמה, ולסגור עם גוף שידור שישלם לה מראש חצי מיליון דולר תמורת אותו רגע. מן הסתם, זה לא קרה.

חמודה, וואלה! סלבס אוהבת את הראש העסקי שלך, אפילו שאת פוחדת מעורכי דין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully