וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אילנית לוי פותחת חזית נגד חנה וינטור

חנה וינטור | צלם: אביב חופי

17.6.2011 / 0:16

שבוע עמוס איוונטים הביא אירועי פח"ע אל מדורה של חנה וינטור. מי תלשה למוש בן ארי את שיערות בית השחי, מי נראתה כמו גביע קוטג' ומי עושה את דרכה לאגף הסגור בנווה תרצה?

מיכל אמדורסקי. אביב חופי
מיכל אמדורסקי/אביב חופי

זה קוקסינל שם שברח מעמדת הקבלה שלו באיזה חניון בדרום תל אביב? שאלה את עצמה חנה וינטור. אחרי בירורים, זהות הלובשת התגלתה כמיכל אמדורסקי. את גרסת הטראנס של מיכי, שמעכשיו תיקרא מייקל, כיערו: קבוצות שיער מבית השחי של מוש בן ארי שחילטרו כתוספות פריזורע, שפכטל מסנוור ולא מחמיא, שמלה שחמסה ממחליקת קרח מבוקרשט, ושוז לגמרי לא רעות, אך לא קשורות לטוטאלוס זה בשום צורה או אופן, תורסתותי.

אילנית לוי. אביב חופי
אילנית לוי/אביב חופי

אולי לכמה מהגולשים אאוטפיט זה שעטתה אילנית לוי ייתפס כיוקרתי או מדליק. אבל חנה וינטור קובעת: לולי, את הכי גביע קוטג' - זה רק יקר, אבל אין לזה שום טעם. חמודה, ממתי שמלה משקית אשפה כחולה שגורמת לאפקט מקולקל של חזה זולג נחשבת כשמלה? האם הסתנוורת מכמה חרוזים צ'יפים שהולחמו לקטסטרוף הזה, או שאלירז שדה עשה לך קורס בסטיילינג?

מה אתם חושבים על הלוק של אילנית? בואו לספר לנו בפייסבוק

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
ציון ברוך. אביב חופי
ציון ברוך/אביב חופי

לא, להקת חולדות לא כרסמה את שיערותיו של ציון ברוך, הוא גילח אותן מרצונו. ולא, זה לא אינפקציה שם בצד, זה בלונד באחוזי חמצן גבוהים. מלבד פריזורת זנבות העכברושים של ברוך, שאר האאוטפיט לא ממש כעור. מפת השבת המכופתרת בשילוב מכנסיים קלאסיות לא גרמו לחנה וינטור לשיבוש ברשתיות העיניים, ועל כך היא מודה לך. סתם.

ליאת אשורי. אביב חופי
ליאת אשורי/אביב חופי

הכי כיף לליאת אשורי לחיות באילוז' שהיא מתגוררת, נושמת ומתלבשת אנגליה. אך חבל שהתוצאה המתקבלת היא לונדון למתחילים. ובכל זאת, חנה וינטור מעריכה את האומץ והיצירתיות של המתלבשת שהרכיבה התקן תוך רחמי לראשה, עטתה שמלה שחורה קטנה וסטנדרטית עם שוז שוות ואקססוריז לא נוראיים בכלל. יו גו גירל, יו גו.

חצי זיוה

שונית פרג'י, אירית רחמים, סיון אברהמי. שוקה כהן
שונית פרג'י, אירית רחמים, סיון אברהמי/שוקה כהן

בראשון הקרוב תדע חנה וינטור אם היא תיפטר מאירית רחמים ומבלוטות הטעם השנדליריות שלה,אבל עד התאריך המיועד רחמים כנראה חפצה בתקופת השגחה באגף הסגור של נווה תרצה. אחרת איך תסבירו אתם את כותנת האסירות הלאזבית הזאת שאובזרה בחגורה פסיכית ולא קשורה לטמטמת הזאת? שוב טעם רע, שוב פעם יניב רוחן פינה לה את כל האשפה מהארון? לאלוהים הפתרונים.

פינת הליטוף

נופר מור. שוקה כהן
נופר מור/שוקה כהן

נחמד לראות את נופר מור באאוטפיט סמי קלאסי, סמי קז'ואל כיאה לנער ליווי טרנדי ממילאנו. חנה וינטור מחבבת את הפריזורה, את השפכטל העדין ואת הז'קט הקוקטי. רק חמודה, לא יפה לגנוב לליהיא גרינר את המכנסונים הטחונים שלה, אוקיי?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully