וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכלה הנמלטת של הפנר: "לא הייתי שלמה עם עצמי"

שירות וואלה! סלבס | צילום: אימאג'בנק - gettyyimages

16.6.2011 / 11:35

קריסטל האריס, השפנפנה שהייתה אמורה להתחתן עם יו הפנר וביטלה את החתונה 3 ימים לפני המועד, מסבירה שעשתה את זה כי "זה לא סוג החיים שאני רוצה". וואלה! סלבס מחפשת ספונסר חדש

קריסטל האריס, השפנפנה שהייתה אמורה להתחתן עם מייסד אימפריית פלייבוי יו הפנר אבל ביטלה את החתונה ברגע האחרון, מספרת שהיא מרגישה הקלה אחרי ההחלטה הדרמטית. "במשך הרבה זמן היו לי מחשבות שניות לגבי הכל, ולא ממש הייתי שלמה עם עצמי", סיפרה האריס (25) בתוכנית הרדיו של ראיין סיקרטס.

"הכל קרה יותר מדי מהר בשבילי", סיפרה על התהליך שעברה, "ישבתי וחשבתי על זה הרבה עם עצמי. שאלתי את עצמי האם זה באמת מה שאני רוצה? וזה לא". עוד היא מוסיפה: "רציתי להיות נאמנה לעצמי וזה לא סוג החיים שאני רוצה".

קריסטל האריס, יו הפנר. David Livingston, GettyImages
פער גילאים של 60 שנים. קריסטל האריס ויו הפנר/GettyImages, David Livingston

כזכור, הזוג היה אמור להתחתן מחרתיים באחוזתו של הפנר בבוורלי הילס, אחרי שהף, שמבוגר מקריסטל ב-60 שנים, הציע לה נישואים בחג המולד האחרון. שלושה ימים לפני החתונה צייץ הפנר: "החתונה מבוטלת. קריסטל שינתה את דעתה". "לא היו בינינו ריבים", אומרת האריס.

"הוא הבין אותי, ושנינו הסכמנו שזה לא רעיון טוב להתחתן. הוא הציע לי נישואים רק כי הוא חשב שזה מה שרציתי". ומה עם גברים חדשים? בניגוד לשמועות, האריס מכחישה שהיא נפגשת עם בנו של הגורו הטלויזיוני, ד"ר פיל. "אני לא רואה אף אחד כרגע", היא פסקה. "אני רוצה להוציא אלבום. אני שרה, כותבת שירים ומאוד נהנית מזה".

וואלה! סלבס שמעה שג'ורג' אקירוב מחפש בלונדה חדשה, את בעניין?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully