וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ניפר אניסטון הורסת משפחות?

שירות וואלה! סלבס | צילום: אימאג'בנק - gettyimages

14.6.2011 / 14:42

ג'ניפר אניסטון היא הורסת משפחות לא פחות גרועה מאנג'לינה ג'ולי – כך טוענת האקסית של הבויפרנד החדש שלה, שנטשה את ביתם המשותף כבר בסופ"ש שעבר . וואלה! סלבס הרוסה ממך

ג'ניפר אניסטון זכתה לסימפטיה של כל העולם ואשתו אחרי שבראד פיט עזב אותה לטובת אנג'לינה ג'ולי. אבל עכשיו, מעצבת תלבושות בשם היידי ביווס מאשימה את אניסטון שגרמה לה לאותו קטסטרוף בדיוק. על פי הדיווחים, אניסטון מטפחת לאחרונה מערכת יחסים עם התסריטאי ג'סטין ת'רו (ששיחק ב"מולהולנד דרייב" והשתתף בכתיבת "מחלקת גנים ונוף"ו "רעם טרופי").

האקסית שלו, מעצבת תלבושות בשם היידי ביווס, חושפת שג'ניפר עשתה לה "אנג'לינה" כשסיפרה שהשניים התחילו לצאת בזמן שהיא ותרוקס גרו יחד. עוד מספרת ביווס שבשבוע שעבר היא עזבה סופית את הבית שלהם. הדובר של ביווס אישר את הסיפור לניו יורק פוסט: "היידי וג'סטין היו ביחד במשך 14 שנים. הם נפגשו כשהיא הייתה בת 20 והוא היה בן 24 וכן – היא רק עזבה את הבית בסוף השבוע האחרון. אין לה שום תגובה על הנושא".

ג'סטין תרוקס, היידי ביווס. GettyImages
נפרדו אחרי 14 שנות זוגיות. ג'סטין ת'רו והיידי ביווס/GettyImages

ג'ניפר (42) וג'סטין (39) השיקו את זוגיותם החדשה, ביציאה פומבית ראשונה, בשבוע שעבר באפטר-פארטי של טקס פרסי הקולנוע של MTV במועדון "סוהו האוס" בהוליווד. על פי מגזין "פיפל", ג'ניפר ערכה "מסיבונת" קטנה בביתה כדי להכיר את ת'רו לחברות, בין היתר לצ'לסי הנדלר וקורטני קוקס. למרות ההאשמות, חבר של ת'רו מגן עליו ואומר: "העניין בין ג'סטין להיידי נגמר עוד הרבה לפני שהוא התקרב לג'ן".

למרות שג'סטין וג'ניפר יוצאים רק זמן קצר, על פי הדיווחים הקשר ביניהם הופך לרציני וג'ניפר אפילו נתנה לג'סטין, שבדרך כלל מתגורר בניו יורק, מפתחות לדירה שלה. "ג'סטין מגיע לאל.איי כל הזמן בענייני עסקים", סיפר ידיד קרוב למגזין "גרציה". "הוא בדרך כלל מתאכסן בבתי מלון, אבל ג'ן אמרה שהוא יכול פשוט להישאר אצלה".

וואלה! סלבס גם למדה מהטובות ביותר.

ג'ניפר אניסטון. AP
אופסי, גנבתי לך את החבר? ג'ניפר אניסטון/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully