וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאיה בוסקילה מאיימת על הפפראצי, ומשתפנת

וואלה! סלבס | צילום: אביב חופי

9.6.2011 / 10:13

מאיה בוסקילה לא אהבה את העובדה שבאנו לצלם אותה בחינה, ואיימה על הצלם שלא תגיע למקום עד שהוא לא יסתלק. זה נגמר במשטרה. בסוף היא הגיעה, בטח שהגיעה. וואלה! סלבס מחוננת

אתמול הגענו לצלם את מסיבת החינה של מיז מאיה בוסקילה, שנקבעה לשעה תשע בערב באולם בדרום תל אביב. אבל במקום לראות את הברייד טו בי, זכה הצלם שלנו לביקור מאבא של מאיה בוסקילה, שאמר לו שכלת השמחה מסרבת להגיע למקום רק בגללו, ואם הוא לא רוצה שזה יהיה על המצפון שלו - כדאי לו מאוד להסתלק.
הצלם ענה לדדי בוסקילה שהוא מצלם במקום ציבורי, מה שלא מהווה שום עבירה על החוק. בתגובה, הזמין אביה של בוסקילה שוטר לבירור העניין.
מערכה שנייה: השוטר מגיע למקום ומבקש מצלם המערכת שלנו לעזוב. הצלם ממשיך עם אותה אג'נדה: הוא מצלם ברשות הציבור, מה שלא מהווה שום עבירה על החוק או הפרעה לסדר הציבורי. השוטר, שהמשיך באיומיו אמר: "תן לי לעשות שיחת בירור עם המפקד שלי, ואני אוציא לך צו הרחקה", כל זה בזמן שצלם נוסף מגיע למקום.
בסופו של דבר, מפקדו של השוטר אמר לו בטלפון שהוא לא יכול למנוע מהצלם לעשות את עבודתו. אז הבינה מיז בוסקילה, שכנראה מהמשטרה לא תבוא הישועה, הגיעה למקום וסיפקה את התמונות. איזה מזל. בנוסף, לידיה של וואלה! סלבס התגלגלה עוד תמונה מתוך החינה של מאיה בוסקילה, בה היא לובשת את אחת משלושת השמלות שהתקינה לה גורו החינות, מלי פטיטו מחברת "מרקש". חוץ מזה, גם רואים את נופר מור ברקע על תקן הקמע של האיוונט. פאסון או אסון? תחליטו אתם.

עוד באו לעשות קולולו: חן אהרוני, כוכי מרדכי והזוג החדש מיכל גבריאלוב ומיקי ליאון, שחברת מערכת הכירה ביניהם במועדון הזיזי לפני כחודשיים. ולא, לא האמנו ששידוך שהתחיל כסטוץ בכל פינות הבר, יכול להפוך לזוגיות של ממש.

וואלה! סלבס חושבת שכבר מגיע לה מקום בגן עדן.

מאיה בוסקילה. אביב חופי
הנה, יצאתי/אביב חופי
מאיה בוסקילה. אביב חופי
אבל אני אעשה לכם חיבוק הסוואה/אביב חופי
מיקי לאון, מיכל גבריאלוב. אביב חופי
השידוך של וואלה! סלבס. מיקי ליאון ומיכל גבריאלוב/אביב חופי
חן אהרוני. אביב חופי
חינות זה אני. חן אהרוני/אביב חופי
שמעון בוסקילה. אביב חופי
פעמיים בוסקילה. שמעון בוסקילה/אביב חופי
כוכי מרדכי. אביב חופי
ה-BFFית. כוכי מרדכי/אביב חופי
דני מזרחי. אביב חופי
קוצני. דני מזרחי/אביב חופי
מירב פלדמן. אביב חופי
הכי מתוקה. מירב פלדמן/אביב חופי
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ולבסוף, קבלו את הזוג המחונן. מאיה בוסקילה ומתן כהן/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully