וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארנולד שוורצנגר מסתיר

שירות וואלה! סלבס

18.5.2011 / 13:15

פרשת ארנולד שוורצנגר מסתעפת: על פי ה"דיילי מיל" הלונדוני, למושל קליפורניה לשעבר יש עוד ילד בן 8 מחוץ לנישואים, עליו "שכח" לספר לאשתו. וואלה! סלבס בהלם מההספק

וידויו של מושל קליפורניה לשעבר על כך שיש לו ילד מחוץ לנישואים אולי הפתיע רבים, אבל לא את העיתונאים שבוחנים את הצד הצהוב של חייו במשך שנים. הדיווח על קיומו של בן מחוץ לנישואים פורסם כבר ב"דיילי מיל" הבריטני כבר בשנת 2003 על ידי הכתב וונדי ליי, שהוא גם ביוגרף של שוורצנגר.

ארנולד שוורצנגר, מריה שרייבר. GettyImages
האם קיים ילד נוסף מחוץ לנישואים? שוורצנגר ומריה שרייבר/GettyImages

הטוויסט: דיווחו של ליי משנת 2003 לא תואם את הודאתו של שוורצנגר ל"לוס אנג'לס טיימס" אתמול. המושל לשעבר סיפר שיש לו ילד בן עשר מעוזרת הבית, שזוהתה היום על ידי האתרים "ראדר אונליין" ו-Tmz כעוזרת הבית שלהם - מילדרד "פטי" באנה. ה-Tmz אף הוסיף כי באנה סיפרה לשוורצנגר שהוא האב רק כמה שנים אחרי הלידה. ואולם, על פי הדיווח של "הדיילי מיל", לשוורצנגר אמור להיות ילד בן 8, ממי שהייתה דיילת אוויר על מטוסו הפרטי של שוורצנגר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תכירו: מילדרד באנה. והאם זהו ילדו של שוורצנגר?/מערכת וואלה!, צילום מסך

למרות ההתפתחות המסעירה בפרשה, כתב ה"דיילי מיל" עומד מאחורי דיווחו וטוען שמשמעות הוידוי של שוורצנגר מאתמול היא שלמעשה יש לו שני בנים מחוץ לנישואים, והילד עליו התוודה אתמול בפני ה"לוס אנג'לס טיימס" הוא אולי ילדו, אבל לא האחרון.
ולסיום, חיזוק לא צפוי מקבל היום שוורצנגר מבנו פטריק (17) שכתב בחשבון הטוויטר שלו: "יש ימים בהם אתה מרגיש כמו ח--- ויש ימים בהם אתה רוצה לפרוש ורק להיות נורמלי לקצת", הוא כתב. "ועדיין, אני אוהב את משפחתי עד שהמוות יפריד בינינו".

פטריק שוורצנגר, ארנולד שוורצנגר. Jason Merritt, GettyImages
"אוהב את משפחתי עד המוות". שוורצנגר ובנו פטריק/GettyImages, Jason Merritt

.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully