וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חנה וינטור - מכסחת את ליהיא גרינר

חנה וינטור צילום: אביב חופי

13.5.2011 / 16:10

ליהיא גרינר במדור של חנה וינטור. אביב חופי
ליהיא גרינר במדור של חנה וינטור/אביב חופי

קוראים יקרים, קבלו את ליהיא גרינר בגרסה העדכנית כשהיא לגמרי נטולת סטייליסט: ז'קט ג'ינס - יש. סמרטוטופ לנז'רי - בארור. חצאית בהדפס פסי מלחים - הכי בחילה. סנדלי קוקסינלים מהתחנה המרכזית בדארפור - קבלו. פאתט-תיק - הנה. חמודה, אני יודעת שמאז שאת פרזנטורית למכנסונים את בטוחה שאת אושיית פאשן, אבל לולי, צ'ק ליסט של רשימת טרנדים לקיץ 2011 לא עושים מווג אלג'זירה, אוקיי? תפנימי.

עתי שולברג במדור של חנה וינטור. אביב חופי
עתי שולברג במדור של חנה וינטור/אביב חופי

מה זה, מה קרה לחתיכי? האם הוא מחלטר בתור מושבניק המתמחה בגידול דשן של יבחושים? או שארומת הטחב הסטודנטיאלית כבר נגעה בו? בנות, אל תסתכלנה כך על חנה וניטור, איך אתן הייתן מסבירות את האאוטפיכס של עתי שולברג שכולל: ז'קט צמר מפורעש, סמרטוטישירט זולה, מכנסי ג'ינס אזוטריים ושני בטונאדות וולגריות בתור שוז? הפותרת את התשובה נכונה תזכה במקלחון.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
אנחל בונני במדור של חנה וינטור. אביב חופי
אנחל בונני במדור של חנה וינטור/אביב חופי

אל אף הגלזורה המיוזעת של אנחל בונני, חנה וינטור נחרדת למחצה מהאנסמבל שהרכיב זה: פריזורה לא נורא מכוערת, גופיית לאון שניידקוקסי שחושפת טו מאץ' אינפו, ז'קט מחמיא, מכנסיים חורפיות למדי וכרגיל, שוז שמוכיחות שהסנדלר והדוגמן הולכים יחפים, או במקרה זה חבל מאוד שלא .

רותם סלע במדור של חנה וינטור. אביב חופי
רותם סלע במדור של חנה וינטור/אביב חופי

לצערה של חנה וינטור הראייה לכך שרותם סלע הפגיזה את כל הברחשים האחרים במדור עם תותחי הפאשן שלה יצאה לא מחמיאה. אך לעלמה כה יפה כמו סלע תחילתו של מצמוץ (או אולי בוטוקס שהלך לעזאזל?) לא מורידים מסך ערכי השיק: הפריזורה בוהקת, המקיאז' נעים, טופ טרנדי צוות לז'קט קולי ולחצאית שתחמיא למתבוננת רק אחרי כריתת צלעות. או בגילגול הבא. הורסת.

צא מזה

אורי חזקיה במדור של חנה וינטור. אביב חופי
אורי חזקיה במדור של חנה וינטור/אביב חופי

הבדיחה הכי מביכה, עוד יותר מזאת שצומחת לעדי אשכנזי על הראש היא הפריזורע של אורי חזקיה הנאה. חמוד, כדאי שתתפוס מרחק מחנה וינטור הפירומנית או ששיח הבונסאי שאתה מטפח על ראשך יספוג את להבותיה וימצא את סופו כתלתולת הערווה של בן לאדן, קאפיש?

די, תרפי

מיה דגן במדור של חנה וינטור. אביב חופי
מיה דגן במדור של חנה וינטור/אביב חופי

באיחור של שנתיים חוגגת מיה דגן את טרנד חוסם העורקים השחור שרכשה מעיזבונות אמריקן אפרל וכך הצליחה סופית לעוור את כולכם. אך לא את חנה וינטור: כפרה, מלבד הבלונד תבן והצמה הפסיכית (שקלועה ברישול לא פוטוגני) כדאי שתתעדכני שאפילו מיכי אמדורסקי השליכה זוג זה אל החירייה. ואם היא למדה דבר או שניים, אז מתי את?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully