וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חנה וינטור מכסחת את ליהיא גרינר

חנה וינטור | צילום: עומר מירון, שוקה כהן

29.3.2011 / 11:43

חנה וינטור צפתה במלבושי הגמר של 'האח הגדול' אך רק מבט בשפנפנת פלייבוי, נסיכת סעודיה, חתן בר מצווה ואחד רב מלצרים חשוד, והיא גמרה בחדר הטראומה של בלינסון. מכות חשמל, מישהו?

ליהיא גרינר פפראצי. שוקה כהן
ליהיא גרינר פפראצי/שוקה כהן

שמישהו יגיד לליהיא גרינר שהיא לא שוהה בלאס וגאס או בטירתו של יו הפנר, ושאין צורך לעטות טוטאלוס של שפנפנת פלייבוי לעניים שכוללת: פריזורת מירי בוהדנה לא זוהרת, זירו שפכטל, ספק קונדום קוקסינלי ספק שמלה שלא תמכה במרפסת השירות הרעועה, ואם אלו לא הספיקו להרוס לחנה וינטור את הנוף, פינשה גרינר את הדיזאסטר בסנדלי משקית ת"ש מהתחנה המרכזית. פלא שעתי שולברג לקח את הרגליים שלו וטס ממך?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

חבל שאחרי שלושה וחצי חודשים של פיג'מות מהוהות ואחת, ליהיא גרינר, אימצה נופר מור את בלוטות הטעם של הענק הבלונדיני. בכניסה לבית: הפריזורה בהקה וטופ לבן ורלוונטי שודך לחצאית עור שווה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

באקזיט: מיחזרה הנסיכה הסעודית את אלו אך אבוי, מה זה? מישהי צריכה גם להתחיל בדיאטת קרח כדי שהחצאית תיסגר עליה? ומה תגידו על התילתולת הנוראית? רק חסר שתצבעי לבלונד כורכום ואת הכי - יו גאייז איטץ' נוט אוקיי.

עמיר גולדברג. עומר מירון
עמיר גולדברג/עומר מירון

קוראים יקרים, שימו לב כיצד אאוטפיכסים סינתטיים גורמים לפוגרומים או במקרה הזה של עמיר גולדברג הסקסואלי, לצונאמי של מפלי זיעה מבית השחי ואסונות טבע אחרים. חמוד, הגיעו מים עד שחי: שואת הפריזורע בהמואז' לדליפת הכור הגרעיני בפוקושימה דורשת גיזום, ובכלל, רצוי לעטות פיס יותר אוורירי על הטורסו, או במקרה כמו שלך עדיף להיות טופלס, ברור?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

זהו גיברת סיון אברהמי, צינור הביוב השחור שלך בתור שמלה שמשלב מפות קרושה שחורות משוק הפשפשת בלודג' כבר לא רלוונטי. די, טחנת לשמלה את הצורה בכל הזדמנות, בכניסה לבית, בעזיבתו, בצילומי הפרומו, צילומי סטילס לתוכנית, וגם בצילומי הרנטגן של יחסיך המקולקלים עם עמיר גולדברג. אז די, תרפי. גם ממנה.

ארז טל, ג'קי מנחם, אסי עזר. עומר מירון
ארז טל, ג'קי מנחם, אסי עזר/עומר מירון

לא מדובר פה בסצנה "של הביוקר" מאולמי "כיף-כאפה" שבשפרעם אלא בתמונת הגמר של האח הגדול שכוללת: אחד ג'קי מנחם באאוטפיט של חתן בר מצווה שנבחר לו על ידי אמו. מימין, בעל אותו המועדון בטוטאלוק שחור ולבן לגמרי לא רע. ומשמאל, רב המלצרים אסי עזר בחליפת קרטון ביצוע זול. עשה טובה כפרה, חנה וינטור מה זה רעבה, קפוץ למטבח ותביא לי בורקס פילו פטריות, או קיי?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully