וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חנה וינטור - מכסחת את מלבושיה של בר רפאלי והסלבס

חנה וינטור: צילום אביב חופי

24.3.2011 / 19:21

נינט טייב ויהודה לוי במדור של חנה וינטור. אביב חופי
נינט טייב ויהודה לוי במדור של חנה וינטור/אביב חופי

גם אחרי שווטרינר הסיר את פגר הבואש מפניו, יהודה לוי עדיין מפיץ ניחוחות של דיזאסטר א-לה מילואימניק בצבא אל- קאעידה. לולי, חנה וינטור מתה על הפריזורה שלך, באמת. אבל את הז'קט המטופש יש להשיב לאפסנאות ואת כל היתר חובה להוציא לכיתת יורים. יחד עם אסופת האשפה של החשודה בגניבת הדונט לוק של איזו מגישה מאל-ג'זירה, נינט טייב.

ציון ברוך במדור של חנה וינטור. אביב חופי
ציון ברוך במדור של חנה וינטור/אביב חופי

שמישהו ישגר רקטת גראד לעבר ארון הבגדים של ציון ברוך שהופיע באאוטפיכס שובר קרניות. חמוד, פיג'מה עיראקית, סחבה בגוון לשלשת, מכנסיים בגזרה לא מחמיאה ופריזורע מטופשת לא גורמים לנו לקנא בך, להיפך.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
בר רפאלי במדור של חנה וינטור. אביב חופי
בר רפאלי במדור של חנה וינטור/אביב חופי

למרות שהיא רק בת 25 בר רפאלי היפיפייה התלבשה על ארון בגדיה של אמה, ציפי לוין ויצאה ממנו במוד-דודה רדום. חבל שנתונים מצוינים מכוסים על ידי ז'קט גריאטרי בגוון פסולת מעיים, צעיף יכנעי, מכנסי ג'ינס שחוקים ושוז שאפילו הנמסיס הלא רלוונטית ג'יזל, לא היתה מסכימה לנעול. האני, התפוח לא נפל רחוק מהעץ, אך לצערה של חנה וינטור הפעם הוא אוחז בטוטאלוס רקוב.

הילה אקראי במדור של חנה וינטור. אביב חופי
הילה אקראי במדור של חנה וינטור/אביב חופי

למרות שלאף אחד לא ממש אכפת מהילה אקראי, היא הצליחה להשתחל את מדורה של חנה וינטור רק בזכות בחירת שמלה לא נורא מכוערת שהולחמה על נתונים מקסימים ומלאי נשיות. אבל חמודה, ציוות מגפיים בגוון מוסקה מוקרמת לא רק נשמע מבחיל, אלא גם נראה כך, קאפיש?

יון תומרקין. אביב חופי
יון תומרקין/אביב חופי

צא מזה

מה קרה ליון תומרקין שארז סניקרס של ג'וח מדרום צרפת, ג'ינס שמזמן אסור ללבוש במועדון המנזר, תילתולת של כבשת הרש אל תוך ספק ארון קבורה ספק מעיל צמר קופסתי ולא קשור? פעם ערפדים היו כאלה מאגניבים. איך נפלו גיבורי סטייל ונהיו זומבים, איך?

טאטום מירנדה. אביב חופי
טאטום מירנדה/אביב חופי

די, תרפי

רק שבוע בארץ וכבר טאטום מירנדה גילחה את כל פחי האשפה בעיר והרכיבה לה אאוטפיכסים שהדבר היחיד שיאה להם הוא דייט עם דיזאסטר, או לחלופין עם אייל גולן. כפרה, את לא חיננית בתוך שקית הקאה כתומה שמשבשת את גזרתך המושלמת. חבל, טוטאלוס זה מקפיץ את מרינה מקסימיליאן בלומין למקום לפני אחרון ברשימת פגועי הסטייל, לפניך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully