וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חנה וינטור - מכסחת

חנה וינטור | צילום: אביב חופי

4.3.2011 / 0:20

אלירז שדה במדור של חנה וינטור. אביב חופי
אלירז שדה במדור של חנה וינטור/אביב חופי

למרות שגייס לכוחותיו סטייליסטית וצי של מאפרות (מקווה שהצלקות מהתאונה עברו), אלירז שדה עדיין אמון על טוטאלוס של אחונה עממיקו מגבעת אולגה. חמוד, אנסמבל של ז'קט טייסים לא רלוונטי, סמרטוטישירט, מכנסיים שהתעלפו לך מהירכיים לקרסוליים פלאס אקססוריכס, הולמים יותר מתווך כביסה מסטול מאשר ריאליטי סטאר קול.

אייל גולן במדור של חנה וינטור. אביב חופי
אייל גולן במדור של חנה וינטור/אביב חופי

האם בגלל חברתו החדשה והצעירה ממנו, התפלפ על פדחתו אייל גולן כשחמס מבנו הצעיר את הגרדרובה? אל-קעידה קידס קוטור ובניו מציגים: סמרטוטישרט קוקסינלית, מכנסי ג'ינס בעלי מורסות טקסטיליות וזירו אקססוריז למינוף. זה תמיד היה נראה ככה, או שזה משבר גיל הארבעים שנכנס לתוקף בחודש הבא?

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
אורנה דץ במדור של חנה וינטור. אביב חופי
אורנה דץ במדור של חנה וינטור/אביב חופי

מה זה? מי עושה לאורנה דץ סטיילינג? אל נתונים מעולים וגזרה של קיסם אוזניים, חבל שציוותה זו ז'קט של קשישה מאחוזת ראשונים, סמרטוטופ זול, סקיני ג'ינס פגי תוקף ושוז לא קשורות. פעם הבאה ששרון חזיז מלבישה אותך לאיוונט, שימי לב שהיא לא מפרקת לפני זה בקבוק שלם של וויסקי. אם שותים לא מלבישים, זוכרת?

מיי פיינגולד במדור של חנה וינטור. אביב חופי
מיי פיינגולד במדור של חנה וינטור/אביב חופי

לא, זאת לא מאיה דגן, זאת מיי פיינגולד בתחפושת של דודה של מאיה דגן מקראקוב. הבלונד כמון, המחוך חונק שחלות, ז'קט העור מגניב אך לא קשור, וכל זה שודך לחצאית וגרבונים מהרסים, אם את סבתא של בלייר וולדורף. מה נהייה ממך, אולי די כבר למאמץ?

חן אהרוני במדור של חנה וינטור. אביב חופי
חן אהרוני במדור של חנה וינטור/אביב חופי

ראו מה עשה חן אהרוני: יצא לשופינג, גילח מדפים ויצא מעודכן וכמעט מתוקן. אהרוני היה יכול בקלות ליפול למלכודת כשאר עכברי הטרנדים, אך חיבור של גופייה פשוטה עם מכנסיים עדכניות, פלאס שוז לא נורא כעורות, מייצבים אותו לצערה של חנה וינטור בהיררכיה הגבוהה במדור. רק בפעם הבאה תעיף את וסט הגימלאים והחגורה המעפנה מהנוף. לס איז מור, תיזכור.

פינת הליטוף

מיכל אמדורסקי. אביב חופי
מיכל אמדורסקי/אביב חופי

למרות שלא מדובר בהצלחת פאשן, חנה וינטור נאלצת לפרגן למיכל אמדורסקי על חצי כוס הצ'ייסר המלאה. הפריזורה קסומה, השפכטל גלאם, וטופ אוורירי ועדכני החמיא לטורסו. רק מיצי, את חוסמי העורקים מעיזבונות אמריקן אפרל דאשתקד יש להשאיר בפעם הבאה, את יודעת איפה, בפח האשפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully