וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חנה וינטור - מכסחת

חנה וינטור | צילום: אביב חופי

18.2.2011 / 0:10

עוד שבוע של מראות קשים גרם לחנה וינטור לשטף דם בקרנית. מי צריכה לעשות הסבת מקצוע לטלמרקטינג, מי עבר שואת קרטין, מי חייב לבחור בין אהבה לפח אשפה, ולמי יהיה נמק בשחלות? כנסו

מארינה מקסימיליאן בלומין. אביב חופי
מארינה מקסימיליאן בלומין/אביב חופי

כשחנה וינטור סברה שמארינה מקסימיליאן בלומין לא תוכל לרדת נמוך יותר מגרדרובת הפחים שלה, היא שוב מגלה שהשנייה תמיד יכולה להפתיע את הראשונה. אל פריזורע שנחפפה בביבי פלורנטין שודכו סריג גולף בשנקל תשעים, גופיית סבא זולה, גרבונים הגורמים לשטפי דם בקרניות העיניים, ושוז שיוצרות שתי רגליים שמאליות. מאמי, עם קול כזה יפה וזירו בסטייל את לא צריכה להופיע על במות. מה דעתך על קריירה בטלמרקטינג?

אנחל בונני. אביב חופי
אנחל בונני/אביב חופי

לא היה ברור לחנה וינטור מדוע היא קיבלה תמונות של קלושר זה שאוחז בפריזורע עצובה של קראסטי הליצן. אך במבט נוסף התברר שמדובר במגה צ'וריסו אנחל בונני. חמוד, עזוב את מעיל הקרציות והאפידרמיס שיכול לגרום לרננה רז שוב להתייבש, אבל מה תגיד על שדה הדרדרים החרוך שמחלטר בתור שיער? שואת קרטין או טרנד חדש? מחכה לתשובה, אתה יכול לפייסבק אותי, אאשר אותך.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בבית "האח הגדול" עתי שולברג הקפיד כן להתחמש בפריטים שווים, לכן מצער לראות שכשעזב את מצלמות נווה אילן לכיוון מצלמות הפפראצי הידס זה בסמרטוטישרט, מכנסיים לא רלוונטיים ומשקפי שמש שהוברגו לפדחתו כאחרון הג'וחים. לולי, לצערה של חנה וינטור האקססורי היחיד שעובד עם כל אלו הוא או ליהיא גרינר או פח האשפה, במה תבחר?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אחרי שנטשה את נהגת המשאית שלה בבית ההוא, מצער לראות שדנה רון לא הטביעה את מזוודת הסמרטטת שלה בהוט טאב יחד עם הזירו שיק של ארז טל. ברשימת המודחים: חולצת כובסת מכת האיימיש, ומכנסיים ששהות קצרה בהם עלולה לגרום לכל אחת מכן לנמק בשחלות. מפולניה אל פולניה, די להוציא הון על קרמים, הם לא באמת משדרגים. במקום זה סמסי את המילה סטייליסט למספר 2020.

אפרת גוש. אביב חופי
אפרת גוש/אביב חופי

חנה וינטור יכולה לשמוח על אפרת גוש האדג'ית שתנפיק עבורה מראות לא מתאמצים, אכילים שמעבירים אותה לדרגה גבוה יותר במדור. מלבד היעדר חגורה נחוצה ושוז קשורות כל הקומפלקס ממש לא נוראי. הפריזורה קולית, השפכטל אחיד וזוהר, והשמלה הילדותית שובת לב. אה אה אה אהבתי.

יוליה פלוטקין. אביב חופי
יוליה פלוטקין/אביב חופי

תראו מי נכנסה לרשימת המתלבשות הטובות של חנה וינטור? כיף לתצפת על יוליה פלוטקין המתנאה בחזות קולנית ופאשן אוריינטד. הכבש הבלונדי שהותקן לראשה משדרג גם את המעיל הקלאסי וגם את השמלה המוכרת מידי. מזל שאת כל הג'ונגל הזה פינשה זו בשוז מהרסות שסגרו לבעלת המדור סופית את הפה. לא רע סיסטר, לא רע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully