וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חנה וינטור מעבירה ביקורת על יהודה לוי

חנה וינטור | צילום: אביב חופי

11.2.2011 / 0:17

עוד שבוע מעורר אלרגיה בקרנית עבר על חנה וינטור. מי מחלטרת כאשת חלבן, על מי עפו להקת היפסטרים, מי סוחר בחגיגת ומי מתאבלת על הסטייל של הבויפרנד? זה יגמר בגלאוקומה, תזכרו

מאיה שואף במדור של חנה וינטור. אביב חופי
מאיה שואף במדור של חנה וינטור/אביב חופי

למי יש שמץ מה עשתה מאיה שואף (תזכירו לי מי זאת?) בגילגול הקודם? טוטאלוס של אשת חלבן מבודפשט מסביר הכל: מצנפת איזוטרית על פריזורע שמנונית, עליונית משבשת טורסו, טופ לא קשור, וסקיני ג'ינס מוחצי אופציה להנקת ילדים בעתיד כיערו את כל הקומפלקס. ושום מילה על הנעליים הכעורות, או במילים אחרות, יצאת בזול.

סער שיינפיין במדור של חנה וינטור. אביב חופי
סער שיינפיין במדור של חנה וינטור/אביב חופי

האם להקה של היפסטרים מבר הפרוזדור הסתערה על עורך דין סער שיינפיין והשאירה אותו בטוטאלוס שמכיל שואת פריזורע א-לה גדי סוקניק, משקפיים לא עדכניות, זקן מקומח ואותו אאוטפיט מעורר פיהוק? חנה וינטור פוסקת: אובג'קשן.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
יהודה לוי במדור של חנה וינטור. אביב חופי
יהודה לוי במדור של חנה וינטור/אביב חופי

שוב חוזר יהודה לוי אל המדור והפעם באאוטפיכס של סוחר חגיגת חשוד. מילא שיער הערווה שגודל על פניו הנאות, אבל איך תתרץ את כובע המסתערבים, ז'קט מייד אין איזמיר, סמרטוטישרט וסקיני ג'ינס שמזמן יש עליהם וטו? חלק מהתכוננות לתפקיד הוליוודי, או שוב מככב בתפקיד חייך כקורבן במדורי אופנה?

מירי מסיקה במדור של חנה וינטור. אביב חופי
מירי מסיקה במדור של חנה וינטור/אביב חופי

אחרי שהשליכה את האוהלים השחורים שלה, נחמד לראות את מירי מוסקה בגרסת הטכניקולור ובגזרה עסיסית ובריאה. אבל לולי, אמרתי את זה אלף פעם, אם העש בארון מסרב לנשנש לך את הלנז'רי סימן שהגיע הזמן להשליכם הפחה. אנדרסטנד?

נינט טייב במדור של חנה וינטור. אביב חופי
נינט טייב במדור של חנה וינטור/אביב חופי

חנה וינטור משוכנעת שמדי האלמנה של נינט טייב הם אקט אבלים על בלוטות הסטייל של יהודה לוי. אל קונדום של היפופוטם מהברונקס שחילטר ככובע שודכה טוניקה מעודנת, ז'קט חביב וגרבונים סטנדרטיים. רק בבקשה להחזיר את המחרוזת הזולה ליואב מאיר. לס איז מור, מתי כבר תפנימי?

ליבי רן במדור של חנה וינטור. אביב חופי
ליבי רן במדור של חנה וינטור/אביב חופי

אל פני המלאך שזכו בקאפלסט חדש ועדכני, חיבר ליבי רן ז'קט שמחמיא לאריזה ושלייקס קוליים כאקססורי קישוטי. על המכנסיים המגושמים חנה וינטור סולחת לך, אבל חמוד, מייד להחזיר לאמא את הסניקרס והצעיף המטופשים. לא יפה לגנוב לה אפקטים מהארון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully